اونایی که یواشکی سیگار میکشند واقعا تو سرشون چی میگذره؟!
کد خبر: ۱۹۹۸۷۶
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: 2020 December 30    -    ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
من واقعاً خجالت زده شدم. از آن به بعد سعی کردم از فروشگاه‌های مختلفی سیگارم را تهیه کنم. می دانم حماقت می‌کنم. اما همه این‌ها میتوانست بدتر از این باشد. مثلاً اگر من معتاد به هروئین بودم چی؟ آن وقت باید این کار زشت خودم را پنهان میکردم.

اونایی که یواشکی سیگار میکشند واقعا تو سرشون چی میگذره؟!

اونایی که یواشکی سیگار میکشند واقعا تو سرشون چی میگذره؟!اختصاصی «تابناک باتو» ـ جوان‌تر که بودم وقتی بیرون میرفتم، حتما سیگار می کشیدم. وقتی در خیابان بودم بیشتر سیگار می‌کشیدم، اما اگر کسی به من سیگار تعارف می‌کرد، در جواب می‌گفتم: نه تشکر، من سیگاری نیستم. اما دروغ می گفتم. من سیگار کشیدن را در ۱۶ سالگی شروع کردم. آن زمان‌ها فکر می‌کردم، این کارم مرا بالغ نشان می‌دهد، ولی چون خجالتی بودم، این کار را در تنهایی انجام می‌دادم. خیلی وقت‌ها به جا‌های پر دار و درخت می رفتم و سیگار می‌کشیدم. اگر کسی در خانه نبود با شهامت! سیگاری روشن می‌کردم.

حتی وقتی به دانشگاه وارد شدم، این قضیه سیگار کشیدن را پنهان کردم. الان بیشتر از سی سال و دیگر نمی تاونم در این سن بگویم که من تازه سیگاری شده ام، چون این سن و سالی ست که بقیه در حال ترک کردن سیگار هستند.

خیلی دوست دارم با سیگاری‌های دیگر بیرون بروم. در واقع حسودی ام می شود که آن‌ها با هم به رستوران می‌روند و به راحتی سیگار می‌کشند. فکر می‌کنم آنها واقعا صادق و خیلی هم با حالن. اما این نظری نیست که من در مورد خودم دارم.

من از این که زیاد سیگار میک شم نگرانم. همیشه صبر می‌کنم تا تنها شوم بعد پاکت سیگار را در می‌آورم. دو یا سه تا سیگار می کشم. من پاکت سیگارم را در ماشین کنار دهان شویه و آدامس نعنایی ام پنهان کردم.

اما با وجود این پنهانکاری، چند بار خطر از بیخ گوشم گذشته است. یک بار که از رستوران زودتر بیرون آمدم، سیگاری روشن کردم، یکی از دوستانم نزدیک من شد. فقط شانس آوردم هوا تاریک بود مرا ندید و از کنار من رد شد. یه بار دیگر هم فندک از جیبم به زمین افتاد. من دستپاچه گفتم: این فندک را از روی میز رستوران برداشتم. یک بار هم که با دوستانم به فروشگاه رفته بودم، فروشنده مغازه گفت: همان سیگار همیشگی؟

من واقعاً خجالت زده شدم. از آن به بعد سعی کردم از فروشگاه‌های مختلفی سیگارم را تهیه کنم. می دانم حماقت می‌کنم. اما همه این‌ها میتوانست بدتر از این باشد. مثلاً اگر من معتاد به هروئین بودم چی؟ آن وقت باید این کار زشت خودم را پنهان میکردم. جنبه خوب ماجرا اینجاست که اگر من پیش بقیه سیگار می کشیدم حتماً بیشتر استفاده می‌کردم.

من به زودی ترک خواهم کرد و راز من هیچ وقت فاش نخواهد شد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
0
3
به نظر من اگر جلوی همه سیگار بکشه کمتر سیگار میکشه.
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
0
1
شايد اگراين فرد معتاد به سيگار بجاي ترس ازتعلق داشتن به اين گروه معتادين به سيگار از عواقب اعتيادترس داشت نتيجه ي بهتري ميداشت !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
1
3
این الان چی بود نوشتید؟ دارین تبلیغ میکنین مردم سیگاری بشن؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
0
2
این فرهنگ پنهان کاری مال این کشوریه که پدرمون رو درآورده. وگرنه هر جای دیگه دنیا که باشی براشون مهم نیست سیگار میکشی یا نه الا ایران پر از فضول و پر از انسانهای خنجر به دست به ظاهر دلسوز .
مریخ
|
United States
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
0
2
حدود 25 سالم بودم یادمه در یکی از پیست های دو میدانی تهران برای تمرین رفته بودم یک تیم فوتبال برای تمرین امده بود انها ان روز 6 دور زمین فوتیال را دویدند و توانستم 22 دور استادیوم را بدون توقف بدوم مربی انها بعد از اتمام تمرین تواناییم را به من تبریک گفت بارها سیگار کشیدم بهترین سیگاری که کشیدم سیگار ماربرو که فقط در داخل ایالات متحده اجازه فروش داشت 10بار تریاک و شیره مصرف کردم یکبار ماری جوانا خوشبختانه چند ساله به طور قطعی ان را ترک و دیگر هرگز سیگار و سایر دود ها را نخواهم کشید در دوران مصرف و به این نتیجه رسیدم بهترین سیگار توتون طبیعی و بدن اسانسه اکثر سیگار های موجود در بازار بر خلق و خوی مصرف کننده تاثیر گذار است مواد مخدر موجود در بازار ایران بشدت ناخالصی دارد و زندگی معتادین را نابود میکند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
0
3
پنهانکاری سر منشاء همه بدی ها در دنیاس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
0
3
ترك كنيد
سخت نيست
ترك كردم سخت نبود
قبل از ترك ، از ترك سيگار هراسان بودم و اصلا تصور نمي كردم بتونم حتي يك روز رو بدون كشيدن سيگار بگذرونم . اما همش ترس هاي ذهني بود و الان هيچ مشكلي ندارم . خيلي جالبه الان فقط وقتي دست كسي مي بينم يادم ميفته كه سيگاري بودم و از اون جالب تر اينه كه حالم خيلي خوبه و اصلا هوس سيگار كشيدن ندارم .
واقعا حيف اون 25 سال جواني ام كه سيگار كشيدم و قلب و ريه و هزارجاي ديگه رو نا بود كردم ...
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
چه عالی که ترک کردی برا گذشته تاسف نخور الان کار درستی کردی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
1
1
سيگار فقط سيگار برگ انهم در شرايط خاص وگرنه ارزش و اذيت نداره، ولي ظاهرا يكسري احمق كه شرايط خاص را نمي فهمند فكر مي كنند كسي يواشكي سيگار مي كشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار