سماجت طرفداران بازیگر مشهور برای بازگشتش به فیلم
کد خبر: ۲۰۱۵۴۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2021 January 18    -    ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
عاشقان دزدان کارائیب و جک اسپارو درخواستی با امضای ۴۰۰ هزار نفر برای استخدام مجدد جانی دپ تنظیم نموده اند. همانطور که استودیو‌های بزرگ فیلم‌سازی در هالیوود از جانی دپ و رسوایی او فاصله می‌گیرند از سوی دیگر این بازیگر سینمای هالیوود (جانی دپ) درخواست جدیدی را علیه روزنامه The Sun و اتهام اخیر آن تنظیم و راهی دادگاه کرده است.

سماجت طرفداران بازیگر مشهور برای بازگشتش به فیلم معروف«تابناک با تو» - عاشقان دزدان کارائیب و جک اسپارو درخواستی با امضای ۴۰۰ هزار نفر برای استخدام مجدد جانی دپ تنظیم نموده اند. همانطور که استودیو‌های بزرگ فیلم‌سازی در هالیوود از جانی دپ و رسوایی او فاصله می‌گیرند از سوی دیگر این بازیگر سینمای هالیوود (جانی دپ) درخواست جدیدی را علیه روزنامه The Sun و اتهام اخیر آن تنظیم و راهی دادگاه کرده است.

سماجت طرفداران بازیگر مشهور برای بازگشتش به فیلم معروف

گروهی معتقدند که این ستاره برجسته سینمای هالیوود، که موزیسین قابل ای نیز هست ، تمام زندگی خود را در قمار ازدواج خویش باخت

علیرغم تلاش قانونی قوی از سوی وی علیه همسر سابقش امبر هرد، این ستاره فیلم دزدان کارائیب، شکست بزرگی را در دادگاه متحمل گردید و متئاقب آن نقش خویش را در فیلم fantastic beast ۳ از دست داد.

شایعات اخیر حاکیست که او برای به دست آوردن نقشه‌های جدید در فیلم دوران بسیار سختی را می‌گذارند. در این میان طرفداران جانی دپ از او در رسانه‌های جمعی با برپایی کمپین‌های بسیاری دفاع کردند، اما درخواست و جمع نمودن امضا از سوی هواداران او، چه بر علیه امبر هرد و چه در دفاع از جانی دپ، راه به جایی نبرده است. آن‌ها تلاش بسیاری در رسانه‌ها نمودند و خواستار اخراج امبر هرد از فیلم aquaman شدند.

اکنون همه می‌دانند که لااقل دو فیلم در دستور کار هست: یکی ادامه فیلم دزدان کارائیب و دیگری فیلمی که از برنامه‌های پیشین مشتق شده است فیلم fantastic beasts ۳.
اما شخصی که غایب ماجرا ست، به ظاهر فردی است که بدون حضور او این فیلم ماهیت اصلی خود را در داستان دنباله دار از دست خواهد داد. (یعنی تصور فیلم کاراگاهی شرلوک هلمز بدون هلمز و یا تصور انیمیشن دنباله دار شرک بدون حضور شرک). با اخراج جانی دپ، این دو فیلم در واقع دیگر ماهیت دنباله دار بودن خود را یدک نخواهد کشید.

سماجت طرفداران بازیگر مشهور برای بازگشتش به فیلم معروف

مشهورترین بازیگر فیلم دزدان کارائیب ، جانی دپ در این فیلم در نقش جان اسپارو ظاهر شد و با اجرای زیبای خود، این فیلم را در گروه فیلم‌های دنباله‌دار قرار داد.

درخواست بازگشت جان اسپارو به فیلم دزدان دریایی به رقم نیم میلیون نفر نزدیک می‌شود. اما تاریخ گواه این ماجرا که این دادخواست‌ها کوچکترین تاثیری بر تصمیم هالیوود تا کنون نداشته است. طرفداران بیشمار جانی دپ مایوس شده اند و بسیار از رفتار ناعادلانه‌ای که جانی دپ می‌بایستی تحمل کند نارحت هستند.
با نگاه خوشبینانه به مسئله می‌توان گفت که اگر جانی‌دپ بتواند در دادگاه ورق رابه نفع خود برگرداند و نتیجه را به سود خود پایان دهد، او میتواند شغل خود را دوباره به دست بیاورد و آنگاه تمام طرفداران جک اسپارو می‌توانند دوباره عشق خود را در فیلم دزدان کارائیب ببینند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
0
17
بازی او فوق العاده است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
5
3
خفه کردید مارو با این جانی دپ و امبر هرد، هیچ بازیگر دیگه ای توی هالیوود نیست اخبارش رو پوشش بدید؟ هر بار حرف از بازیگر میشه میدونم الان لینک رو باز میکنم یا جانی دپه یا امبر هرد
شهرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
0
4
بازی جانی دپ در جک گوجشکه بی نظیر هست واقعا تمام فیلم دزدان درای کارائیب حول محور جک گوجشکه و بازی بی نظیرش میگذره هرچند این فیلم دارای صحنه های اکشن جذاب هم بود اما مطرح شدنش با جانی دپ هست قطعا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار