خامه کیک چگونه درست می‌شود؟
کد خبر: ۲۰۱۷۱۰
تاریخ انتشار: 2021 January 24    -    ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
خامه کیک یکی از اصلی‌ترین و مهم تزین نقطه کیک می‌باشد، چون تزئین کیک مهم می‌باشد شما اگر کیک خانگی را با مهارت خاصی تزئین نمایید مهمانهایتان فکر خواهند کرد که این کیک را از قنادی تهیه کرده اید پس اگر دوست دارید طرز تهیه خامه کیک را یاد بگیرید با روش‌های که ما برایتان خواهیم گفت عمل نمایید تا بتوانید یک کیک زیبا با تزئینات خاص درست کنید.

خامه کیک چگونه درست میشود«تابناک با تو» - خامه کیک یکی از اصلی ترین و مهم تزین نقطه کیک می باشد چون تزئین کیک مهم می باشد شما اگر کیک خانگی را با مهارت خاصی تزئین نمایید مهمانهایتان فکر خواهند کرد که این کیک را از قنادی تهیه کرده اید پس اگر دوست دارید طرز تهیه خامه کیک را یاد بگیرید با روش های که ما برایتان خواهیم گفت عمل نمایید تا بتوانید یک کیک زیبا با تزئینات خاص درست نمایید

آموزش طرز تهیه خامه کیک قنادی در منزل برای تزیین کیک ها و شیرینی های تر که خودتان در منزل تهیه کردید. طعم فوق العاده کیک های خانگی را با خامه کیک خانگی دو برابر کنید.

در این مطلب طرز تهیه خامه کیک در منزل برای تزیین کیک های خانگی را به شما آموزش خواهیم داد. تهیه خامه کیک در منزل این امکان را برای شما فراهم می کند تا به راحتی بتوانید انواع کیک هایی که در منزل تهیه می کنید را تزیین نمایید.

روش اول طرز تهیه خامه کیک قنادی

خامه کیک چگونه درست میشود

مواد لازم برای تهیه خانه کیک:

سفیده تخم مرغ : ۳ عدد

شکر سفید : ۳/۴ فنجان

عصاره وانیل : ۱ قاشق چایخوری

نمک : سر قاشق چایخوری

آب : ۱/۳ فنجان

دستور تهیه خامه کیک :

در ظرف مناسب و مقاوم در برابر حرارت سفیده تخم مرغ را مقداری زده تا یکدست شوند. سپس شکر، نمک، آب را به آن اضافه کنید. و آن را بر روی قابلمه آب در حال جوش بگذارید و مرتب هم بزنید تا شکر در دیگر مواد حل شود. حدودا ۳ دقیقه این کار زمان صرف می کند.

خامه کیک چگونه درست میشود

حال مواد را در کاسه ای بزرگ ریخته و با همزن برقی حدود ۳ دقیقه با دور متوسط مواد را بزنید تا سفت و براق شود و به خوبی فرم بگیرد.سرعت همزن را کمتر کرده و عصاره وانیل را به مواد اضافه کنید. خامه قنادی آماده است و بالافاصله آن را برای تزیین کیک استفاده کنید.

روش دوم تهیه خامه برای تزیین کیک و شیرینی تر :

مواد لازم :

شکر : ۱۰۰ گرم

خامه پاستوریزه صبحانه : ۲ بسته

عصاره وانیل : به مقدار لازم

دستور تهیه خامه کیک و شیرینی :

برای تهیه این نوع خامه، دمای محیط کاملا بایستی سرد و خنک باشد. ظرف پیرکسی را داخل یخچال بگذارید تا خنک شود. سپس آب خامه صبحانه را کاملا جدا کرده و همراه شکر درون ظرف خنک بریزید. حدود ۱۰ تا ۱۵ ثانیه با چنگال شکر و خامه را با هم مخلوط نمایید. در ظرف را گذاشته و آن را ۲۵ دقیقه داخل فریزر بگذارید تا خامه کمی یخ ببندد. بعد از این مدت زمان ظرف را از فریزر خارج کرده و خامه را از اطراف به سمت داخل هم بزنید.

خامه کیک چگونه درست میشود

دوباره در ظرف را بگذارید و آن را به مدت ۲۰ تا ۲۵ دقیقه درون فریزر قرار دهید. همین مراحل را انجام دهید تا خامه سفت و فرم گرفته شود. خامه را از اطراف ظرف به مرکز آن جمع کرده و عصاره وانیل را به خامه بیافزایید و با همزن برقی با دور تند خامه را هم بزنید تا زمانی که خامه کاملا سفت و لطیف و پفکی شده باشد و وقتی ظرف را برعکس می کنید از آن نریزد و حجم خامه تقریبا ۶ برابر حجم اولیه اش شده باشد. خامه کیک تهیه شده را در ظرف در بسته در فریزر می توانید نگهداری کنید توجه کنید که موقع استفاده، خامه کیک را دوباره باید هم بزنید سپس استفاده نمایید.

خامه کیک چگونه درست میشود

می توانید با استفاده از وسایل ساده و دم دست مانند : قاشق، چنگال، کارد و … خیلی راحت و آسان و زیبا کیک خود را به زیبایی تزیین نمایید.

خامه کیک چگونه درست میشود

خامه کیک چگونه درست میشود

تصاویر زیبای تزیین روی کیک با خامه :

با پوشاندن خامه بر روی تمام سطح و یا فقط قسمتی از کیک، و استفاده از شکلات آب شده و میوه هایی نظیر پرتقال، آلبالو، توت فرنگی، شاتوت و … کیکی را که خودتان در منزل تهیه کردید به زیبایی تزیین نمایید. تصاویر ذیل برای ایده گرفتن در تزیین کیک های خوشمزه شما با خامه و .. می باشد.

خامه کیک چگونه درست میشود

خامه کیک چگونه درست میشود

خامه کیک چگونه درست میشود

خامه کیک چگونه درست میشود

خامه کیک چگونه درست میشود

خامه کیک چگونه درست میشود

خامه کیک چگونه درست میشود

خامه کیک چگونه درست میشود

منبع: سماتک

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار