نکاتی در مورد برداشتن ابروها
کد خبر: ۲
تاریخ انتشار: 2015 April 20    -    ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷
اگر می‌خواهید دوباره ابروهای گذشته خود را به‌دست بیاورید، قبل از هرکاری موچین و بند را کنار بگذارید. باید از کندن موها دست بکشید تا ابروها فرصت رشد داشته باشند.
ستاره ها به دنبال ابروی پهن

جالب است بدانید این روزها بیشتر هنرپیشه‌های سینما و افراد مشهور ترجیح می‌دهند مدل ابروهایشان را یا پهن نگه دارند یا نزدیک به حالت طبیعی ابروهایشان. تا جایی که بعضی از آنها بیشتر اوقات موهای اضافه ابرو هم دارند و خیلی هم درصدد صاف‌بودن همیشگی ابروهایشان نیستند.

برداشتن زیاد ابرو موها راکم می کند

بسیاری از متخصصان زیبایی اعتقاد دارند، زیاد برداشتن ابرو با موچین می‌تواند به‌مرور ابروهای شما را بسیار کم کند. به‌همین‌دلیل اگر می‌خواهید دوباره ابروهای گذشته خود را به‌دست بیاورید، قبل از هرکاری موچین و بند را کنار بگذارید. باید از کندن موها دست بکشید تا ابروها فرصت رشد داشته باشند. اگر امروز بدون ملاحظه موهای ابروهایتان را بکنید، به‌طور حتم در آینده‌ای نزدیک دیگر نمی‌توانید آنها را با فرم‌های زیبا آرایش کنید. ابروهایی که فاصله بین آنها زیاد باشد و گوشه خارجی‌شان کمی رو به پایین باشد، نگاهی خالی و بی‌تفاوت به چشم می‌دهد و ابروهای پهن و نزدیک به‌هم چهره را اخمو و ترش‌رانشان می‌دهد.

فاصله ابروها چقدر باشد؟

خیلی‌وقت‌ها ممکن است ابرو بسیار زیبا برداشته شده و فرم و شکل آراسته‌ای داشته باشد اما با همه زیبایی‌اش در چهره ما کاستی احساس شود یا اینکه احساس اخم و گرفتگی در چهره هنوز دیده شود که این می‌تواند مربوط به رعایت‌نشدن فاصله بین چشم و ابرو باشد.  فاصله طبیعی ابروها باید به اندازه پهنای یک چشم باشد، البته در چشم‌های نزدیک به‌هم باید فاصله ابروها را باید به اندازه پهنای یک چشم درنظر بگیریم و اشکالی ندارد مداد اندازه‌گیری کمی در گوشه چشم به طرف داخل چشم قرار بگیرد.

این مدل ابرو به شما می‌آید

برای صورت‌های مربعی شکل، ابرو را در قسمت زاویه کمی قوس‌دار برمی‌داریم و بهتر است به‌طرف دم‌ ابرو کشیدگی ملایمی داشته باشد.
در چهره‌های قلبی شکل (مثلث معکوس) دنباله ابرو هرچه بلندتر  باشد، مناسب‌تر است.
در چهره‌های گلابی شکل، ابرو را بلند و زاویه آن را به سمت شقیقه حالت می‌دهیم.
ابروهایی که دنباله کوتاه و زاویه‌دار دارند برای صورت‌های گرد مناسب‌‌تر هستند.
ابروهایی که دنباله کوتاه دارند برای چهره‌های کشیده مناسب‌تر هستند.
چه زمانی ابروها را از بالا خالی کنید
اگر نمی‌خواهید ابروی‌تان نازک شود، برای خط انداختن یک ردیف از بالا کم کنید. حال اگر فاصله بین چشم و ابرو بیش از حد خود بود، باید این کار را از بالای ابرو انجام دهید که این‌کار به‌کمتر‌شدن این فاصله کمک خواهد کرد. گاهی این فاصله کم است و شما هم دوست دارید ابروی‌تان پهن باشد که بهتر است برای مدل‌دادن تنها و تنها از زیر ابرو کم‌ کنید و آن هم در حد مدل‌دادن و بالای آن را زیاد دست نزنید، فقط کمی تمیز کنید.

بهترین حالت ابرو چگونه است؟

بهتر است ابروها را تا حد امکان طبیعی نگه‌دارید. بعضی ابروها فقط نیاز به برداشتن چند تار مو دارند و بعضی با تغییردادن فرم، کامل می‌شوند. البته موقع برداشتن ابرو باید توجه داشت که موها یکی‌یکی و در جهت رشدشان برداشته شوند. ابرویی مناسب است که متناسب با فرم صورت باشد و شکل چشم‌ها را برجسته‌تر نشان دهد.

فرم ابرو را پیدا کنید

الف) مداد را درامتداد بینی تا گوشه داخلی چشم می‌گذاریم، به‌این‌ترتیب خط شروع ابرو مشخص می‌شود. موهای بین ۲ ابرو را باید برداشت.
ب) مداد را کنار بینی می‌گذاریم به‌طوری‌که امتداد آن از وسط مردمک چشم بگذرد یا به‌طور عمودی روی صورت قرار می‌دهیم تا از کنار لبه خارجی چشم عبور کند و محل بالاترین نقطه ابرو را مشخص می‌کنیم.
پ) مداد را کنار بینی، در مسیری که از گوشه خارجی چشم عبور می‌کند، قرار می‌دهیم تا نقطه انتهایی ابرو را مشخص کنیم.

منبع:نازخاتون
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار