ابتلای سه اسرائیلی به کرونا پس از دریافت دُز دوم واکسن
کد خبر: ۲۰۱۶۷۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2021 January 19    -    ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴
سه شهروند صهیونیست پس از دریافت دُز دوم واکسن کرونا بار دیگر به این ویروس مبتلا شده و شرایط آنها وخیم گزارش شده است.

خبرگزاری شهاب فلسطینی به نقل از شبکه 13 رژیم صهیونیستی خبر داد که سه شهروند صهیونیست پس از دریافت دُز دوم واکسن کرونا بار دیگر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

به گزارش این شبکه خبری، در حالی که پس از دریافت دُز دوم واکسن، می‌بایست ایمنی کامل حاصل شود اما حال این سه شهروند صهیونیست بسیار وخیم گزارش شده است.

همچنین پایگاه خبری گلوبال تایمز در گزارشی از سکوت رسانه‌های آمریکایی و غربی در قبال مرگ و میر ناشی از تزریق واکسن فایزر انتقاد کرد.

در این گزارش آمده است، طبق گزارش سازمان‌های بهداشتی نروژی ۲۳ سالمند این کشور بعد از دریافت دوز اول واکسن فایزر کشته شده‌اند. گفته می‌شود ۱۳ نفر از آنها ممکن است بر اثر عوارض و واکنشهای منفی ناشی از این واکسن فوت کرده باشند.

این روزنامه افزود: نروژ یک کشور کوچک اروپایی است و فقط ۲۵ هزار نفر تا کنون با واکسن فایزر واکسینه شده‌اند. مرگ ۲۳ نفر در بین این ۲۵ هزار نفر عدد بزرگی است اما به طرز عجیبی رسانه‌های جریان اصلی انگلیسی زبان درباره آن سکوت کرده‌اند؛ گویی که درباره آن قبلا توافق کرده‌اند. رسانه‌های بزرگ آمریکا و انگلیس گزارش این فوتی‌ها را نادیده گرفته‌اند یا تلاش کرده‌اند آن را کم اهمیت جلوه دهند.

از سوی دیگر بر اساس گزاش‌هایی که به یک سامانه فدرال رسیده، ۵۵ نفر در آمریکا بعد از دریافت یکی از واکسن‌های آمریکایی «فایزر-بیون‌تک» و یا «مدرنا» جان خود را از دست داده‌اند.

بنابر این گزارش، شرکت‌های داروسازی آمریکایی مدرنا و فایزر به درخواست برای اظهارنظر درباره این گزارش‌ها پاسخ نداده‌اند.

«ابیگل کاپوبیانکو» سخنگوی سازمان غذا و داروی آمریکا گفته هر گزارشی از مرگ که بعد از تزریق واکسن رخ داده، به سرعت و به دقت در همکاری مشترک سازمان غذا و دارو (FDA) و مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) مورد بررسی قرار می‌گیرد.

طبق گزارش‌های دریافت شده، علاوه بر موارد فوتی، مردم از ۹۶ موارد خطرناک تهدیدکننده حیات بعد از دریافت واکسن‌ها خبر داده‌اند. همچنین ۲۴ مورد معلولیت دائمی، ۲۲۵ مورد بستری در بیمارستان و هزار و ۳۸۸ مراجعه به اورژانس گزارش شده است.


فارس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
5
1
نوش جان اسرائیلی ها
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
0
0
باشه، من تسلیم شدم. نمیرم بزنم. خاطرتون جمع. قول میدم نزنم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار