واکنش بنیتس به اشتباه بزرگ و عجیبش
کد خبر: ۲۰۰۲۳
تاریخ انتشار: 2015 December 03    -    ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰
سرمربی رئال مادرید از محرومیت بازیکن روس تبار خود اظهار بی اطلاعی و تاکید کرد که در بین دو نیمه متوجه موضوع شد و به همین خاطر اجازه نداد تا چریشف وارد میدان شود.

رئال مادرید در حالی در جام حذفی اسپانیا با سه گل کادیس را از پیش‌رو برداشت که احتمال کنار گذاشتن این تیم از کوپا دل ری زیاد شده است.

دنیس چریشف زننده گل نخست رئال مادرید پیش از این سه کارته بود و طبیعتا در این دیدار نباید به میدان می‌رفت ولی مدیریت اشتباه مسئولان رئال در بازی دادن به این بازیکن باعث شده است تا رئال در آستانه حذف از این رقابت‌ها قرار گیرد.

رافائل بنیتس سرمربی رئال مادرید در نشست خبری بعد از بازی گفت: باشگاه رئال مادرید چیزی درباره محرومیت چریشف نمی‌دانست و فدارسیون فوتبال اسپانیا هم به ما خبر نداد. به محض آنکه متوجه شدیم چریشف نباید بازی می‌کرد او را تعویض کردیم. نه باشگاه ویارئال و نه فدارسیون فوتبال اسپانیا به ما خبر ندادند. در بین دو نیمه بود که متوجه این اشتباه شدیم و بالافاصله این بازیکن را تعویض کردیم.

او ادامه داد: از شما خواهش می‌کنم که دیگر این سوال را تکرار نکنید. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و از کسب این پیروزی خوشحال هستیم. از عملکرد بازیکنان رضایت دارم و این تمام چیزی است که می‌توانم بگویم. کاری را که می‌توانستم انجام بدهم، انجام دادم. می‌خواهم به بازیکنان رئال مادرید این پیروزی را تبریک بگویم.

رافائل بنیتس پیش از این هم زمانی که هدایت والنسیا را برعهده داشت چنین اشتباهی را مرتکب شده بود که این نشان می‌دهد که او مدیریت خوبی ندارد.

ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار