بازگشایی مدارس در اصفهان منتفی شد
کد خبر: ۲۰۱۸۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 January 20    -    ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰
سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان اصفهان گفت: با توجه به تصمیم ستاد مقابله با کرونا بازگشایی مدارس در استان اصفهان منتفی شده است.

حجت الله غلامی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان اصفهان شامگاه چهارشنبه در نشست مجازی با اصحاب رسانه با شاره به دستورالعمل‌ها و محدودیت‌های کرونایی تعیین شده در ستاد مقابله با کرونا اظهار داشت: وضعیت رنگبندی شهرستان‌ها تغییر نکرده است و در شهرهای با 20 هزار جمعیت همچنان اعمال منع تردد شبانه برقرار است.

وی افزود: علاوه بر کنترل تردد شبانه توسط دوربین‌ها مقرر شده است که پلیس راهور نیز نظارت و کنترل بیشتری داشته باشد؛ جرائم نیز به صورت پیامک به متخلفان البته با تاخیر اعلام می‌شود که بخشی از آن مربوط به سیستم اطلاع‌رسانی و پیامک‌هاست.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان اصفهان گفت: رعایت مراکز تفرجگاهی، سینماها، نمایشگاه‌ها توسط و ... با استفاده از ظرفیت 50 درصدی کمیته‌های نظارتی فعال‌تر شود که این تشکیل این کمیته‌های نظارتی در فرمانداری‌های 24 شهرستان نیز فعال خواهد شد.

وی افزود: مقرر شده است که تشکیل تیم‌های نظارتی در اتاق اصناف، صمت و علوم‌پزشکی فعال شود و کمیته نظارتی استانداری به ریاست معاون سیاسی استاندار اصفهان تشکیل شود تا از این ظریف اعمال محدودیت‌ها تسریع و تصویب شود.

غلامی با بیان اینکه همچنان توصیه می‌شود که از سفر کردن به شهرهای با وضعیت نارنجی خودداری کنند، تصریح کرد: 10 شهرستان اصفهان همچنان منع تردد شبانه دارد و باید تردد های غیر ضروری را کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه همه رسته‌های شغلی در اصفهان فعال شده است، گفت: با مشخص کردن دستورالعمل‌هایی که برای هر گروه شغلی مشخص شده است قادر به ادامه فعالیت هستند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان اصفهان با بیان اینکه بازگشایی مدارس که قرار بود ازابتدای بهمن ماه آغاز شود منتفی شده است مگر در شهرستان‌های آبی که بازهم اجباری برای حضور وجود ندارد.

تسنیم

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
0
0
بابا زرد آبی چیه نه خدایش مسئولان دلسوز بچه هاشون تو این شرایط می فرستن مدرسه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار