پایتخت پارک های هیجان انگیز در آسیا
کد خبر: ۲۰۰۱۴
تاریخ انتشار: 2015 December 03    -    ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰
مالزی با 16 پارک بزرگ و هیجان انگیزش، به سرعت دارد به "پایتخت پارک" های قاره آسیا تبدیل می شود.

با گسترش صنعت توریسم در این کشور و تبدیل شدن پارک های بزرگ و متفاوت مالزی به یک جاذبه گردشگری تا چند سال دیگر 10 پارک جدید هم به آنها اضافه خواهد شد.

این پارک های زیبا علاوه بر اینکه محیطی خانوادگی دارند لبریز از هیجان و سرگرمی بوده و در میانه سفر ،سرزدن به آنها خالی از لطف نخواهد بود.

پارک "فاکس وورد قرن 20" که از فیلم های مختلفی الهام گرفته سال آینده افتتاح خواهد شد.

پارک "سان وی لاگون" واقع در "سلانگور" در فضای 360 هزار مترمربعی دارای 80 وسیله تفریحی جالب است.

پارک "میدان تایمز برجایا" در "کوالالامپور "در فضای 12 هزار مترمربعی مملو از سرگرمی و هیجان و البته خرید است."رولر کوستر" پر پیچ و خم این پارک در فضایی سرپوشیده، بسیار مشهور است.

پارک "اسکیپ" در "پنانگ" 3 سال پیش افتتاح شد و تفاوت هایی با پارک های امروزی دارد.در این پارک خبری از تکنولوژی نیست و به جای آن از درخت بالا می روید و هیجان های طبیعی را تجربه خواهید کرد.

نخستین پارک "لگولند" آسیا در سال 2012 در "جوهور" مالزی افتتاح شد که بعدها با یک پارک آبی و هتل گسترش یافت.سال آینده نیز پارک لگو "نینجا" آغاز به کار خواهد کرد.

پارک "کیدزانیا" یک پارک آموزشی در "کوالالامپور" است که 20 نمونه از آن در دنیا وجود دارد و هدف اصلی، ساخت شهری به اندازه کودکان و آشنایی با مشاغل گوناگون مانند: پلیس ،خلبان ،سرآشپز و یا کارگر ساختمانی است که کودکان با پوشیدن لباسهای مخصوص آن را به خوبی تجربه می کنند.

پارک" آفاموسا" در سال 1992 ساخته شد و شامل :پارک آبی،پارک سافاری(سیاحتی) و تفریحات و فعالیت های مختلف است که در مالاکا (2 ساعتی کوالالامپور) قرار دارد.

پارک "دنیای گمشده تامبون" در "پراک" دارای بخش سرگرمی های ویژه ،پارک آبی،باغ وحش و یک دریاچه مصنوعی 660 متری است.

توریسم آنلاین
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار