نگهداری از میوه و سبزیجات بدون استفاده از فریزر و یخچال
کد خبر: ۱۹۹۲۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 December 23    -    ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
اگر فریزر و یخچال شما کوچک است چطور می‌توانید میوه و صیفی جات خود را سالم نگه دارید. پاسخ این سوال را آقای آلن میدهد. او که باغداری خبره است، ترفند‌های جالبی برای نگهداری سبزیجات، صیفی جات و میوه‌ها دارد که با این کار فضای کمتری در یخچال و فریزر شما اشغال می‌شود.

نگهداری از میوه و سبزیجات بدون استفاده از فریزر و یخچال

نگهداری از میوه و سبزیجات بدون استفاده از فریزر و یخچالاختصاصی «تابناک با تو»؛ اگر فریزر و یخچال شما کوچک است چطور می‌توانید میوه و صیفی جات خود را سالم نگه دارید. پاسخ این سوال را آقای آلن میدهد. او که باغداری خبره است، ترفند‌های جالبی برای نگهداری سبزیجات، صیفی جات و میوه‌ها دارد که با این کار فضای کمتری در یخچال و فریزر شما اشغال می‌شود.

هرچند که این ترفند‌ها و شیوه‌ها ممکن است به نظر بسیار قدیمی برسند، ولی کاربردی هستند. او می‌گویند آن زمان‌ها که ما فریزر نداشتیم برای نگهداری ازمیوه‌ها و سبزیجات از روش‌های قدیمی استفاده می‌کردیم. یکی از این روش‌ها این است که:

نگهداری از میوه و سبزیجات بدون استفاده از فریزر و یخچال

در بیرون از خانه روی زمین مقداری پوشال بریزید و روی آن را با شن بپوشانید و میوه‌ها و صیفی جات را درون این خاک و شن بگذارید و در وسط آن مقداری پوشال بریزید این پوشال مانند یک تهویه عمل می‌کند. با این کار می‌شود آن‌ها را حتی تا یک ماه از آسیب و چروکیدگی حفظ کرد. سیب زمینی، هویج و چغندر و بسیاری از میوه‌ها جزو این دسته هستند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
0
1
ما قبلا تو حیاط خونه مون سیب زمینی و پیاز و حتی خربزه رو همین طور نگه می‌داشتیم البته از پوشال استفاده نمی کردیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار