حمایت عجیب کریستیانو رونالدو از ورزشکار چاق+عکس
کد خبر: ۲۰۰۳۱۵
تاریخ انتشار: 2021 January 04    -    ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۵
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس از بوکسور مکزیکی که به خاطر اضافه وزنش مورد انتقاد واقع شده دفاع کرد.

کریستیانو رونالدو در بخشی از مستند جدید شبکه DAZN با عنوان جهان‌های موازی، به دفاع از اندی روئیس، بوکسور سنگین وزن مکزیکی پرداخت که پس از باختش در مبارزه مجدد با آنتونی جاشوا برای کسب عنوان قهرمان سنگین وزن جهان به خاطر داشتن اضافه وزن زیاد مورد انتقاد و بعضاً تمسخر قرار گرفت.

حمایت عجیب کریستیانو رونالدو از ورزشکار چاق+عکس

رونالدو در این مستند که او و روئیس درباره زندگی خود و جنگیدن‌شان برای تبدیل شدن به یک ورزشکار نخبه صحبت می‌کنند، گفت: چیزهایی که شما آنها را باور دارید، باعث پیشرفت شخصیت‌ و تکامل‌تان می‌شوند. همه ما انسان‌هایی عادی متولد می‌شویم نه ثروتمند. شما باید برای زندگی‌تان بجنگید.

رونالدو یکی از فوتبالیست‌هایی است که نسبت به اکثر هم‌رشته‌ای‌های خود برای آمادگی جسمانی و داشتن بدن ورزیده اهمیت قائل است. با این حال او می‌گوید اندی روئیس برای موفقیت در رشته‌اش الزاماً نباید روی کم کردن اضافه وزن و ورزیده کردن بدنش به عنوان یک بوکسور تمرکز کند.

کاپیتان تیم ملی پرتغال ادامه داد: جاشوا یکی از بهترین بوکسورهاست اما روئیس هم بوکسور خوبی است. این همان چیزی است که من به دوستانم هم گفتم، چون آنها در شوخی‌های‌شان به من می‌گفتند که به "هیکل چاق روئیس نگاه کن". من اما به آنها می‌گفتم "گوش کنید! فرم بدن مهم نیست، چیزی که اهمیت دارد درست آماده شدن است".

رونالدو در ادامه اعتراف کرد که فکر نمی‌کند می‌توانست یک بوکسور باشد و در مقایسه میان مهارت‌های لازم برای شوت زدن توپ و مشت زدن گفت: برای یک بوکسور کنترل کردن تعادل، زمان و فاصله با حریف فاکتورهای مهمی هستند. در فوتبال اما زمانی که شما به توپ ضربه می‌زنید، فاکتورهایی مانند تکنیک، قدرت و زاویه و حالت بدن اهمیت دارند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار