«سفر» به کدام شهر‌ها آزاد است؟
کد خبر: ۲۰۱۴۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 January 16    -    ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸
جانشین پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت تردد بین شهری خودرو‌ها با توجه به وضعیت قرمز، نارنجی و زرد و آبی کرونایی را تشریح کرد.

جانشین پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت تردد بین شهری خودرو‌ها با توجه به وضعیت قرمز، نارنجی و زرد و آبی کرونایی را تشریح کرد.

سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا در خصوص چگونگی تردد بین شهری خودرو‌ها با توجه به شرایط مختلف کرونایی در استان‌ها و شهر‌ها اظهار داشت:طبق آخرین وضعیتی که وزارت بهداشت اعلام کرد متاسفانه تعداد شهر‌های قرمز استان مازندران افزایش پیدا کرد و این استان با توجه به وضعیت کرونا در شرایط نامناسب قرار دارد بنابراین لازم است مردم عزیز شرایط را کاملاً درک کنند.

جانشین پلیس راهور ناجا گفت: در سایر استان‌ها وزن شهر‌های زرد و آبی بسیار بالا و و امیدوار کننده است.

این مقام ارشد راهور ناجا با بیان این مطلب که در شهر‌هایی با شرایط زرد کرونایی هیچگونه محدودیت بین شهری وجود ندارد، تصریح کرد: محدودیت تردد بین شهری برای شهر‌های نارنجی و قرمز اعمال می‌شود؛ یعنی خودرویی که شماره پلاکش متعلق به یکی از شهر‌های قرمز یا نارنجی است حق ورود به هیچ شهر دیگری را ندارد؛ همچنین پلاک‌های غیر بومی از هر شهر دیگری حق ورود به شهر‌های نارنجی و قرمز را هم ندارند.

جانشین پلیس راهور ناجاگفت: تردد از شهر‌های زرد به زرد، آبی به زرد و آبی به آبی هیچ مساله‌ای ندارد، ولی این شهر‌های نارنجی و قرمز است که نسبت به سایر شهر‌ها محدودیت تردد را دارا هستند.

سردار حسینی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص چگونگی اجرای محدودیت‌های تردد شبانه در شهر‌های مختلف با شرایط کرونایی متفاوت اعلام کرد:تردد شبانه در تمام شهر‌های کشور اعمال می‌شود؛ یعنی در تمام شهر‌ها با شرایط مختلف کرونایی قرمز، نارنجی، زرد و آبی محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح به قوت خود باقی است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
0
0
این حرفا چیه. بستگی داره چه مقام و منصبی داشته باشی.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار