بلایی که میمون بر سر نوزاد ۵۰ روزه آورد+عکس
کد خبر: ۲۰۱۳۴۲
تاریخ انتشار: 2021 January 15    -    ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵
مادر جوان که برای آماده کردن شیر دقایقی کودکش را در پذیرایی تنها گذاشته بود با صدای فریاد‌های او با صحنه‌ای وحشتناک روبه رو شد.

یک نوزاد مالزیایی از حمله وحشتناک میمون وحشی جان سالم به در برد. در این حادثه این نوزاد ۵۰ روزه به شدت مجروح شد. پس از آنکه مادر جوان این کودک، فرزندش را در اتاق پذیرایی برای آماده کردن مقداری شیر تنها گذاشت این حیوان به کودک حمله ور شد.

بلایی که میمون بر سر نوزاد ۵۰ روزه آورد+عکس

این زن ۲۷ ساله که در آشپزخانه مشغول آماده کردن شیر بود با فریاد گریه‌های کودک خود را به او رساند و با بدن خونین فرزندش مواجه شد. در این لحظه این زن میمون را در بالای سر کودک مشاهده کرد.

این زن بلافاصله با شوهرش که با فرزند دیگر آن‌ها به بیمارستان رفته بود تماس گرفت و کمک خواست. پس از بازگشت پدر کودک، این زن به همراه همسرش این نوزاد را به بیمارستان «سِبِرانگ جایا» منتقل کردند. این کودک پس از معاوینه اولیه به بیمارستان پِنانگ منتقل شد. در این حادثه سر و شکم نوزاد دچار جراحت و پارگی شد. بنا به گزارش The star مالزی این میمون توسط مسئولان محلی با شلیک گلوله از پای درآمد.

گفتنی است؛ حمله میمون به این نوزاد ۵۰ روزه، در حالی خبرساز می‌شود که کمتر از یک ماه پیش در حادثه‌ای مشابه یک نوزاد ۵ ماهه مالزیایی نیز مورد حمله میمون قرار گرفته بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار