انتقام عجیب مردم کره جنوبی از کرونا با جراحی زیبایی
کد خبر: ۲۰۱۱۷۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2021 January 14    -    ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
انتشار همه‌گیری کرونا دلیل افزایش تقاضا برای جراحی پلاستیک در کره جنوبی است. این که بیشتر افراد در خانه مشغول کار یا تحصیل بودند، این امر فرصتی بیشتر را برای آنها فراهم می‌آورد تا تحت عمل جراحی زیبایی قرار بگیرند که نیاز به پوشاندن صورت به روش خاص برای مدت زمان مشخصی است که قبل از قرنطینه انتقال آن به خارج از خانه دشوار بوده‌است.  علاوه بر قرنطینه زمان مناسبی است تا کبودی‌ها و تورم‌های ناشی از عمل را از بین ببرد...

انتقام مردم کره جنوبی از کرونا با جراحی زیبایی

انتقام مردم کره جنوبی از کرونا با جراحی زیباییاختصاصی «تابناک با تو»؛ تقاضا برای جراحی پلاستیک در کره جنوبی در سال 2020 و همزمان با انتشار ویروس کرونا به طرز چشمگیری افزایش یافته است. ارزش این بخش در سال گذشته 10.7 میلیارد دلار بود.  جراحی پلاستیک در کره جنوبی در مقایسه با سال 2019 میلادی نه درصد افزایش داشته‌است. بنا به گزارش  «گانگنام اونی»، بزرگترین وب سایت جراحی پلاستیک در کره جنوبی، این کشور  پیش بینی می‌کند امسال نیز حدود 11.8 میلیارد دلار برای این بخش هزینه شود.

انتشار همه‌گیری کرونا دلیل افزایش تقاضا برای جراحی پلاستیک در کره جنوبی است. این که بیشتر افراد در خانه مشغول کار یا تحصیل بودند، این امر فرصتی بیشتر را برای آنها فراهم ‌آورد تا تحت عمل جراحی زیبایی قرار بگیرند. جراحی زیبایی نیاز به پوشاندن صورت به روش خاص برای مدت زمان مشخصی دارد که قبل از قرنطینه انتقال آن به خارج از خانه دشوار بوده‌است.  علاوه بر این، قرنطینه زمان مناسبی است تا کبودی‌ها و تورم‌های ناشی از عمل را از بین ببرد.   

این طرز تفکر منجر به افزایش تقاضا برای جراحی پلاستیک در کره جنوبی شد و داده‌های وب‌سایت جراحی کره نشان داد که کاربران آن در سال گذشته به حدود 2.6 میلیون نفر افزایش یافته  که 63٪ نسبت به سال قبل رشد یافته است. از طرف دیگر، اپیدمی کرونا ارائه خدمات زیبایی به بیماران خارجی را تقریباً غیرممکن کرده و در نتیجه این صنعت سعی کرده خدمات خود را بیشتر به مردم کره جنوبی و مناطق همسایه ارتقا دهد.

پارک چول ووهو، یک جراح در کلینیک جراحی زیبایی WooJIn، می‌گوید که تقاضا برای اقدامات زیبایی در ناحیه چشم، ابرو، و پیشانی به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

«جین شین سنگ»، مدیر کلینیک جراحی پلاستیک کریسمس، نیز گفت بسیاری از مردم هزینه‌های اضطراری دولت ویژه قرنطینه را در کلینیک‌ها و مراکز جراحی خرج کرده‌اند. او بر این باور است که مردم با هزینه پول برای جراحی زیبایی در حال انتقام گرفتن از احساسات فروخورده روزهای قرنطینه و کرونا هستند.

داده‌های دولت نشان می‌دهد که از حدود 13 میلیارد دلار پرداخت دولت، 10.6درصد در بیمارستان‌ها و داروخانه ها استفاده شده است، که سومین رتبه پس از سوپرمارکت‌ها و رستوران‌ها را دارد، اما جزئیات هزینه در بیمارستان ها ارائه نشده است.

گفتنی است موج سوم ویروس کرونا در کره جنوبی همچنان نگران کننده است زیرا موارد بیشتری از این ویروس گزارش می‌شود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حق بین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
8
11
چقدر خجسته در این کره وجود داره.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
خجسته نیستند فرصت زندگی کردن دلبخواه دارن چون تامین مالی هستند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار