انتقاد از سرو شراب در خانه‌های سنتی کاشان
کد خبر: ۲۰۰۹۴۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2021 January 11    -    ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱
مدیر حوزه علمیه کاشان با بیان اینکه در بعضی از خانه های سنتی کاشان شراب سرو می کنند، گفت: دلیل اینکه ۱۰۰خانه سنتی کاشان با قیمت های میلیاردی و بسیار بالا توسط افراد نامعلوم خریداری شده چیست؟

حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی ظهر دیروز در همایش ماهانه مبلغین طرح هجرت و امین کاشان، در حسینیه علی اکبر(ع) این شهرستان به ظرفیت بالای تبلیغی حوزه های علمیه اشاره کرد و گفت: مبلغین از تمام ظرفیت های تبلیغی در جهت مبارزه با جنگ نرم دشمن استفاده کنند.

وی به آسیب های فضای مجازی برای نسل جوان اشاره کرد و با بیان اینکه دشمنان میلیاردها تومان هزینه ساخت فیلم های انحرافی می کند، افزود: سیل عظیم تهاجم فرهنگی خانواده ها و جوانان را مورد تهدید قرار داده است و باعث شده آمار طلاق در جامعه افزایش یابد.

مدیر حوزه علمیه کاشان بر ورود مبلغان به فضای مجازی و تبیین معارف دینی تاکید کرد و افزود: باید تلاشهای بیشتری در مبارزه با نقشه های شوم دشمنان در فضای مجازی انجام شود.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی اضافه کرد: با توجه به اینکه دشمنان با شدت بیشتر شهرهای مذهبی را مورد تهاجم فرهنگی قرار داده اند و کاشان هم به عنوان یک شهر مذهبی از این آسیب مصون نیست، باید اقدامات جدی تری در این زمینه به عمل آید.

وی با طرح سوالی مبنی بر دلیل اینکه ۱۰۰خانه سنتی کاشان با قیمت های میلیاردی و بسیار بالا توسط افراد نامعلوم خریداری شده چیست؟ گفت: ده سال دیگر ۲۰۰ خانه سنتی بدون نظارت در کاشان خواهیم داشت که خبر نداریم در آنها چه خبر است.

مدیر حوزه علمیه کاشان با بیان اینکه در بعضی از خانه های سنتی کاشان شراب سرو می کنند، گفت: اکثر کسانی که در این خانه ها میهمان می شوند از کشورهای اروپایی هستند که شب آنها روز ماست.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی با بیان اینکه آینده جهان پر شبهه است، گفت: دشمنان به دنبال مسموم کردن ذهن جوانان هستند.

وی در پایان با بیان اینکه مبلغین با افزایش اطلاعات خود و قوی شدن باید پاسخ شبهات جوانان را در فضای مجازی بدهند، افزود: اگر ما نتوانیم در برابر شبهات ایستادگی کنیم، بچه های خودمان نیز آسیب خواهند دید.

خبرگزاری حوزه

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
SHERVIN
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
4
17
مردم نون ندارن بخورن شما فکر نکران سرو شرابید. اون اسلام واقعی که قولشو میدادید اینه؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
4
13
بخواب بابا حال نداریم
مری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
0
3
کشورهای اروپایی که شب آنها روز ماست!!!
یعنی چی؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
0
4
معلومه اینقدر تو فکر دشمن هستید که مسائلی مثل آلودگی دیگه ول میشه به امان خدا
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
0
0
از یک طرف آلودگی هوا داره ما رو می کشه. از یک طرف کرونا. تورم و گرونی هم یه جور دیگه جونمون رو میگیره.
اونوقت تو به فکر شراب خوردن خارجی هایی؟!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار