قیمت انواع پژو در بازار +جدول
کد خبر: ۲۰۱۳۶۷
تاریخ انتشار: 2021 January 16    -    ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰
بازار خودرو از ابتدای هفته تاکنون با نوسان قیمت‌ها مواجه بود و در روزهای پایانی هفته و تحت تاثیر کاهش نرخ ارز، روند قیمت ها در این بازار ریزشی شد.

روند کاهش قیمت ها در بازار خودرو از ابتدای هفته جاری آغاز شد به طوری که در این مدت نرخ انواع پژو بین یک تا 10 میلیون تومان ریزش کرد.

از روز 20دی ماه، روند ریزشی قیمت ها نسبت به هفته های قبل سرعت بیشتری یافت و سبب شد تا پژو ۲۰۰۸ کاهشی 10 میلیون تومانی را ثبت کند.

در این آشفته بازار ، قیمت خودرو پژو سال دوگانه سوز و پژو ۲۰۷ دنده ای هر کدام 7 میلیون تومان کاهش یافت و پژو ۲۰۷ پانوراما نیز کاهشی 6 میلیونی را تجربه کرد.

اما نکته جالب بازار انواع پژو در هفته ای که گذشت تثبیت نرخ پژو سال و پژو پارس اتوماتیک بود که هرچند در طول هفته کاهش و افزایش نرخ را تجربه کردند اما در آخر هفته دوباره در کانال قیمتی ابتدای هفته قرار گرفتند به طوری که امروز قیمت هرکدام به ترتیب برابر شد با 207 میلیون و 307 میلیون تومان.

گفتنی است پژو ۲۰۶ صندوقدار رکورد جدید را در این هفته ثبت کرد به طوری که هفته را با قیمت 242 میلیون تومان آغاز کرد و آخر هفته را با نرخ 244 میلیون تومان و افزایشی 2 میلیون تومانی به پایان رساند.

بازار خودرو همچنان در رکود به سر می برد و نوسانات و کاهش قیمت خودرو نتوانسته خریداران را جذب این بازار کند و این عده همچنان تحت تاثیر کاهش نرخ ارز در انتظار ریزش بیشتر قیمت ها هستند.

قیمت انواع پژو در بازار

قیمت انواع پژو در بازار

خبرآنلاین

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار