سگی با سرنوشت دختر تسخیرشده فیلم جن‌گیر
کد خبر: ۲۰۰۷۳۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2021 January 15    -    ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۹
کیکو (KIKO) سگی دوست داشتنی و جذاب است که سرش را ۱۸۰درجه می چرخاند، درست همان حرکت ترسناکی که دختر تسخیر شده فیلم ترسناک «جن گیر» (The Exorcist) انجام می داد. اشلیگ مک فرسون ۲۸ ساله به سگ نه ماهه نژاد اسپیتز فنلاندی خود یاد داده که این حرکت را انجام دهد و هر وقت او واژه «ابلیس» (demon) را به زبان می آورد...

کیکو سگ بامزه

کیکو سگ بامزه«تابناک با تو» - کیکو (KIKO) سگی دوست داشتنی و جذاب است که سرش را ۱۸۰درجه می چرخاند، درست همان حرکت ترسناکی که دختر تسخیر شده فیلم ترسناک «جن گیر» (The Exorcist) انجام می داد. اشلیگ مک فرسون ۲۸ ساله به سگ نه ماهه نژاد اسپیتز فنلاندی خود یاد داده که این حرکت را انجام دهد و هر وقت او واژه «ابلیس» (demon) را به زبان می آورد، کیکو سرش را ۱۸۰ درجه می چرخاند و به پشت سر خود نگاه می کند.

کیکو سگ بامزه

کیکو سگ بامزه

اشلیگ که معلمی اهل نیوزیلند است در مورد حرکت جالب سگ خود می گوید: «وقتی مردم او را در حال انجام این حرکت می بینند، واکنش آن ها همیشه یکی است. آن ها ابتدا در حالی که شوکه شده اند به او نگاه کرده و سپس می پرسند او چطور می تواند این حرکت را انجام دهد و بعد می توانید لبخند آن ها و خندیدنشان را ببینید. کیکو بهترین چیز در این دوران بسیار سخت بوده است. او متولد سال کووید است و در واقع چند روز قبل از شروع قرنطینه ها در نیوزیلند به دنیا آمد».

کیکو سگ بامزه

کیکو سگ بامزه

کیکو سگ بامزه

صاحب کیکو در ادامه در مورد سگ بامزه خود می گوید: «بودن با او باعث شده از زمانی که در قرنطینه خانگی بودم لذت ببرم. او بسیار آرام، بغلی، شیرین و یک سگ مهربان و دوست داشتنی است. اما او بسیار پرسروصدا، بازیگوش است و چیزهای زیادی برای گفتن دارد. نژاد اسپیتز فنلاندی به خاطر بسیار پرسروصدا بودن شناخته می شود و کیکو نیز این ویژگی را داراست اما این کار معمولاً برای این است که با شما صحبت کند».

وقتی فیلم جن گیر (The Exorcist) در سال ۱۹۷۳ منتشر شد، ژانر وحشت را در مسیری تازه کانالیزه کرد و اکنون بعد از نزدیک به ۶ دهه هنوز هم یکی از پرتنش ترین، پرتعلیق ترین و ترسناک ترین فیلم های ژانر وحشت به شمار می آید. فیلم جن گیر داستان ترسناک جن گیری یک دختر ۱۲ ساله به نام ریگان مک نیل (لیندا بلر) را روایت می کند. وقتی ریگان شروع به تجربه وحشت های شبانه می کند مادرش (الن برستین) به پزشک مراجعه می کند.

کیکو سگ بامزه

اما وقتی پزشکان از درمان دختر او عاجز می مانند، به سراغ پدر کاراس (جیسون میلر) می رود که یک کشیش محلی است و اعتقاد دارد دختر وی توسط شیطان تسخیر شده است. با کمک پدر مرین (مکس فون سیدو)، این دو کشیش فرآیند جن گیری را روی این دختر انجام داده و به قیمت جان خودشان، جان او را نجات می دهند.

منبع: روزیاتو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
0
1
به این میگن حیوان آزاری......
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
0
3
کجا این چرخاندن است فقط به عقب نگاه کرده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
0
0
خب دیگه طرف یه چیزی گفته م شاید تو ترجمه خبر نگار بی توجه بوده .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
1
3
به نظرم طلسم شده همانگونه که مدیران خادم ایرانخودرو ما را طلسم کرده ان و هر بنجلی را به هر قیمتی که میخاهند قالبمان میکنن....
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار