غذا‌های مخصوص کریسمس خانواده سلطنتی انگلیس
کد خبر: ۱۹۹۶۳۴
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2020 December 27    -    ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
به علت همه گیری کرونا امسال جشن‌های کریسمس، برای خانواده سلطنتی انگلستان حال و هوای دیگری خواهد داشت. هر سال جشن‌های کریسمس با غذا‌های کامل جشن گرفته می‌شد. این غذا‌ها شامل پیش غذا‌ها، سوپ غذای اصلی، دسر، سالاد و بعد از آن چای یا قهوه بود.

غذا‌های مخصوص کریسمس خانواده سلطنتی انگلیساختصاصی «تابناک با تو»؛ به علت همه گیری کرونا امسال جشن‌های کریسمس، برای خانواده سلطنتی انگلستان حال و هوای دیگری خواهد داشت. هر سال جشن‌های کریسمس با غذا‌های کامل جشن گرفته می‌شد. این غذا‌ها شامل پیش غذا‌ها، سوپ غذای اصلی، دسر، سالاد و بعد از آن چای یا قهوه بود.

غذا‌های مخصوص کریسمس خانواده سلطنتی انگلیس

اما امسال این جشن را به چه منوال برگزار می‌گردد؟

در طول سه دهه گذشته خانواده سلطنتی به همراه اقوام و اعقاب خود عید کریسمس را در کاخ سندینگ هام جشن می‌گرفتند و ناهار را در آنجا صرف می‌کردند و صبح کریسمس را با ملکه می‌گذراندند. مثلاً در سال ۲۰۱۸ ویلیام و کیت به همراه مری و مگان در این ضیافت حضور داشتند و صبح روز بعد باهم به کلیسا رفتند. پارسال یعنی سال ۲۰۱۹ مگان و هری کریسمس را با آن‌ها نگذرانده اند این زوج کریسمس خود را در شمال امریکا گذراندند.

غذا‌های مخصوص کریسمس خانواده سلطنتی انگلیس

امسال حقیقتاً از سال‌های دیگر متفاوت‌تر خواهد بود. چون به علت کشف جهش جدید در ویروس کرونا که در بسیاری از مناطق انگلیس دیده شده، خانواده سلطنتی مانند دیگران باید در خانه بمانند و در زمان کریسمس با خانواده خود ملاقات نداشته باشد آن‌ها نیز مانند دیگران از داشتن و پذیرفتن مهمان منع شده اند. در تاریخ اول دسامبر کاخ باکینگهام تایید نمود که ملکه و همسرش در ویندسور می‌مانند.

جشن‌های کریسمس از سال ۱۹۶۰ در قلعه برکشایر برگزار می‌شد، ولی از سال ۱۹۸۸ این جشن‌ها در سندینگهام برگزار می‌شود.

غذا‌های مخصوص کریسمس خانواده سلطنتی انگلیس

ملکه انگلستان امسال از دیدن فرزندان خود، نوه‌ها و نتیجه‌های خود محروم خواهد بود.

سرآشپز شخصی ملکه Darren MC Gragy بمدت ۱۵ سال برای وی کار کرده و به همراه او دو بار به استرالیا سفر کرده و برای ۵ ریاست جمهوری امریکا غذا پخته است. او همچنین سرآشپز دایانا و پسرانش ویلیام و هری بوده است.

غذا‌های مخصوص کریسمس خانواده سلطنتی انگلیس
وی در ویدیو‌های مختلفی در یوتیوب و مصاحبه‌هایی در مورد آشپزخانه سلطنتی مسائلی را بروز داده است. وی به مجله Hello گفت بزرگترین ضیافت غذا در روز کریسمس است خانواده سلطنتی تمایل به حفظ این سنت دارند آن‌ها هیچ گوشتی را در ضیافت شان به غیر از بوقلمون صرف نمی‌کند. هیچ وقت ژامبون گوشت خوک استفاده نمی‌کنند. ما برای این ضیافت ۳ عدد بوقلمون برای ملکه و خانواده آن‌ها درست می‌کردیم به اضافه یک عدد بوقلمون برای پرستاران بچه‌ها و همینطور برای ۱۰۰ نفر از کارکنان کاخ نیز بوقلمون سرو میشد.

غذا‌های مخصوص کریسمس خانواده سلطنتی انگلیس
آشپز‌های کاخ هیچ وقت نمی‌بایست از ادویه جات تند، سیر یا پیاز استفاده کنند، چون ملکه آن‌ها را دوست ندارد دسر کریسمس شامل پودینگ آغشته به برندی است که به وسیله سرپیشخدمت صرف می‌شود.
هرچند که ملکه عاشق جشن می‌باشد، اما همواره غذای بسیار کمی میخورد. او حتی در کریسمس یک پرس کوچک غذا صرف می‌کند. مشروب مورد علاقه ملکه جین یا شامپاین می‌باشد. سرآشپز مخصوص سابق کاخ می‌گوید که ملکه آشپزی کردن را اصلاً دوست ندارد، اما پرنس فلیپ آشپز قابلی است و بعضی اوقات باربکیو راه می‌اندازد. او می‌گوید ویلیام و هری کیت و مگان از آشپزی لذت می‌برند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
1
9
همه جا ساده زیستن دارد تبدیل به یک ارزش میشود. انشاالله در ایران هم آن درصد جوگیر یاد بگیرند که فخر فروشی بیشتر جنبه منفی دارد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
10
5
حیف مالیات مردم انگلیس که صرف تجملات این خاندان مفت خور میشه
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
آنها مهمترین شغل را دارند ، حفظ وحدت و قدرت انگلیس ،
فقط این قضیه برگزیت را مقایسه کنید با درگیری های انتخاباتی امریکا ،
خانواده سلطنتی با عدم دخالت بر دعواهای جاری سیاسی وتمرکز بر مسائل اساسی ، این کشور را به سمت پیشرفت مداوم سوق می دهند و مثل بسیاری از کشورها دچار آشفتگی گاه به گاه نمی شوند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
2
4
شرح مفت خوری این جماعت گفتن داره؟
نيك ايراني
|
United States
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
3
2
غذائي أصلي وهميشگي انها. خون مردم مسلمان ومظلوم دنياست وبا اين خونخواري زندهاند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار