وسایل آشپزخانه بی مصرف و گران قیمت
کد خبر: ۱۹۹۸۸۳
تاریخ انتشار: 2021 January 02    -    ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
وسایل آشپزخانه که اغلب در تبلیغات می‌بینیم، غالباً به دلیل توانایی تهیه سریع غذا‌ها و غذا‌های مخصوص مشتری را جذب می‌کنند. با این حال، در واقعیت، این همه یک حقه بازاریابی است و مصرف کنندگان را مجبور می‌کند پول بیشتری را صرف تجهیزاتی کند که مورد نیاز نیست. این امر نه تنها بی فایده است بلکه فضای بیشتری را نیز در آشپزخانه اشغال می‌کند که برای نگهداری تمام این تجهیزات مورد نیاز خواهد بود.

وسایل آشپزخانه که هزینه زیادی دارند اما واقعاً مورد نیاز نیستند

وسایل آشپزخانه که هزینه زیادی دارند اما واقعاً مورد نیاز نیستند«تابناک با تو» - وسایل آشپزخانه که اغلب در تبلیغات می‌بینیم، غالباً به دلیل توانایی تهیه سریع غذا‌ها و غذا‌های مخصوص مشتری را جذب می‌کنند. با این حال، در واقعیت، این همه یک حقه بازاریابی است و مصرف کنندگان را مجبور می‌کند پول بیشتری را صرف تجهیزاتی کند که مورد نیاز نیست. این امر نه تنها بی فایده است بلکه فضای بیشتری را نیز در آشپزخانه اشغال می‌کند که برای نگهداری تمام این تجهیزات مورد نیاز خواهد بود.


۱. مولتی کوکر هوشمند با پشتیبانی از Wi-Fi

وسایل آشپزخانه که هزینه زیادی دارند اما واقعاً مورد نیاز نیستند

مولتی کوکر کلاسیک بسیار بهتر است.


مولتی کوکر بدون شک وسیله مفیدی در آشپزخانه است. با این حال، گزینه‌های فعلی به طور فزاینده‌ای مانند تجهیزات فضایی آینده به نظر می‌رسند. به عنوان مثال، مولتی کوکر با Wi-Fi و قابلیت تعامل با تلفن همراه، اتلاف پول است. توانایی ایجاد تغییرات در تلفن شما فقط یک ویژگی اضافی سرگرم کننده است که در واقع سود چندانی ندارد. در حقیقت، مولتی کوکر از قبل به طور خودکار کار می‌کند، نیازی به نظارت بیشتر بر روی آن نیست.


۲. نان ساز اتوماتیک خانگی

وسایل آشپزخانه که هزینه زیادی دارند اما واقعاً مورد نیاز نیستند

بهترین نان ساز در آشپزخانه فر است.


نان محصولی است که تهیه آن به راحتی انجام نمی‌شود. قبل از خرید اجاق گاز برای پخت و پز نان، باید جدی فکر کنید که آیا خرید ارزش هزینه را دارد و آیا می‌خواهید اغلب آن را انجام دهید. البته، نان خانگی اغلب حاوی نمک کمتری است و از سلامت بیشتری برخوردار است، اما حتی اگر می‌خواهید درست غذا بخورید یا از سلامتی خود مراقبت کنید، همیشه می‌توانید نان را در فر بپزید؛ و گرچه تنظیمات فاقد گلوتن در مدل‌های سازنده نان‌های سطح بالا بسیار جذاب هستند، اما به سختی می‌توانند هزینه کنند. پخت نان در فر علاوه بر صرفه جویی در هزینه، به شما در صرفه جویی در فضای آشپزخانه نیز کمک می‌کند. در فرآیند پخت نان، از روش‌های مخصوص ورز دادن استفاده می‌شود، اما آنقدر‌ها که در نگاه اول به نظر می‌رسد پیچیده نیست. یک نکته مهم دیگر: حتی همه نان ساز‌های خانگی عملکرد ورز دادن خمیر را ندارند.

۳. یخچال فریزر هوشمند

وسایل آشپزخانه که هزینه زیادی دارند اما واقعاً مورد نیاز نیستند

احتمالاً به زودی یخچال‌های هوشمند به جای ما سر کار می‌روند.


یخچال فریزر‌های دارای قفسه نوشیدنی و تنظیمات بهبود یافته درجه حرارت گزینه مدرن بسیار وسوسه انگیزی هستند. با این حال، اگر تولیدکننده‌ای با صفحه لمسی، دوربین، رسانه‌های اجتماعی و مراکز تفریحی شما را تطمیع کند، این بیش از حد مجاز است. بسیاری از یخچال‌های هوشمند این امکان را دارند که بدون اینکه زیاد درب را باز کنید، به داخل یخچال نگاه کنید تا ببینید چه چیزی دارید، که به عقیده برخی صرفه جویی زیادی در مصرف برق می‌کند. با این حال، این تفاوت آنقدر ناچیز است که حتی ذکر آن نیز قابل توجه نیست.


یخچال فریزر‌های هوشمند همچنین می‌توانند به تاریخ انقضا غذا کمک کنند و با برنامه‌هایی که به شما در آپلود عکس و برقراری ارتباط با خانواده از طریق همگام سازی تقویم و ویژگی‌های پیام رسانی و گزینه‌های رادیو و تلویزیون، فروخته می‌شوند. با این وجود، اگر این عملکرد‌ها قبلاً در رایانه لوحی، رایانه و تلفن هوشمند وجود داشته باشد، آیا این عملکرد‌ها برای یخچال فریزر واقعاً لازم هستند؟ واقعاً عاقلانه نیست که هزینه زیادی برای ویژگی‌های فانتزی پرداخت کنید که به هر حال انجام دادن آن‌ها بصورت دستی هم آسان است. (خوار و بار بقدری گران هست که همه می‌دانند چه چیزی در یخچال فریزر‌های خود دارند.)


۴. توستر

وسایل آشپزخانه که هزینه زیادی دارند اما واقعاً مورد نیاز نیستند

بسیاری از مردم تصور می‌کنند که در آشپزخانه به توستر نیاز است، اما در واقع اینگونه نیست.


اگر آشپزخانه شما مایکروویو یا اجاق گاز دارد، توستر هدر دادن پول و جا است. در تبلیغ این دستگاه ادعا می‌کند که داشتن توستر باعث گرم شدن و پخت نان می‌شود، اما در واقع گرم کردن نان تست در اجاق یا مایکروویو کار چندان دشواری نیست. علاوه بر این، در یک توستر می‌توانید همزمان فقط دو تا تست درست کنید و در اجاق گاز - یک صفحه پخت کامل. بسیار راحت‌تر و ساده‌تر است؛ و صرفه جویی در زمان را هم اضافه کنید!


۵. ماست ساز

وسایل آشپزخانه که هزینه زیادی دارند اما واقعاً مورد نیاز نیستند

روش‌های زیادی برای تهیه ماست با دست، بدون تجهیزات گران قیمت وجود دارد.


ماست مدت‌ها قبل از اختراع ابزار‌های هوشمند و وسایل آشپزخانه فانتزی اختراع شده است، بنابراین روش‌های سنتی تری برای تهیه آن وجود دارد. در فروشگاه‌ها می‌توانید تعداد زیادی گزینه برای این محصول برای هر نوع سلیقه و هدف پیدا کنید، به عنوان مثال ماست غلیظ یونانی، شیرین معمولی، کم چرب، ماست ایسلندی یا سوئدی غیرمعمول. البته ماست خانگی نسبت به ماست خریداری شده در فروشگاه بسیار سالم و طبیعی است، بنابراین بسیاری از افراد اغلب دوست دارند این محصول را به تنهایی تهیه کنند.


سازندگان ماست به عنوان یک تکنیک برای آماده سازی سریع و راحت قرار گرفته اند؛ و البته، با کمک چنین دستگاهی می‌توانید فقط با فشار دادن چند دکمه ماست خانگی درست کنید. با این حال، فرایند تخمیر می‌تواند ۶ یا ۲۴ ساعت با این روش یا بدون آن انجام شود. به راحتی، روش‌های ساده‌ای برای تهیه ماست در خانه وجود دارد. در واقع هیچ دلیلی وجود ندارد که فضای با ارزش آشپزخانه را با استفاده از این وسیله کاملاً خاص هدر دهید، مخصوصاً اگر تهیه ماست بدون آن به اندازه کافی آسان باشد.


۶. پاستا ساز خانگی

وسایل آشپزخانه که هزینه زیادی دارند اما واقعاً مورد نیاز نیستند

دستگاه رشته بر، پاستا ساز خانگی تولید ماکارونی در آشپزخانه: چه مقدار پاستا مورد نیاز است؟

پاستا غذایی مغذی و خوشمزه است که بسیاری از مردم آن را دوست دارند؛ بنابراین ایده آشپزی با دست از همان ابتدا وسوسه انگیز است. با این حال، در عمل، تعداد کمی از افراد این کار را به اندازه کافی انجام می‌دهند تا این وسیله حجیم را به طور دائمی در آشپزخانه خود قرار دهند، در نتیجه قسمت قابل توجهی از فضای آزاد را می‌گیرند. شرکت‌های زیادی برای تولید ماکارونی یا ماکارونی با کیفیت بسیار بالا برای هر نوع سلیقه و ترکیب، از جمله دست ساز، وجود دارند.

نکته مفید: و اگر واقعاً می‌خواهید خودتان این کار را انجام دهید، بهتر است برای آشپزخانه یک نازل اسپاگتی غلتکی معمولی دستی خریداری کنید تا نسخه الکتریکی آن، که هزینه زیادی دارد.

منبع: سیارک

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار