حرف های جنجالی و جالب دوباره برادرزاده دونالد ترامپ
کد خبر: ۱۹۸۶۶۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2020 December 16    -    ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
پس از پانزده ماه کار در کاخ سفید، احساس کردم که شاید سنگینی مسئولیت بر دوش ترامپ باعث این شخصیت او شده؛ اما در طول زمان فهمیدم که او هیچ چیزی یا کسی را بالاتر از منافع خود نمی‌داند و منافع خود را بر کل آمریکا ترجیح می‌دهد.

دونالد ترامپ شخصیتی که دروغ خود را راست می‌پندارند!

دونالد ترامپ شخصیتی که دروغ خود را راست می‌پندارند!اختصاصی «تابناک باتو» ـ مری ترامپ (روانشناس) برادرزاده دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکاست. او کتابی به نام toomuch and never enough منتشر نمود که مضمونش این است: چطور خانواده من خطرناک‌ترین مرد دنیا را پرورش داد. وی در این کتاب از شکل گیری شخصیت ترامپ صحبت کرده است.

مری ترامپ معتقد است ترامپ روی دروغ خود آنقدر پافشاری می‌کند که خود نیز متقاعد می‌شود، راست می‌گوید. اشتیاق او از کودکی به جلب توجه از سوی پدرش، او را به سمت دروغگویی کشانده است.

او بر این باور است که عمویش هرگز معنی عشق را درک نکرده و به دلیل احساس طرد شدن از سوی خانواده، شخصیت بسیار اصلاح ناپذیر و سختی پیدا کرده است.

دونالد ترامپ شخصیتی که دروغ خود را راست می‌پندارند!

برادرزاده ترامپ در شرح ماجرای دونالد ترامپ می‌نویسد: زمانی که دونالد دو سال و نیمه بوده، مادرش به علت بیماری به مدت یک سال پیش کودکان خود نبوده و از طرف دیگر، پدر دونالد اصلاً بچه دوست نبوده است. به همین دلیل دونالد از زمان کودکی احساس طرد شدن پیدا کرده و همین باعث شکل گیری شخصیت بد خلق در وی شده است و هرچه بزرگتر شده، این بدخلقی در وی نهادینه شده، به طوری که همیشه با معلم ها و مادرش سر ناسازگاری داشته؛ صفتی که پدرش آن را بسیار دوست داشت!

در واقع این صفت بداخلاقی و سخت گیری را از پدر خود به ارث برده است؛ پدری که خود از حقارت دیگران لذت می‌برد. ترامپ پدر خود را بسیار دوست می‌داشته و عکس وی را روی میز کار خود دارد. بعد از انتشار کتاب از سوی برادرزاده وی و ادعای او مبنی بر اینکه ترامپ مادر خود را دوست نمی‌دارد، ترامپ عکس مادر خود را نیز کنار عکس پدر روی میز کار خود قرار داد.

دونالد ترامپ شخصیتی که دروغ خود را راست می‌پندارند!

مری در این کتاب، دونالد ترامپ را شخصی توصیف می‌کند که همواره دوست دارد در مرکز توجهات دیگران باشد. کسی که دوست دارد راه برود و یک ریز پول خرج کند. به نظر مری، تمایل دونالد برای دروغگویی به خاطر حس و تمایل او برای مورد تایید و تصدیق قرار گرفتن است. غافل از آنکه آدم دروغگو اولین کسی را که فریب می‌دهد، خودش است.

جان بولتون، مشاور امنیت ملی امریکا در مورد ترامپ می‌گوید: پس از پانزده ماه کار در کاخ سفید، احساس کردم که شاید سنگینی مسئولیت بر دوش ترامپ باعث این شخصیت او شده؛ اما در طول زمان فهمیدم که او هیچ چیزی یا کسی را بالاتر از منافع خود نمی‌داند و منافع خود را بر کل آمریکا ترجیح می‌دهد. او به موفقیت آمریکا فکر نمی‌کند، بلکه به بالا رفتن خود و مرکز توجه قرار داشتن می‌اندیشد.

دونالد ترامپ شخصیتی که دروغ خود را راست می‌پندارند!

بنا بر این گزارش، بر پایه یک نظرسنجی، ۴۰ درصد مردم امریکا معتقدند که ترامپ نام خود را در تاریخ امریکا به نام بدترین رئیس جمهوری امریکا ثبت خواهد کرد و نیمی از آن‌ها بر این باوروند که در انتخابات تقلب نشده است.

اما به گزارش فاکس نیوز، ۲۲ درصد مردم باور دارند، ترامپ بزرگترین رئیس جمهوری امریکاست. در بعضی از نظرسنجی‌ها هم ۵۵ درصد مردم فکر می‌کنند که امریکا در این چهار سال زمامداری ترامپ، بسیار عقب رفته است.

با این همه ترامپ در توییت های متعددی اظهار کرده که در انتخابات اخیر تقلب‌های بزرگ صورت گرفته که در تاریخ انتخابات امریکا بی سابقه بوده است.

اما مری برادرزاده او معتقد است که این انتخابات، اتفاقی کم نظیر در زندگی ترامپ است؛ اتفاقی که او قادر به تغییر آن نیست و هیچ کس نمی‌تواند با هیچ اعمال نفوذی نتیجه‌ها را تغییر دهد.

گفتنی است، پس از انتشار این کتاب ترامپ گفت که برادرزاده من به ندرت به دیدار ما می‌آید و چیز زیادی از من و خانواده فوق العاده من نمی‌داند. مری نیز اذعان داشت که در بیست سال گذشته، به ندرت ترامپ را می‌دیده است. وی بعد از دیدار دوباره و صرف شام در سال ۲۰۱۷ در کاخ سفید نوشت که اخلاق ترامپ اصلاً عوض نشده است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
0
3
یعنی چون تو بچه گی یه ماه مادرش شو ندیده بد اخلاق شده دیگه حرف پیدا نکردی ببندی بهش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
0
3
اونجا هم حسود داره ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار