ازدواج تنیسور زن معروف با چهره سرشناس تجاری
کد خبر: ۱۹۹۱۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 December 22    -    ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
ماریا شاراپووا 33 ساله با الکساندر گیلکس 41 ساله که یک میلیونر و سرمایه دار انگلیسی است ازدواج کرده است. الکساندر دوست شاهزاده ویلیام 38 ساله است و با او هم‌دانشگاهی بوده است. الکساندر گیلکس قبلتر با دوست صمیمی مگان مارکل به نام «میشا نونو» نامزد بوده است.

ازدواج تنیس‌باز زن معروف با چهره سرشناس تجاری

ازدواج تنیس‌باز زن معروف با چهره سرشناس تجاریاختصاصی «تابناک با تو»؛ ماریا شاراپووا تنیس‌باز معروف در فوریه سال 2020 از ورزش خداحافظی کرد. او بعد از پایان ورزش به تجارت روی آورد و خط تولید شیرینی و شکلات به راه انداخت. او هشت سال قبل از کناره‌گیری از ورزش، این کار را شروع کرده بود  و بعد از تنیس با قدرت به تجارت پرداخت.

ماریا شاراپووا از آن دسته افرادی است که تمایلی به بطالت ندارد و هر روز باید کاری برای انجام دادن داشته باشد. روزهای زندگی او در گفتگو و رایزنی با چهره‌های اقتصادی و تاجران سپری می‌شود. ماریا دختر یک کارگر روسی بود که به آمریکا مهاجرت کردند و در آنجا استعدادهای شاراپووا در ورزش گل کرد و او به چهره جهانی در تنیس تبدیل شد.

ازدواج تنیس‌باز زن معروف با چهره سرشناس تجاری

حالا خبر رسیده که ماریا شاراپووا 33 ساله با الکساندر گیلکس 41 ساله که یک میلیونر و سرمایه دار انگلیسی است ازدواج کرده است. الکساندر دوست شاهزاده ویلیام 38 ساله است و با او در دانشگاه ایتون هم‌دانشگاهی بوده است. الکساندر گیلکس قبلتر با دوست صمیمی مگان مارکل به نام «میشا نونو» نامزد بوده است.

دارایی خالص الکساندر گیلکس 20 میلیون دلار است.  رابطه این زوج ماریا و الكساندر از سال 2018 آغاز شد و پس از دو سال به ازدواج ختم شد و آن دو خبر ازدواج خود را در صفحه اینستاگرامشان منتشر کردند.

ازدواج تنیس‌باز زن معروف با چهره سرشناس تجاری

الکساندر گیلکس، تاجر خوش تیپ و موفق انگلیسی  همچنین یکی از بنیانگذاران صندوق سرمایه گذاری  Squared Circles است و همچنین یکی از بنیانگذاران حراج "Paddle8" است. وی از سال 2011 تا 2018 ریاست حراجی را بر عهده داشته است. به گزارش نیویورک تایمز در حراجی 2015 آثار هنری به ارزش بیش از 140 میلیون دلار به فروش رسید. وی همچنین عضو هیئت مدیره آکادمی هنر نیویورک است.

ازدواج تنیس‌باز زن معروف با چهره سرشناس تجاری

ازدواج تنیس‌باز زن معروف با چهره سرشناس تجاری

ازدواج تنیس‌باز زن معروف با چهره سرشناس تجاری

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
0
0
آیا واقعا بنی آدم ز یک گوهرند ؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار