ویروس انگلیسی چه کسانی را بیشتر هدف می گیرد؟
کد خبر: ۲۰۰۱۷۱
تاریخ انتشار: 2021 January 02    -    ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
دانشگاه امپریال کالج لندن اعلام کرد گونه جدید ویروس کرونا در مقایسه با نوع جهش نیافته، شمار بیش‌تری از جوانان و نوجوانان را آلوده کرده است.

دانشگاه امپریال کالج لندن با استناد به نتایج تحقیقات انجام شده، اعلام کرد نوع جهش یافته ویروس، بیشتر جوانان و نوجوانان کمتر از بیست سال را مبتلا کرده است.

پیامد‌های گونه جهش یافته ویروس کرونا در انگلیس که به ویروس انگلیسی معروف شده هر روز آشکار‌تر و نگرانی‌ها را در این کشور نسبت به پیامد‌های آن بیشتر می‌کند.

امپریال کالج لندن همچنین با تأکید بر افزایش سرعت سرایت گونه جهش یافته ویروس کرونا در انگلیس افزود: گونه جدید در مقایسه با نوع جهش نیافته شمار زیادتری از جوانان و نوجوانان را آلوده کرده است.

این مرکز آموزشی و پژوهشی در انگلیس، همچنین مقابله با گونه جهش یافته ویروس کرونا را دشوار‌تر اعلام و بر ضرورت رعایت هر چه بیشتر دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برای پیشگیری از ابتلا به این ویروس تأکید کرد.

انگلیس سال ۲۰۲۰ را با بالاترین آمار ابتلای روزانه به کرونا به پایان رساند و تاکنون دو میلیون و ۴۸۸ هزار و ۷۸۰ نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند. بنا بر آمار اعلامی دولت، همچنین با جان باختن ۹۶۴ بیمار کرونایی دیگر یک روزمانده به آخرین روز سال ۲۰۲۰ تاکنون ۷۳ هزار و ۵۱۲ نفر در این کشور، قربانی همه گیری ویروس کرونا شده اند.

این در حالی است که مرکز ملی آمار انگلیس اوایل هفته با استناد به اطلاعات گواهی‌های فوت صادر شده، شمار قربانیان کرونا در این کشور را بیش از ۸۸ هزار نفر اعلام کرده است که به این ترتیب، انگلیس همچنان دارای بیش‌ترین جان باختگان از کرونا در قاره اروپاست.

بهداشت نیوز

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار