اصفهان سنتی ترین شهر توریستی جهان
کد خبر: ۲۰۱۴۲۴
تاریخ انتشار: 2021 January 16    -    ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰

رزرو هتل در شهر زیبای اصفهان برای گردشگرانی که علاقه مند هستند این شهر را به عنوان مقصدی برای سفر خود انتخاب کنند از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. اصفهان به عنوان سومین کلان شهر در ایران و یکی از معروف ترین شهر ها در دنیا، هرساله گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می کند.

برخی اصفهان را به عنوان پایتخت تاریخی در ایران می دانند و به این صفت آن را می شناسند. زیرا سرتاسر این شهر جاذبه ها و اماکن تاریخی به چشم می خورد که مهم ترین دلیل برای رزرو تور و هتل اصفهان توسط گردشگران محسوب می شود.

با تور اصفهان می توانید در کنار یک سفر دلنشین از تمامی اماکن و جاذبه های این شهر دیدن کنید. اگر شما نیز از آن دسته از گردشگرانی هستید که نسبت به اصالت کشور عزیزمان ایران علاقه بسزایی دارید و بازدید از اماکن تاریخی را بخش جذاب از سفر می دانید، می توانید با خواندن این مطلب بهترین سفر به شهر اصفهان را تجربه کنید.

اصفهان سنتی ترین شهر توریستی جهان

تور اصفهان و بازید از باغ گل های اصفهان

اماکن تاریخی، مهم ترین بخش سفر به شهر اصفهان

اغلب گردشگرانی که تور اصفهان را انتخاب می کنند، بازدید از اماکن تاریخی این شهر را اولویت اول خود قرار داده اند. پس از رزرو هتل و تور اصفهان شما می توانید با یک برنامه ریزی درست، از تمامی جاذبه های دیدنی اصفهان در طول سفر با حداکثر کمبود در وقت دیدن کنید.

شهر اصفهان سراسر اماکن تاریخی است، به گونه ای که شما در هرجای این شهر قدم بگذارید؛ جاذبه ها را مشاهده می کنید. اما با این حال رزرو هتل در اطراف میدان نقش جهان به دلیل دسترسی آسان به مهم ترین اماکن شهر می تواند انتخابی مناسب برای علاقه مندان محسوب شود.

میدان نقش جهان، دومین میدان بزرگ جهان

میدان نقش جهان را می توان به عنوان دومین میدان بزرگ در جهان معرفی کرد که تمامی اماکن تاریخی در این میدان به ثبت یونسکو رسیده اند. در زمان سفر به اصفهان اولین عاملی که گردشگران را مشتاق به بازدید می کند این میدان می باشد. اکثر اماکن تاریخی حائز اهمیت را می توانید با کمترین اتلاف وقت در میدان نقش جهان مشاهده کنید.

اصفهان سنتی ترین شهر توریستی جهان

سردر در بازار قیصریه در میدان نقش جهان

البته برخی میدان نقش جهان را به میدان امام نیز می شناسند که این نام بیشتر در بین اصفهانی ها رایج است. از جمله اماکن تاریخی که در میدان نقش جهان می توان از آن ها بازدید کرد شامل مسجد جامع عباسی(مسجد امام)، مسجد شیخ لطف الله، کاخ عالی قاپو می شوند. یک سر از ورودی بازار بزرگ قیصریه نیز در میدان نقش جهان قرار دارد که دسترسی به بازار را برای بازدید کنندگان میدان نقش جهان آسان می کند.

هنگام مراجعه به میدان نقش جهان قطعا با دیدن درشکه چی هایی که دور تا دور میدان قرار دارند ترغیب به سواری می شوید. کافه های زیبا با یک چای داغ آماده پذیرایی از شما و عزیزانتان خواهند بود؛ همچنین می توانید از چند غرفه کوچک سوغاتی، خرید های نقلی و دوست داشتنی انجام دهید.

قدیمی ترین هتل در جهان، هتل عباسی اصفهان

یکی دیگر از عواملی که علاوه بر تمامی زیبایی های شهر اصفهان گردشگران را به سمت این شهر جذب می کند، هتل عباسی اصفهان است. این هتل از مشهور ترین هتل های ایران است که به عنوان قدیمی ترین هتل در جهان شناخته می شود. اگرچه نمای هتل دارای فضایی قدیمی می باشد، اما این بزرگترین دلیل برای قیمت بالای رزرو هتل عباسی است.

اصفهان سنتی ترین شهر توریستی جهان

هتل عباسی اصفهان

بیشتر بدانید : کیش شهره آینده ایران

گردشگران از سراسر جهان برای اقامت در هتل عباسی اصفهان به این شهر سفر می کنند. به گونه ای که کارکنان هتل موظف هستند به چند زبان معروف دنیا مانند انگلیسی و ... مسلط باشند. تنوع بالا در اتاق هایی منحصر به فرد گاهی انتخاب را برای مهمانان سخت می کند. ناگفته نماند که هتل عباسی اصفهان یکی از گران ترین هتل های ایران است که البته حس و حال اقامت در آن ارزش هزینه کردن را دارد.

بهترین تور به اصفهان را از چه سایتی رزرو کنیم؟ 

رزرو تور اصفهان یکی از دوست داشتنی ترین رزرو هایی است که سایت های مختلف آن را به گردشگران ارائه می دهند. اما با این حال رزرو مطمئن و البته لذت بخش با آفر هایی مانند گشت در شهر و ... سایتی معتبر را می طلبد. یکی از بهترین سایت های موجود که برای رزرو تور اصفهان حتما پیشنهاد می شود، سایت پرشین هتل است.

رزرو تور از سایت پرشین هتل می تواند بهترین سفر را با اطمینان خاطر برای شما عزیزان رقم زند. کارشناسان با تجربه با پشتیبانی 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما عزیزان خواهند بود. پیشنهاد می کنیم برای انتخابی مطمئن و مطابق با علایق خود با شماره تلفن 02143000020 تماس حاصل فرمایید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار