چهره‌هایی که در مکان غیرقابل گفتن از دنیا رفتند
کد خبر: ۲۰۰۷۲۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2021 January 10    -    ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
این موضوع که روزی بالأخره به یک شکلی خواهیم مُرد، ممکن است برای برخی از مردم ناراحت‌کننده باشد ، زیرا انواع مردن بسیار زیاد و متنوع است و نمیتوان آن را پیش‌بینی کرد، زیرا فرد نمی داند چه موقع و چگونه خواهد مرد. اما آیا تا به حال فکر کرده اید که ممکن است مرگ در توالت با شما روبرو شود؟ تصور این ماجرا ممکن است برای برخی نگران‌کننده باشد.

چهره‌هایی که در مکان غیرقابل گفتن از دنیا رفتند

چهره‌هایی که در مکان غیرقابل گفتن از دنیا رفتنداختصاصی «تابناک با تو»؛ این موضوع که روزی بالأخره به یک شکلی خواهیم مُرد، ممکن است برای برخی از مردم ناراحت‌کننده باشد ، زیرا انواع مردن بسیار زیاد و متنوع است و نمیتوان آن را پیش‌بینی کرد، زیرا فرد نمی داند چه موقع و چگونه خواهد مرد. اما آیا تا به حال فکر کرده اید که ممکن است مرگ در توالت با شما روبرو شود؟ تصور این ماجرا ممکن است برای برخی نگران‌کننده باشد.

در واقع، و برخلاف آنچه تصور می‌کنید ، حوادث زیادی مربوط به توالت یا حمام است که در نهایت منجر به مرگ افراد می شود. در طول تاریخ بشر ، مفهوم و ساخت توالت فرنگی با آنچه امروزه به آن عادت کرده ایم متفاوت بوده است. در اینترنت ، لیستی طولانی از علل مرگ در توالت ، روشهای مرگ حتی و لیستی از شخصیتهای مشهوری را یافتیم که به این سرنوشت عجیب و غریب دچار شدند.

 

الویس پریسلی  

چهره‌هایی که در مکان غیرقابل گفتن از دنیا رفتند

پریسلی یکی از مشهورترین خوانندگان آمریکایی قرن گذشته شناخته می‌شود و اغلب از او به عنوان «پادشاه راک اند رول» یاد می‌شود. (الویس) در شانزدهم آگوست 1977، هنگامی که 42 ساله بود درگذشت. او از اعتیاد به مواد مخدر رنج می برد. به همین دلیل اعتقاد بر این است که وی هنگام نشستن در توالت و ...، دچار حمله قلبی شده است.

 

واسلاو سوم

چهره‌هایی که در مکان غیرقابل گفتن از دنیا رفتند

پادشاه بوهمیا «واسلاو سوم» در حالی که در اتاقی به نام «رختکن» به دستشویی رفته بود با پرتاب نیزه‌‌ای کشته شد. گفتنی است که این اتاق‌های ویژه پادشاهان، بیشتر شبیه یک اتاق خصوصی برای شاه در قلعه بود، که شامل رختخواب، دستشویی و محل نگهداری وسایل قیمتی بود.   

 

جودی گارلند

چهره‌هایی که در مکان غیرقابل گفتن از دنیا رفتند

بازیگر مشهور آمریکایی «جودی گارلند»، در فیلم‌های زیادی مانند «جادوگر اوز» و «دادگاه در نورنبرگ» بازی کرده‌است. متأسفانه این بازیگر در زندگی خود از مشکلات مالی رنج می‌برد. بنابراین او به الكل و مواد مخدر متوسل شد، كه در نهایت منجر به مرگ او در توالت بر اثر مصرف بیش از حد باربیتورات ، در سن 47 سالگی شد.

 

آریوس کشیش

چهره‌هایی که در مکان غیرقابل گفتن از دنیا رفتند

«آریوس» یک کشیش زاهد بود که مجموعه‌ای از تعالیم راجع به طبیعت گرایی کلامی را در آیین مسیحی بنیان نهاد، و در دوره ای که کلیسا هنوز در مورد ماهیت مسیح و رابطه پدر و پسر به توافق نرسیده بود، نظرات آریوس مورد بحث و مجادله قرار گرفت و او را با مشکلاتی روبرو کرد.

هنگامی که او در اسکندریه بود ، ناگهان دچار درد معده شد، بنابراین به توالت رفت. توالت رفتن او طولانی شد و چند نفر در جستجوی او رفتند و آریوس را در حالی که مرده بود پیدا کردند. در غیاب منابع دقیق، برخی ادعا میکنند که او بر اثر حمله قلبی از دنیا رفت، غياب منابع دقيق ، در حالي كه برخي معتقد بودند كه خداوند او را به خاطر بدعت در آیین مسیحی مجازات كرد. اما دانشمندان معتقدند که آریوس بر اثر سم درگذشت.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
1
143
آخیش خداروشکر
چند ساله همش تو فکرم که این پادشاه بوهمیا «واسلاو سوم» دقیقاً کجا از دنیار فت
پاسخ ها
reza
| |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
این نوع اخبار بی مزه و بی فایده فقط وقت ملت رو میگیره.
خیر الکلام ما قلّ و دلّ
بهترین سخن، اینه که کم باشه و پرفایده
خویی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
3
2
خوب بود برای افزایش اطلاعات
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
2
2
روحشان شاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
1
13
مطلب بی محتوا و الکی.
افت شدید کیفیت در تابناک مشهود ا.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار