هر مدیر کل استانی وزارت راه سه خودرو ( پژو(برای ماموریتهای شهری و جاده آسفالتی)؛ شاسی بلند؛ وانت دو کابین) برای ماموریتهای خود دارد در سالهای منتهی به دهه نود؛ وزارت راه برای مدیران کل استانی خود خودرو لندکروز را بعنوان چایگزین پاترول های فرسوده و قدیمی و سایر اتومبیل های شاسی بلند نمود چرا که در آن دهه(1380)؛ راههای روستایی هم به زیر مجموعه وزارت راه اضافه شده بود ؛ و برای بازدید از پروزه ها و حتی مسیر راههایی که هنوز نکشیده بودند و حضور در یخبندان و برف سنین در میدان عملیات امداد و نجات و ... ؛ نیاز به خودرو قویتری احساس میشد؛ این خودرو هم از ان خودرو هاست؛ البته دفتر وزیر بیش از 20 خودرو تشریفات و ... در اختیار دارد که هر کدام برای وظیفه ای هست بهرحال کار وزیر راه و معاونینش تردد و بازدید از جاده ها و تونل ها و پلها و ... هست
حضرات کارهای مهمتری دارند