خانه تاشو که در ۳ ساعت باز و بسته می‌شود
کد خبر: ۲۰۰۹۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2021 January 12    -    ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
ساخت خانه به مقدار مشخصی پول و زمان نیاز دارد. با این حال، به لطف فن آوری مدرن، مردم می‌توانند به سرعت زندگی راحت خود را بدست آورند به طوری که حتی نمی‌توانند به چنین معجزه‌هایی اعتقاد داشته باشند. یکی از این پروژه‌ها، شرکت Brette Haus است که به شما امکان می‌دهد ظرف سه ساعت پس از رسیدن خانه تاشو به مکان مورد نظر، به خانه خود بروید.

خانه تاشو که در ۳ ساعت باز و بسته می شود

خانه تاشو که در ۳ ساعت باز و بسته می شود«تابناک با تو» - ساخت خانه به مقدار مشخصی پول و زمان نیاز دارد. با این حال، به لطف فن آوری مدرن، مردم می‌توانند به سرعت زندگی راحت خود را بدست آورند به طوری که حتی نمی‌توانند به چنین معجزه‌هایی اعتقاد داشته باشند. یکی از این پروژه‌ها، شرکت Brette Haus است که به شما امکان می‌دهد ظرف سه ساعت پس از رسیدن خانه تاشو به مکان مورد نظر، به خانه خود بروید. طراحی خانه تاشو آنقدر جمع و جور است که می‌توان آن را در هر کامیون معمولی تحویل داد.

خانه تاشو که در ۳ ساعت باز و بسته می شود

اکنون خانه شما فقط در ۳ ساعت در هر کجای دنیا قابل بسته بندی است (برت هاوس).

خانه‌ای را تصور کنید که هر وقت بخواهید به یک سفر طولانی بروید یا به مکان جدید بروید، می‌توانید آن را به راحتی بسته بندی کرده و با خود ببرید. به نظر خارق العاده می‌رسد، اما نه، این دقیقاً همان چیزی است که توسعه دهندگان Brette Haus ارائه می‌دهند، که مدل‌های منحصر به فردی از خانه‌های کوچک را بر روی لولا طراحی کرده اند، از نظر تکنیک (باز شدن / تا شدن) مشابه برای ایجاد ارقام اوریگامی.

خانه تاشو که در ۳ ساعت باز و بسته می شود

به لطف طراحی و معماری سیستم استقرار مفصلی، متخصصان این شرکت توانستند خانه‌ای جمع و جور ایجاد کنند که می‌توانید در سفر‌ها با خود ببرید (برت هاوس).

در حال حاضر، به لطف معماری و طراحی این شرکت مجموعه‌ای از ماژول‌های مسکونی در اندازه‌ها و پیکربندی‌های مختلف را ارائه می‌دهد که می‌تواند ظرف چند ساعت جمع شود و آن‌ها را به خانه‌ای تبدیل کند که کاملاً برای زندگی راحت آماده هستند. با تشکر از سیستم توسعه محوری و ثبت اختراع شده، بخش‌های زندگی و سقف برای انتقال آسان به شکل مربع کوچک جمع می‌شوند.

خانه تاشو که در ۳ ساعت باز و بسته می شود

خانه تاشو می‌تواند به عنوان یک کانتینر حمل و نقل عادی تحویل داده شود و بسته بندی شود (برت هاوس)؛

و این سیستم به این شکل عمل می‌کند: لولایی که روی زمین نصب شده اجازه می‌دهد تا یک طرف خانه به سمت دیگر تا شود، در حالی که لولای دیگر، در ناحیه سقف، سقف را تغییر داده و مکعبی را تشکیل می‌دهد. این شکل و ابعاد برای حمل و نقل جاده‌ای مناسب است. تنها هنگامی که خانه به محل استقرار می‌رسد، شما به یک جرثقیل نیاز دارید که ساختار را از وسیله نقلیه برداشته و آن را روی یک سکو یا شمع از قبل آماده شده نصب کنید.

خانه تاشو که در ۳ ساعت باز و بسته می شود

خانه تاشو را می‌توان در هر جایی نصب کرد، مهمترین چیز این است که یک کامیون با یک جرثقیل (برت هاوس) به آنجا برسد.

به منظور باز کردن خانه، چند حرکت کافی خواهد بود، و فرم‌های آشناتر تری به خود می‌گیرد و به یک فضای راحت برای زندگی تبدیل می‌شود. تنها چیزی که باقی می‌ماند اتصال ارتباطات به سیستم‌های پشتیبانی از زندگی مستقل است. (آ ب و فاضلاب و ...) خانه تاشو نیز می‌تواند به راحتی در برابر شدت وزش باد مقاومت کند، زیرا سیستم تثبیت و پشتیبانی و همه عناصر ساختاری آن، از صفحات چند لایه (معروف به CLT)، فراهم شده است. برای اینکه صاحبان چندین بار از انتقال خانه خود نترسند، شرکت برای برای ۵۰ دوره استقرار کامل خانه تاشو را تضمین می‌کند، بنابراین شما می‌توانید حداقل چندین بار در سال محل زندگی خود را تغییر دهید.

خانه تاشو که در ۳ ساعت باز و بسته می شود

خانه تاشو از مواد طبیعی سازگار با محیط زیست ایجاد شده و آماده انتقال سریع است

خانه تاشو که در ۳ ساعت باز و بسته می شود 

خانه‌های قابل تبدیل را می‌توان با وسایل یا مبلمان تهیه کرد


یک واقعیت جالب:

دلپذیرترین چیز برای صاحبان مسکن تاشو این است که کاملاً برای زندگی آماده است، زیرا دیوار‌های داخلی و داخلی آن از چوب سازگار با محیط زیست ساخته شده اند و نیازی به تکمیل ندارند. تجهیزات لوله کشی لازم نیز نصب شد (توالت، دستشویی، سینک، دوش)، سیم کشی برق انجام شده و پریز‌های ثابت شده اند، سیستم‌های ذخیره سازی مخفی ساخته شده است. همه موارد فوق در مجموعه اولیه با هزینه ۲۳ هزار دلار گنجانده شده است، و عناصر اضافی به صورت مبلمان مبدل شده از Ikea، تجهیزات استفاده از انرژی‌های تجدید پذیر (صفحات خورشیدی)، مینی ایستگاه‌های فاضلاب و تصفیه یا تغییر در مواد تکمیل شده اضافی پرداخت می‌شود.

خانه تاشو که در ۳ ساعت باز و بسته می شود 

ترسیم شماتیک یک تحول خارق العاده از یک خانه بوم (پروژه برت هاوس).

خانه تاشو که در ۳ ساعت باز و بسته می شود

چیدمان طبقه اول و دوم خانه تاشو


به نظر می‌رسد، چگونه همه وسایل و تجهیزات لازم خانگی می‌توانند در یک مکعب کوچک قرار بگیرند که اندازه اش از استاندارد یک حمل و نقل معمولی فراتر نرود؟ با این حال، راز دیگری در امکانات یک خانه بوم گردی نوآورانه وجود دارد.

خانه تاشو که در ۳ ساعت باز و بسته می شود

مدل‌های طراحی شده برای قرار دادن در یک محیط شهری

به گفته صاحب شرکت با عملکرد دو طبقه کردن فضا (به طور دقیق، ما توانستیم مساحت قابل استفاده را ۱۴۹٪ افزایش دهیم!). علاوه بر این، برخی از اختراعات منحصر به فرد هنوز در مرحله اجرا و آزمایش هستند. امیدوارم که آن‌ها به زودی به ساخت یک زندگی کوچک با پتانسیل بالا کمک کنند. "

خانه تاشو که در ۳ ساعت باز و بسته می شود

اتاق نشیمن خانه بوم گردی از Brette Haus، مجهز به مبلمان Ikea.

خانه تاشو که در ۳ ساعت باز و بسته می شود

در طراحی و معماری اولیه، خانه تاشو بسته بندی دارای کلیه تجهیزات لوله کشی و سیم کشی الکتریکی لازم است (Brette Haus).

در حال حاضر، متخصصان برت هاوس سه مدل از یک خانه بوم گردی به مساحت ۲۱، ۳۳ و ۴۸ متر مربع را تولید و عرضه کرده اند. متر در یک حالت مسکونی (آشکار)، برای خوابگاه‌های شهری و حومه در نظر گرفته شده است. برای بهینه سازی فضا، سه مدل دارای دو طبقه هستند: طبقه اول شامل اتاق نشیمن، آشپزخانه و حمام است و طبقه دوم شامل اتاق خواب است.

خانه تاشو که در ۳ ساعت باز و بسته می شود

از خانه‌های بوم گردی جذاب می‌توان به عنوان اتاق هتل یا نمایشگاه تجاری استفاده کرد.

 

هدف اولویت این شرکت گردشگری در کشور است، هرچند خانه‌های جمع و جور با حمل و نقل آسان برای استودیو‌های فیلم و فیلمبرداری در فضای باز در طبیعت، برگزارکنندگان جشنواره‌های موسیقی، نمایشگاه‌های متحرک و به عنوان "خانه‌های شیرینی زنجفیلی" در نمایشگاه‌های خیابانی و ... استفاده می‌شود.

خانه تاشو که در ۳ ساعت باز و بسته می شود

خانه تاشو در بیابان و باغ به همان اندازه خوب به نظر می‌رسد.

چنین خانه‌هایی برای کمک به آسیب دیدگان بلایای طبیعی در مواقع اضطراری کاملاً مناسب هستند.. هرکسی از قبل می‌تواند یک خانه تاشو را خریداری کند، اما باید این واقعیت را حساب کنید که حداقل ۸ هفته از لحظه سفارش تا رسیدن به مکان مورد نظر زمان می‌برد.

منبع: سیارک

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
0
0
چقدر عالی
حسین رسان نژاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
0
1
با تشکر از این مطلب بسیار جالب

این گونه خانه های پیش ساخته
برای مواقع حوادث غیر مترقبه مثل سیل و زلزله
بسیار کاربرد دارد و خیلی سریع قابل نصب و بهره برداری خواهد بود. و از نظر پدافند غیر عامل برای بیمارستان ها در استفاده از اتاق عمل و ایستگاه پلیس و آتش نشانی و مراکز امدادی خیلی کاربرد دارد و تمام این مراکز ضروری باید
یک دستگاه داشته باشند تا در مواقع ضروری بدون فوت وقت استفاده نمایند.
حسین رسان نژاد
حسین رسان نژاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار