انتخاب تخت خواب مدرن یا کلاسیک؟
کد خبر: ۱۹۹۰۱۲
تاریخ انتشار: 2020 December 20    -    ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
شاید برای انتخاب برای دکوراسیون اتاق خواب دچار تردید شده اید و انتخاب سبک برایتان مشکل باشد شاید تخت خواب های کلاسیک و هم مدرن را می پسندید و نمی دانید کدامیک برای شما مناسب تر است اما واقعا نکات اصلی برای انتخاب سبک در دکوراسیون اتاق خواب چه مواردی است؟ با ما همراه باشید.

انتخاب تخت خواب مدرن یا کلاسیک؟

انتخاب تخت خواب مدرن یا کلاسیک؟«تابناک با تو» - شاید برای انتخاب برای دکوراسیون اتاق خواب دچار تردید شده اید و انتخاب سبک برایتان مشکل باشد شاید تخت خواب های کلاسیک و هم مدرن را می پسندید و نمی دانید کدامیک برای شما مناسب تر است اما واقعا نکات اصلی برای انتخاب سبک در دکوراسیون اتاق خواب چه مواردی است؟ با ما همراه باشید:

۱-ابعاد اتاق

اولین و مهمترین مورد برای انتخاب سبک توجه به ابعاد اتاق است لازم است بدانید تختخواب های سبک کلاسیک با جزئیات لوکس و کار شده و پیچیدگی هایی در طراحی، نیازمند فضایی بزرگ برای نمایش جلوه خود هستند پس اگر فضای کوچکی دارید بهتر است از تختخواب های ساده و از نظر بصری سبک تر با سبک مدرن استفاده کنید اما اگر به سبک کلاسیک علاقه دارید و بر این سبک تاکید دارید در فضاهای محدود حتما نمونه هایی از تختخواب های کلاسیک با پیچیدگی های کمتر و ظرافت بیشتر را انتخاب کنید.

انتخاب تخت خواب مدرن یا کلاسیک؟

انتخاب تخت خواب مدرن یا کلاسیک؟

۲- صاحب منزل یا منزل موقتی(اجاره ای)

برای خرید مبلمان اتاق خواب حتما به این موضوع توجه کنید که آیا در این منزل فعلی تا سال ها سکونت دارید یا ممکن است به خانه دیگری نقل مکان کنید اگر منزل شما موقتی است فراموش نکنید ابعاد فضایی که معمولا در آن زندگی می کنید را با شرایط فعلی بسنجید و به امید بزرگتر شدن فضا در آینده تخت خواب های بزرگ و نا متناسب با فضا را انتخاب نکنید و تا جای ممکن تخت خواب را از نظر سبکی و مدل قابل انعطاف و تطبیق با اتاقی در حد و اندازه اتاق فعلی در نظر بگیرید.

انتخاب تخت خواب مدرن یا کلاسیک؟

۳- سبک شخصی

برای انتخاب سبک دکوراسیون و تخت خواب به سلیقه و نوع انتخاب های خود نگاهی بیاندازید اگر ابعاد فضای کافی برای انتخاب همه سبک ها دارید حتما سلیقه شخصی خود و خانواده را در نظر بگیرید برخی افراد مبلمان و سبک های شلوغ و پر زرق و برق را بیشتر می پسندند و برخی به طرح های ساده و مینیمال علاقه دارند فراموش نکنید اگر خلاف سلیقه خود انتخاب کنید خیلی زود از فضا خسته شده و نارضایتی به سراغتان می آید.

انتخاب تخت خواب مدرن یا کلاسیک؟

انتخاب تخت خواب مدرن یا کلاسیک؟

۴- سبک زندگی

در حین انتخاب سبک، رنگ و متریال تخت خواب حتما سبک زندگی خود را در نظر بگیرید اینکه آرامش خود را از چه فضایی کسب میکنید و یا با سبک زندگی شما مطابقت دارد یا خیر برای مثال اگر احتیاج به گوشه ای دنج در دکوراسیون منزل برای مطالعه دارید و ترجیح می دهید این فضا در اتاق خوابتان باشد بهتر است مبلمان را با ست های دارای مبلمان کمتر و یا ظریف تر برای افزودن یک صندلی تکی در کنار پنجره تغییر دهید. ممکن است از اتاق خواب فقط برای خواب استفاده کنید و به تاریکی عادت داشته باشید و پرده های ضخیم برای شما انتخاب بهتری باشد یا ممکن است رنگ های خیلی روشن برایتان خوشایند نباشد پس بسته به سبک زندگی خود تمامی موارد را انتخاب کنید.

انتخاب تخت خواب مدرن یا کلاسیک؟

۵- راحتی

هنگام انتخاب چه سبک های مدرن و یا کلاسیک به یاد داشته باشید اولویت انتخاب برای تخت خواب ابتدا کاربرد و راحتی برای استراحت است و بعد زیبایی بصری دارای اهمیت در درجه دوم قرار میگیرد پس راحتی را فدای تخت خوابی زیبا نکنید!

انتخاب تخت خواب مدرن یا کلاسیک؟

۶- سایر اجزای دکوراسیون اتاق خواب

هنگام انتخاب متریال، رنگ و سبک تخت خواب حتما به بقیه اقلام موجود در اتاق توجه کنید اگر کنسولی با چوب گردو دارید بهتر است تخت خواب را نیز مشابه انتخاب کنید تا فضایی یکنواخت و هماهنگ ایجاد کنید در انتخاب سبک نیز به همین صورت قطعا در یک فضای کوچک انتخاب تختخوابی با سبک مدرن و کنسول یا پاتختی با سبک کلاسیک ظاهری خوشایند ایجاد نخواهد کرد!

منبع: دکوبوم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار