ماجرای سکانس جنجالی سریال «خانه امن»
کد خبر: ۱۹۹۱۶۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2020 December 21    -    ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰
عوامل سریال «خانه امن» درباره سکانس جنجالی عملیات تروریستی در پوشش یک هوادار استقلالی توضیح دادند

عوامل سریال «خانه امن» درباره سکانس جنجالی عملیات تروریستی در پوشش یک هوادار استقلالی توضیح دادند.

 در قسمت چهل و سوم سریال، داستان به ماجرای عملیات تروریستی یک عضو گروهک داعش در ورزشگاه آزادی اختصاص دارد. او برای انجام عملیات انتحاری، دربی پایتخت را انتخاب کرده است و در پوشش یک هوادار استقلال وارد ورزشگاه می شود.

بعد از این که سکانس با اعتراض هوادران تیم استقلال تهران مواجه شد، سازندگان «خانه امن» توضیحاتی ارائه کردند.

ابوالفضل صفری تهیه کننده «خانه امن» با تاکید بر اینکه هیچ سوء نیتی برای نشان دادن یک داعشی تحت پوشش طرفدار تیم استقلال وجود نداشته است، گفت: ماجرایی که در قسمت چهل و سوم نشان داده شد، بر اساس یک داستان واقعی است. هدف این بود که تاکید شود تروریست‌ها برای انجام اعمال خلاف خود از هر گونه محبوبیت ورزشی و هنری در بین مردم ایران سوء استفاده می‌کنند.

صفری ادامه داد: استفاده از این پرونده واقعی، صرفا به این دلیل بود که همه ما هوشیار باشیم و جلوی این سوء استفاده‌ها را بگیریم.

او ضمن دلجویی از هواداران استقلال به دلیل سوء تفاهم ایجاد شده، تاکید کرد: بسیاری از عوامل سریال «خانه امن» طرفدار استقلال هستند و هرگز قصد توهین به این تیم را نداشته اند.

صفری در پایان اضافه کرد: من از مخاطبان و علاقمندان تقاضا می‌کنم که سریال «خانه امن» را به طور کامل نگاه کنند؛ مخصوصا قسمت 44 که یک دی پخش می شود. در این قسمت، داستان سریال به تیم پرسپولیس و ماجرایی مشابه پرداخته است.

باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احسان خن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
0
1
درود به درايت ايشون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
0
2
بابت این سریال جذاب از همه ی عوامل تشکر میکنم. ما هم متوجه این قضیه هستیم که به هر حال هر کسی دارای یک شغل و حامی یک رشته ورزشی یا تیمی خاص و علائق خاص خودش است، قرار باشد هر نقش منفی ای هزاران بازجو‌داشته باشد، سنگ روی سنگ بند نمیشود.
دنیا را فقط آدمهای خوب و بری از هر آلودگی پر نکرده.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار