پیشنهادهای جسورانه برای رنگ دکور نشیمن
کد خبر: ۱۹۹۵۶۰
تاریخ انتشار: 2020 December 27    -    ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
...پس ما پیشنهاد می کنیم با رنگ ها آشتی کنید، جسور باشید و رنگی را که دوست دارید و با آن احساس آرامش می کنید، انتخاب کنید و لذت ببرید. برای کمی ایده و خلاقیت چند نمونه از رنگ دکور نشیمن را برایتان آورده ایم. به یاد داشته باشید با رنگها آشتی کنید تا معجزه ی آن ها را ببینید.

۱۴ پیشنهاد جسورانه برای رنگ دکور نشیمن

۱۴ پیشنهاد جسورانه برای رنگ دکور نشیمن«تابناک با تو» - اتاق نشیمن جای جمع شدن و در کنار هم بودن خانواده است به همین خاطر مکانی مهم به شمار می رود و طراحی اش هم با اهمیت است. رنگ ها علاوه بر این که همیشه در زندگی همراه ما بوده اند، بهترین راه برای نشان دادن سبک شخصیت و خلاقیت ما نیز هستند. پس ما پیشنهاد می کنیم با رنگ ها آشتی کنید، جسور باشید و رنگی را که دوست دارید و با آن احساس آرامش می کنید، انتخاب کنید و لذت ببرید. برای کمی ایده و خلاقیت چند نمونه از رنگ دکور نشیمن را برایتان آورده ایم. به یاد داشته باشید با رنگها آشتی کنید تا معجزه ی آن ها را ببینید.

۱۴ پیشنهاد جسورانه برای رنگ دکور نشیمن

نمای زیبایی از طراحی داخلی اتاق نشیمن به سبک فرانسوی

اتاق نشیمن به رنگ صورتی و زرد

نمای زیبایی از طراحی داخلی اتاق نشیمن به سبک فرانسوی که برای خلق اثری خاص از انرژی و زیبایی پالت زرد و بنفش در آن استفاده شده است.

۱۴ پیشنهاد جسورانه برای رنگ دکور نشیمن
این انتخاب با صندلی های سبک و همچنین چهارپایه ای از چوب گردو آراستگی زیبایی را به فضا بخشیده

اتاق نشیمن به رنگ صورتی هلویی و سبز

برای جان بخشیدن به اتاق نشیمن رنگ صورتی شکوفه ی هلو در کنار چرم سبز مبلمان آرامشی طبیعی را القا می کند؛این انتخاب با صندلی های سبک و همچنین چهارپایه ای از چوب گردو آراستگی زیبایی را به فضا بخشیده و ترکیب کلاسیک و مدرنیته فضایی خاص را ایجاد کرده است.

۱۴ پیشنهاد جسورانه برای رنگ دکور نشیمن

این ترکیب خاص با دیوارکوب های کلاسیک و عتیقه های تزیینی، زیبایی خاصی را به نمایش می گذارند.

اتاق نشیمن به رنگ های صورتی ، بنفش و خاکستری

تناژهای خاکستری، رنگی خنثی که در کنار صورتی معجزه ای چشم نواز ایجاد می کند و صورتی ترکیب شده با بنفش که مانع خستگی چشم می شود، این ترکیب خاص با دیوارکوب های کلاسیک و عتیقه های تزیینی، زیبایی خاصی را به نمایش می گذارند.

۱۴ پیشنهاد جسورانه برای رنگ دکور نشیمن

لایه هایی از الگوها و رنگ های متفاوت و تناژهای پس وپیش که زیبایی اتاق را چند برابر کرده است.

اتاق نشیمن به رنگ آبی و صورتی

اتاق نشیمنی چشم نوازبه رنگ آبی خاص که پس زمینه ای عالی را برای آباژور صورتی ایجاد کرده است، لایه هایی از الگوها و رنگ های متفاوت و تناژهای پس وپیش که زیبایی اتاق را چند برابر کرده است.

۱۴ پیشنهاد جسورانه برای رنگ دکور نشیمن
دفتر سابق والت دیزنی

اتاق نشیمن به رنگ قرمز و سفید

دفتر سابق والت دیزنی (والت دیزنی به سبک هنری دکور خود می بالد، که به وسیله پرده های هندسی و به رنگ قرمز در کنار سفید به نمایش درآمده است.)

۱۴ پیشنهاد جسورانه برای رنگ دکور نشیمن
این اتاق زیبا ترکیبی از تضادهاست دیوارهای آبی، رنگ سردی که به تنهایی حس سرما را زنده می کند

اتاق نشیمن آبی و قرمز

این اتاق زیبا ترکیبی از تضادهاست دیوارهای آبی، رنگ سردی که به تنهایی حس سرما را زنده می کند در کنار قرمز آتشین که سرشار از انرژی و حرارت است و ترکیب این دو تعادلی زیبا ایجاد می کند قالیچه ای قرمز در کف زمین و میانه با مبلمانی مملو از طرح های ماندلا با ترکیب قرمز و آبی و در نهایت دیواری به رنگ آبی آرام و رها. چه پیشنهاد شورانگیزی برای اتاقی که معمولاً اعضای خانواده در کنارجمع می شوند.

۱۴ پیشنهاد جسورانه برای رنگ دکور نشیمن
 رنگ زرد دیوار گرما و روشنی خورشید را تداعی می کند

اتاق نشیمن به رنگ زرد، صورتی و سبز

ترکیب رنگی جسورانه که انتخاب آن برای اتاق نشیمن در وهله اول شخصیت خاص و سلیقه جالب صاحب خانه را به رخ می کشد وسپس حس آرامش و شادابی که به فرد می دهد. رنگ زرد دیوار گرما و روشنی خورشید را تداعی می کند و سبز و صورتی طبیعتی شکوفا و زیبا را در خاطر زنده می کند.

۱۴ پیشنهاد جسورانه برای رنگ دکور نشیمن
استفاده از هر رنگی امکان دارد به شرطی که راز رنگ ها را بدانید.

اتاق نشیمن به رنگ خاکستری و زرد

رنگ خاکستری برای رنگ دکور نشیمن به دلیل خنثی بودن می تواند مکمل رنگ های زیادی باشد مخصوصاً در طراحی اتاق. خاکستری طبیعتی سرد و آرام دارد و فضا را به سبک کلاسیک درمی آورد اما اگر دقت کنید همراهی رنگ خاکستری با پرده های زرد و لوستر تناژ زرد کاملاً فضا را تبدیل به فضایی متعادل و دل نشین کرده است. پس استفاده از هر رنگی امکان دارد به شرطی که راز رنگ ها را بدانید.

۱۴ پیشنهاد جسورانه برای رنگ دکور نشیمن

ترکیب رنگ ها به گونه ایست که چشم را خسته نمی کند و تابلوهای روی دیوار زیبایی اتاق را دوچندان کرده اند.

اتاق نشیمن به رنگ بنفش و سبز

در این تصویر از اتاق می توانید رنگ های جالبی را در کنار هم مشاهده کنید مبلمان با رویه ی مخمل بنفش در کنار دیوار به رنگ بنفش بسیار کمرنگ هارمونی جذابی را ایجاد کرده اند که این هارمونی با پرده ها ی سفید و سبز و تک مبل سبز و درختچه ی زیبای کنار اتاق به این آپارتمان عمق بخشیده است. ترکیب رنگ ها به گونه ایست که چشم را خسته نمی کند و تابلوهای روی دیوار زیبایی اتاق را دوچندان کرده اند.

۱۴ پیشنهاد جسورانه برای رنگ دکور نشیمن
در کنار تمام این هارمونی ها آینه ی دیوار انتهایی اتاق را بسیار وسیع تر ازآنچه هست نشان می دهد.

اتاق نشیمن به رنگ آبی و نارنجی

رنگ آبی در تناژهای متفاوت برای رنگ دکور نشیمن از دیوار که کمرنگ است تا فرش با دایره های آبی پررنگ و چهارپایه های هنری آبی رنگ فضایی کلاسیک و خاص را ایجاد کرده که گرمای این رنگ سرد را از مبلمان نارنجی کلاسیک و تابلو روی دیوار بارنگ غالب نارنجی بسیار اتاق را جذاب و دیدنی کرده است. در کنار تمام این هارمونی ها آینه ی دیوار انتهایی اتاق را بسیار وسیع تر ازآنچه هست نشان می دهد.

۱۴ پیشنهاد جسورانه برای رنگ دکور نشیمن
آبی کوسن های مبلمان و میز نیز با گل های آبی روی پرده همراهی جذابی را ایجاد کرده اند

اتاق نشیمن به رنگ آبی ،سبز و کرم

انبوهی از رنگهای گرم برای رنگ دکور نشیمن که این اتاق را احاطه کرده اند فضا را برای دورهم بودن دلنشین می کند. هارمونی رنگهای انتخابی برای این اتاق زیبایی خاصی را به همراه دارد مثل رنگ کرم کاغذ دیواری که با رنگ زمینه پرده ها هماهنگ است علاوه بر اینکه آبی کوسن های مبلمان و میز نیز با گل های آبی روی پرده همراهی جذابی را ایجاد کرده اند. تک مبل سبز رشته ی ملایم نوری را که از کرم ها و آبی ها متساعد می شود را می شکافد و اتاق را از یکنواختی و خستگی چشم در می آورد ودر نهایت انتخاب هوشمندانه ی آباژور که نمایی کلی را در خود دارد بدنه آبی تیره با کلاه سفید ترکیبی از رنگ های مبلمان و سقف.

۱۴ پیشنهاد جسورانه برای رنگ دکور نشیمن
اتاق به خاطر غلبه ی رنگ سبز فضایی آرامش بخش و دوست داشتنی به وجود آورده

اتاق نشیمن به رنگ سبز ،سفید و آبی

روشی جذاب برای زیبا کردن این اتاق بکار رفته است، روشی که هم خاص است و هم راحت. رنگ سبز اتاق که سدری کم رنگ است برای رنگ دکور نشیمن فضایی خاص و گرم را به وجود آورده، هنر کار طراح این اتاق استفاده از نقاشی کودکان منزل و همراه کردن رنگ غالب نقاشی ها در دیزاین اتاق نشیمن است. رنگ آبی نقاشی ها با آبی کم رنک پاف و آباژور هماهنگ شده است و رنگ سبز و سفید دیوارها با مبلمان و کوسن ها. اتاق به خاطر غلبه ی رنگ سبز فضایی آرامش بخش و دوست داشتنی به وجود آورده که قطعاً حضور خانواده این اتاق را گرم تر ،زیباتر و جذاب تر می کند.

۱۴ پیشنهاد جسورانه برای رنگ دکور نشیمن
د از ترکیب رنگ ها نترسید، دنیایی متفاوت در رنگ ها وجود دارد.

اتاق نشیمن به رنگ صورتی و زرد

اتاقی سرشار از آرامش، ترکیب رنگی شیک و زیبا ،دیوارهای صورتی با پرده های کرم رنگ در نور آفتاب بسیار همرنگ به نظر می رسند. با کاهش نور،رنگ دیوارها نیز کمی تغییر دارند و همراهی این رنگ با زردکمی تیره بسیار هوشمندانه است چراکه از ملایمت زیاد رنگ روشن و خستگی چشم جلوگیری کرده و فضا را بسیار متعادل می کند. یکی دیگر از خوش فکری ها برای این دیزاین حاشیه ی آینه ها، میز کنسول و دسته و پایه های چوبی مبل ها در تناژهای متفاوت رنگ چوب است و در نهایت میز مرمر و براق وسط که درست زیر لوستر قرارگرفته و بازتابی زیبا ایجاد می کند. می بینید از ترکیب رنگ ها نترسید، دنیایی متفاوت در رنگ ها وجود دارد.

۱۴ پیشنهاد جسورانه برای رنگ دکور نشیمن

پرده های زمینه روشن با ترکیبی از رنگ های اتاق و البته حصیر پنجره ها هیجان آور است

اتاق نشیمن به رنگ سبز خاکستری (سبز SAGE) صورتی و بژ

انتخاب رنگ سبز خاکستری، برای دیوارها و به عنوان زمینه ای برای استفاده از تناژهای صورتی و بژ انتخابی بسیار هوشمندانه بوده چراکه با خنثی بودن رنگ زمینه علاوه بر خسته نشدن چشم ،فضایی دلپذیر و آرامش بخش را ایجاد کرده است. قرار دادن مبل خاکستری مقابل پنجره خود بسیار هوشمندانه است زیرا رنگ مبل با تغییر نور روشن تر یا تیره تر دیده می شود. پرده های زمینه روشن با ترکیبی از رنگ های اتاق و البته حصیر پنجره ها هیجان آور است. آباژورها مخلوطی از خاکستری تیره و سفید مقابل پرده های روشن جذاب و زیبا دیده می شود. موکت صورتی راه راه با سقف راه راه هماهنگی جالبی را ایجاد کرده است که در ذهن جاگیر می شود و مهم ترین نکته استفاده از سبک های مبلمان متفاوت برای دربر گرفتن سلایق مختلف با ترکیبی از رنگ های موجود در اتاق بسیار خاص و جالب توجه است. نکته اینجاست که باوجود تمام وسایل، نوع دکور و رنگ به گونه ای انتخاب شده است که با نگاه کردن به آن اصلا احساس شلوغی و خستگی به وجود نمی آید.

منبع: خوگر نیوز

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار