زندگی جداگانه چهره های مشهور آمریکایی بعد از اتفاقات جنجالی
کد خبر: ۲۰۰۶۶۷
تاریخ انتشار: 2021 January 07    -    ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
از قرار معلوم کیم کارداشیان و کانیه وست پذیرفته اند که زندگی مشترک شان «عملاً به پایان خط رسیده» و آن ها «هیچ برنامه ای» برای زندگی دوباره در کنار یکدیگر در آینده ی نزدیک ندارند. ستاره ی ۴۰ ساله ی ریالیتی شوی «همراه با کارداشیان ها» کماکان با ۴ فرزندش در لس آنجلس زندگی می کند در حالی که همسرش، کانیه وست، رپر مشهور ۴۳ ساله در مزرعه ی خود در ایالت وایومینگ به سر می برد.

زندگی جداگانه چهره های مشهور آمریکایی بعد از اتفاقات جنجالی«تابناک با تو» - از قرار معلوم کیم کارداشیان و کانیه وست پذیرفته اند که زندگی مشترک شان «عملاً به پایان خط رسیده» و آن ها «هیچ برنامه ای» برای زندگی دوباره در کنار یکدیگر در آینده ی نزدیک ندارند. ستاره ی ۴۰ ساله ی ریالیتی شوی «همراه با کارداشیان ها» کماکان با ۴ فرزندش در لس آنجلس زندگی می کند در حالی که همسرش، کانیه وست، رپر مشهور ۴۳ ساله در مزرعه ی خود در ایالت وایومینگ به سر می برد.

زندگی جداگانه چهره های مشهور آمریکایی بعد از اتفاقات جنجالی

این زوج ماه ها است که «جدا از یکدیگر زندگی می کنند». این اتفاق بعد از آن رخ داد که وست پس از سخنرانی انتخاباتی اش دست به انتشار توییت هایی جنجالی درباره ی همسرش و مادر او، کریس جنر زد. او در این توییت ها که بعدها حذف شدند گفته بود کیم و مادرش سعی داشتند او را زندانی کنند و به خاطر تصاویر و ویدئوهای مبتذلی که در گذشته از همسرش منتشر شده بود زندگی خود را به فیلم Get Out تشبیه کرده بود. او همچنین اسکرین شاتی از پیام های تهدیدآمیز کریس جنر را منتشر کرده بود.

کیم و کانیه گرچه بعدتر با انتشار عکسی از خود در مزرعه ی وایومینگ تلاش کردند مستحکم بودن زندگی مشترک خود را نشان دهند، اما از زمان انتشار توییت های مذکور کمتر پیش یکدیگر هستند.

انتشار توییت های جنجالی به حدود ۳ ماه قبل بازمی گردد و آن ها از آن زمان به ندرت پیش یکدیگر بوده اند. کانیه هم تصمیمی برای رفتن به لس آنجلس در آینده ی نزدیک ندارد.

رسانه ها به نقل از منبعی گفته اند: «کانیه از فضا و زمان استفاده می کند تا روی خود کار کند و بیشتر وقتش را در وایومینگ سپری می کند.»

«به نظر می رسد او هیچ برنامه ای برای بازگشت به لس آنجلس در آینده ی نزدیک ندارد، دست کم نه به صورت تمام وقت، اما کیم هم مشکلی با این موضوع ندارد.»

«کانیه سیستم حمایتی فوق العاده ای دور خود دارد که به کیم کمک می کند در آسایش باشد.»

اینطور که گفته می شود کانیه در حال حاضر در وایومینگ «شادترین» روزهای خود را سپری می کند. منبعی به رسانه ها گفته: «کانیه وقتی آنجا است وضع بهتری دارد و کیم هم باید در لس آنجلس باشد و می خواهد بچه هایش پیشش باشند.»

«کیم همه ی تلاشش را می کند که آن ها زندگی عادی ای داشته باشند. آن ها هر روز با هم در ارتباط اند و کانیه بیشتر اوقات از طریق تماس تصویری و تلفن با بچه ها در تماس است.»

«کانیه حالا تمرکزش را روی خودش گذاشته و کیم اداره ی همه ی امور را در دست گرفته و زندگی بچه ها را عادی نگه می دارد.»

این اخبار جدید یک ماه پس از آن منتشر شد که گفته می شد ادامه ی زندگی مشترک برای این زوج مشهور «دشوار شده است».

منبعی به رسانه ها گفته: «ادامه ی رابطه به عنوان یک زوج برای کیم و کانیه سخت شده و حالا به کمی زمان احتیاج دارند.»

«به نظر نمی رسد که کیم زمانی واقعاً درخواست طلاق دهد، دست کم در آینده ی نزدیک.» «آن ها در حال حاضر واقعاً جدا از هم زندگی می کند و مدتی هم هست که اینگونه است.»

«در واقع چند ماه است که آن ها جدا زندگی می کنند. آن ها هنوز دائم با یکدیگر صحبت می کنند و به نظر می رسد هر دو به وضعی که حالا هست راضی اند.»

روزیاتو

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار