بانوی ۲۹ساله حوالی پیست آبعلی فوت کرد
کد خبر: ۲۰۱۵۳۹
تاریخ انتشار: 2021 January 18    -    ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان دماوند از فوت خانم ۲۹ ساله و امداد رسانی به دو جوان ۱۷ و ۱۸ ساله در حوالی پیست آبعلی خبر داد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان دماوند از فوت خانم ۲۹ ساله و امداد رسانی به دو جوان ۱۷ و ۱۸ ساله در حوالی پیست آبعلی خبر داد.

سعید طاهری شامگاه یکشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: دیروز ساعت ۱۵ و ۲۵ دقیقه ظهر با مراجعه حضوری به پایگاه امداد و نجات آبعلی، خانمی بدون هیچگونه علائم حیاتی تحویل عوامل امدادی پایگاه آبعلی شد.

وی ادامه داد: پس از اقدامات اولیه توسط نجاتگران مشخص شد این خانم هیچگونه علائم حیاتی نداشته و نجاتگران عملیات انتقال به مرکز درمانی را شروع کردند.

طاهری عنوان کرد: در مسیر انتقال، نجاتگران عملیات احیاء را انجام دادند و همچنین پس از انتقال به مرکز درمانی عملیات احیاء قلبی تنفسی توسط عوامل اورژانس و هلال احمر صورت گرفت ولی متاسفانه تلاش های مکرر نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند و عوامل اورژانس در امر احیاء میسر نشد.

وی اضافه کرد: همسر متوفی در اظهاراتش گفت؛ در حوالی پیست آبعلی مشغول عکس انداختن بودیم که ناگهان همسر بنده با اظهار درد از ناحیه سر، بیهوش و به زمین افتاد که فورا همسرم را به پایگاه امداد و نجات آبعلی منتقل کردیم.

این مسئول همچنین از آسیب دیدگی خانم ۱۸ ساله به‌علت تفریحات زمستانه در اطراف پیست آبعلی خبر داد و افزود: ساعت ۱۱ و ۴۵ دقیقه گزارشی مبنی بر آسیب دیدگی خانم ۱۸ ساله به مرکز پاسخگویی اضطراری جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند اعلام شد که نجاتگران از پایگاه امداد و نجات آبعلی به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند با بیان اینکه پس از رسیدن نجاتگران به محل حادثه مشخص شد در اثر این حادثه آسیب دیدگی از ناحیه سر برای خانم ۱۸ ساله رخ داده است، ادامه داد: مصدوم پس از اقدامات درمانی اولیه و انتقال به منطقه امن تحویل عوامل اورژانس شد.

طاهری همچنین از امدادرسانی نجاتگران هلال‌احمر دماوند به مصدوم جوان ۱۷ ساله در اطراف پیست آبعلی خبر داد و بیان کرد: این حادثه در ساعت ۱۲ و ۲۰ دقیقه در محدوده پیست آبعلی در اثر تیوپ سواری رخ داد که مصدوم جوان ۱۷ ساله دچار ترومای کمر، ترومای کتف و دست شده بود.

وی گفت: نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند پس از اقدامات پیش بیمارستانی مصدوم را به مرکز درمانی منتقل کردند و این عملیات در ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه خاتمه یافت.

شهرستان دماوند از جمله شهرستان های شرق استان تهران است که در ۴۵ کیلومتری پایتخت قراردارد.

ایرنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار