‌می‌تونید مار رو تو عکس پیدا کنید؟
کد خبر: ۲۰۰۹۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2021 January 13    -    ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵
با یک نگاه تیزبینانه به این عکس، می‌توان خطرناک‌ترین مار سمی دنیا را در این باغچه پیدا کرد. او با انتشار این تصویر در رسانه‌های اجتماعی از مردم خواست تا محل استتار مار را پیدا کند، اما اکثر مردم نتوانستند محل اختفای مار را نشان دهند. اما مار مزبور بسیار خوب استتار کرده و در درون سوراخ دیوار سنگی پناه گرفته بود.

‌می‌تونید مار رو تو عکس پیدا کنید؟اختصاصی «تابناک باتو» ـ مار قهوه‌ای، در زمره خطرناک‌ترین مار‌های سمی جهان است که اغلب در منازل انسان‌ها پناه می‌گیرد. این مار‌ها به شدت حساس و عصبی هستند و اگر تهدیدی را حس کنند فوراً حمله می‌کنند.

یکی از مارگیر‌ها توانسته عکس‌هایی را از محل اختفای این گونه مار، در یک خانه - باغ در استرالیا تهیه کند.

با یک نگاه تیزبینانه به این عکس، می‌توان خطرناک‌ترین مار سمی دنیا را در این باغچه پیدا کرد.
او با انتشار این تصویر در رسانه‌های اجتماعی از مردم خواست تا محل استتار مار را پیدا کند، اما اکثر مردم نتوانستند محل اختفای مار را نشان دهند.

بنا بر این گزارش، از میان صد نفر که در این آزمون شرکت کردند، بسیاری به اشتباه، به دیوار پشت گلدان آبی نزدیک آب اشاره کردند و معتقد بودند که یک پیتون (ماری غیر سمی و بزرگ) در آنجا پنهان شده است.

اما مار مزبور بسیار خوب استتار کرده و در درون سوراخ دیوار سنگی پناه گرفته بود.
تنها چند نفری توانستند محل اختفای واقعی مار را پیدا کنند و با گرفتن اسکرین شات از محل و بزرگنمایی آن را مورد تایید قرار بدهند. این مار واقعاً حقه باز است و بسیار خوب استتار می‌کند.

میتونی مار  رو  تو عکس پیدا کنی ؟

‌می‌تونید مار رو تو عکس پیدا کنید؟

میتونی مار  رو  تو عکس پیدا کنی ؟

میتونی مار  رو  تو عکس پیدا کنی ؟

بنا بر تجربه اکثر مارگیر‌ها، دیوار‌های سنگی که شکاف‌های بسیاری در میان خود دارند، محل بسیار خوبی برای اختفای مار‌های خطرناک هستند.

این شکاف‌ها محل عبور و زندگی بعضی جوندگان و حتی سوسمار است و بدین خاطر مار‌ها به آنجا هجوم می‌برند تا غذا پیدا کند. بعضی اوقات هم از این شکاف‌ها برای گذاشتن تخم استفاده می کنند.

رسانه‌های عمومی مردم را از انتخاب این نوع دیوار چینی در خانه‌ها و باغ‌های شان برحذر می‌کنند. کسانی هم که از این دیوار چینی استفاده کرده اند اکنون آن را با پوشش ضخیمی از سیمان پوشانده‌اند.

بنابراین، به علت اینکه این مار بیشتر از دیگر مار‌ها تهدید جانی برای مردم دارد، موارد ایمنی از سوی مسئولین به مردم اطلاع داده شده است. از جمله اینکه مار سمی قهوه‌ای در جستجوی غذا، اغلب از شکاف زیر درب به داخل خانه می‌آید و محل‌های استتار این نوع مار سمی، بیشتر میان کپه‌های الوار و آهن قراضه ها، داخل شکاف‌های دیوار‌های سنگی متخلخل و پوشش‌های انبوه گیاهی است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احسان خان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
1
5
خيلي تابلو بود ، من كمتر از ٣ ساعت پيداش كردم
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
خوب تابلو بود که سه ساعته پیداش کردی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار