سفر به شمال؛ سفری محبوب برای ایرانی‌ها
کد خبر: ۲۰۱۸۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 January 21    -    ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳

شهرهای شمالی ایران، همواره مقصد محبوب ایرانیان برای مسافرت بوده‌اند. به طوریکه، اکثر ایرانیان حداقل یک‌بار به شمال سفر کرده‌اند. آب و هوای مطبوع، غذاهای دلپذیر، مردمی مهمان‌نواز و مکان‌های تفریحی، تمام آن چیزی است که برای مسافرت نیاز دارید. خوشبختانه، تمام این موارد در شمال یافت می‌شود. شاید برای شما هم، وقت آن رسیده سری به شمال بزنید و آب و هوای خودتان را تازه کنید. البته مسئله‌ای که مهم است این است که چه زمانی و به کدام شهر و چگونه سفر کنید؟ در این مقاله، به بررسی دو تا از زیباترین و مشهورترین شهرهای شمال می‌پردازیم. همچنین، شما را در رزرو و تدارک بهترین اقامتگاه برای سفرتان راهنمایی می‌کنیم. پس با ما همراه باشید و این مطلب را از دست ندهید. شاید مسافرت به شمال، تمام آن چیزی باشد که برای استراحت و تفریح خود و خانواده‌تان نیاز دارید!

سفر به شمال؛ سفری محبوب برای ایرانی‌ها

رامسر؛ تکه‌ای از بهشت

رامسر، یکی از شهرهای استان مازندران و از زیباترین گزینه‌ها برای سفر به شمال کشور است. طبیعت بکر، آب و هوای فوق‌العاده و غذاهای خوشمزه، باعث محبوبیت دوچندان این شهر شده است. همچنین جالب است بدانید، رامسر تا پایتخت، تنها ۲۲۷ کیلومتر فاصله دارد! در رامسر، با زبان‌های گیلکی، فارسی و ترکی برخورد می‌کنید. قرارگیری دربین جنگل، کوه و دریا، آب و هوایی مطبوع و طبیعتی سرسبز را به رامسر ارمغان بخشیده است. رامسر تابستان‌های شرجی و گرم و زمستان‌های سردی دارد. از این رو، فصل بهار و اوایل پاییز را می‌توان بهترین زمان برای سفر به رامسر در نظر گرفت. در رامسر، می‌توانید جاذبه‌های گردشگری متعددی را از جمله جنگل دالخانی، هتل قدیم رامسر، روستای جواهرده، تله کابین رامسر، پارک جنگلی صفارود، بلوار معلم و قلعه مارکوه مشاهده کنید.

سوغاتی‌های خوشمزه و رنگارنگ رامسر نیز، می‌توانند خاطرات خوش سفرتان را ماندگار کنند. این سوغاتی‌ها شامل برنج، ترشیجات، کلوچه، انواع شربت، مربا و… می‌شود. البته هیچ مسافرتی، بدون تجربه کردن غذاهای درجه یک و اصیل آن منطقه، کامل نیست. پس پیشنهاد می‌کنیم تجربه سرو غذاهای مشهور رامسر مانند مرغ شکم پر، باقلاقاتوق، کباب ترش و میرزاقاسمی را در بهترین رستوران‌های شهر از دست ندهید. رامسر مراکز تفریحاتی و خرید زیادی نیز دارد که می‌توانند خاطرات خوشی را در این سفر برای شما رقم بزنند. پس پیشنهاد می‌کنیم هنگام اجاره ویلا در رامسر ، نزدیکی آن به این مراکز را نیز، در نظر بگیرید.

سفر به شمال؛ سفری محبوب برای ایرانی‌ها

متل قو؛ جواهر شمال

متل قو، با نام جدید سلمان شهر، یکی از زیباترین شهرهای استان مازندران و از توابع شهرستان عباس‌آباد است. این شهر حدود ۵۰ سال است تاسیس شده است. جذابیت و روبه رشد بودن منطقه، باعث شده خرید، ساخت و اجاره ویلا در متل قو و کلبه های جنگلی، به محبوبیت زیادی بین مردم دست پیدا کند. این شهر با ثروت و تلاش‌های جمشید جوانشیر ساخته شده است. متل قو حدود ۱۰ هزار نفر جمعیت ساکن دارد که این عدد در روزهای شلوغ، تا ۲۰۰ هزار نفر نیز افزایش پیدا می‌کند. جذابیت‌های زیادی در این شهر وجود دارد. از جمله آن‌ها می‌توان به برج قو الماس خاورمیانه اشاره کرد. این مجموعه شامل سه برج شیک و مدرن است که دارای شهر بازی، رستوران، کافی شاپ، واحدهای تجاری، مسکونی و پنت هاوس هستند. فاصله کم شهر تا ساحل نیز، از بهترین ویژگی‌های متل قو است.

با توجه به آب و هوای این شهر، می‌توان ما‌ه‌های فروردین تا شهریور را بهترین زمان برای مسافرت به این شهر دانست. متل قو، جاذبه‌های طبیعی زیادی مانند غار آبی دانیال و تیلا کنار نیز دارد؛ که آن را به مقصدی بی‌نظیر برای سفر به شمال تبدیل می‌کند. البته این شهر، ممکن است مشکلاتی از جمله ازدحام، ترافیک و گران‌فروشی نیز داشته باشد؛ اما جاذبه‌های طبیعی، امکانات تفریحی و ساحل‌های خیره‌کننده آن، متل قو را به یکی از بهترین شهرها برای سفر به شمال تبدیل می‌کند.

 

رزرو بهترین اقامتگاه با کمترین هزینه در شمال!

برای یک مسافرت خوب، شما نیاز به تدارکات و برنامه‌ریزی دارید. این کار، شاید سخت‌تر از آن‌چیزی باشد که به نظر می‌رسد. خوشبختانه، شرکت‌های خدمات‌رسانی زیادی در این زمینه وجود دارند. یکی از بهترین آن‌ها، سرویس گردشگری آنلاین میهمان شو است. با استفاده از میهمان شو، شما می‌توانید به اجاره ویلا در شمال با بهترین قیمت ممکن بپردازید. علاوه بر آن، میهمان شو تورهای داخلی و تورهای طبیعت‌گردی بی‌نظیری را به شما ارائه می‌دهد. تمام این‌ها، درکنار پشتیبانی در طول اقامت و ضمانت برگشت وجه، می‌تواند سفری لذت‌بخش را برای شما رقم بزند. همچنین، میهمان شو گارانتی ارزان‌ترین قیمت اجاره ویلا را به شما ارائه می‌دهد. پس پیشنهاد می‌کنیم فرصت را از دست ندهید و همین الان، سفری خاطره‌انگیز را با میهمان شو تدارک ببینید.

در مطلبی که خواندید، شما با رامسر و متل قو آشنا شدید. این دو شهر، جزو زیباترین شهرهای شمال ایران به شمار می‌روند. رزرو آسان ویلا و سوئیت تا حد زیادی در راحتی و آرامش سفر شما تاثیر دارد و می‌تواند سفری دل‌نشین‌تر را برای شما رقم بزند. شما تا به حال، به کدام شهر شمال سفر کرده‌اید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
0
0
نمدونیم قسم حضرت عباس را قبول بکنیم یا دم خروس را توی این اوضاع کرونایی قرمز آخه تبلیغات شمال چیه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار