اولین دریافت کنندگان واکسن کرونای ایرانی در حال تماشای دربی + عکس
کد خبر: ۲۰۱۰۸۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2021 January 12    -    ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰
تصویری از اولین نفرات دریافت کننده واکسن کرونای ایرانی در حال تماشای دربی استقلال و پرسپولیس در فضای مجازی منتشر شده است

چند روز پیش واکسن کرونای ایرانی به مرحله تست انسانی رسید و عده زیادی جهت آزموده شدن این واکسن داوطلب شدند؛ بنابراین در مرحله اول تست انسانی، واکسن کرونای ایرانی به این افراد تزریق شد و داوطلبان از آن زمان تاکنون تحت نظر و مراقبت هستند. همزمان با برگزاری دربی استقلال و پرسپولیس، تصویری از داوطلبان با حال مساعد در حال دیدن این بازی منتشر شده و میان کاربران شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شود که در ادامه، آن را مشاهده می‌کنید.

این تصویر با عنوان «امروز موقع دربی چه کَل کَلی بود بین این دوستانی که واکسن "کووایران برکت" بهشون تزریق شده بود» در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود.

اولین دریافت کنندگان واکسن کرونای ایرانی در حال تماشای دربی + عکس

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
2
5
چه جوریه که فاز 3 آزمایش انسانی واکسن کوبایی را بر روی ایرانیها آزمایش میکنید که ببینید نتیجه اش خوبه یانه ولی از استفاده از واکسنهای شرکتهای معتبر داروسازی که امتحاناتشون را پس داده اند و با نتیجه عالی به تائید رسیده اند اکراه دارید؟ دکتر اوگور شاهین از کارخانه فایزر(آلمانی- امریکایی) همان شخصی است که در سال 95 جایزه نوبل اسلامی پزشکی ایران بمبلغ 500هزاردلارامریکا را از دست مسئولین طراز اول کشور دریافت داشته است.
میلاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
0
2
فوتبال ساعت ۴:۳۵ دقیقه شروع شد. اما ساعته توی عکس ۴:۱۰دقیقه هست.مگه میشه همچین چیزی؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
اون طرف که شونصدتا ساعت اویزونه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار