جزئیات درگیری اراذل و اوباش در قیطریه
کد خبر: ۲۰۱۱۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 January 12    -    ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۰
پلیس امنیت پایتخت از دستگیری اراذل و اوباشی خبر داد که اقدام به درگیری و نزاع منجر به تخریب ساختمان در قیطریه تهران کرده بودند.

 رئیس پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری عاملان درگیری و نزاع منجر به تخریب ساختمان و اموال خصوصی در محله قیطریه خبر داد و گفت:متهمان در کمتر از 24ساعت شناسایی و به دادسرا معرفی شدند.

سرهنگ"غلامحسین زراعتکار"در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: غروب روز یکشنبه مورخه21دی ماه تعدادی از اراذل و اوباش شمال شهر تهران با استفاده از دودستگاه خودروی BMw و مزدا 3 درحالیکه پلاک خودروها را مخدوش نموده بودند با حضور در یکی از محلات قیطریه با در دست داشتن الات و ادوات همراه(قمه و شمشیر) با انجام تحرکات و اقدامات اوباشگری به درب ساختمان یکی از شهروندان ساکن در این محل که ظاهرا از مدت ها قبل با وی خصومت شخصی داشته اند حمله ور شدند

وی گفت:این افراد پس از ایجاد رعب و وحشت اقدام به تخریب و شکستن شیشه های درب ورودی ساختمان و لابی من و ورود به واحد منزل شاکی را داشتند که در همین راستا قبل از این اقدام مجرمانه به جهت اطلاع به پلیس110 از محل متواری می شوند.

وی افزود:با توجه به شکایت شاکی و گزارشات مردمی ،نتیجه تحقیقات صورت گرفته طی گردشکاری به مرجع قضایی ارسال و دستورات لازم اخذ و در ادامه روند رسیدگی پرونده بلافاصله با همکاری شاکی،هویت متهمان پرونده شناسایی شد.

سرهنگ زراعتکار تصریح کرد: در فاصله کمتر از 24ساعت 3نفر از متهمان اصلی این پرونده در مخفیگاهشان در حوالی الهیه در یک عملیات ضربتی در حالی که قصد فرار از چنگ ماموران را داشتند ،دستگیر و به پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ انتقال داده شدند.

این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به اینکه متهمان این پرونده دارای چندین فقره سابقه شرارت و شرب و خمر و مشارکت در نگهداری مشروبات الکلی هستند، گفت: افراد دستگیر شده در اظهاراتشان به بزه ارتکابی اعتراف کرده و انگیزه خود از این اقدام مجرمانه را گرفتن زهر چشم از شاکی به علت کینه و اختلاف چندین و چندساله با وی و خانواده اش ذکر کردند.

رئیس پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی پایتخت خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده با قرار وثیقه میلیاردی روانه زندان شدند.

فارسفارس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
0
1
دست وپاشون را شکستند یا نه ........اقای رییس پلیس اینجور فرموده بودند که قمه کشان را با دست وپای شکسته تحویل دهند........
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار