ساخت گوشی با لولای سه گانه توسط شرکت اوپو
کد خبر: ۱۹۸۵۹۸
تاریخ انتشار: 2020 December 15    -    ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷
اخباری در فضای مجازی منتشر شده که خبر از ایده ساخت گوشی با لولای سه گانه توسط شرکت اوپو را می دهد.

ساخت گوشی با لولای سه گانه توسط شرکت اوپو

اخباری در فضای مجازی منتشر شده که خبر از ایده ساخت گوشی با لولای سه گانه توسط شرکت اوپو را می دهد.

شرکت اوپو یکی از شرکت های چینی تولید کننده گوشی های هوشمند در جهان است که در سال های اخیر به واسطه نوآوری های خود توانسته است سهم بزرگی از بازار موبایل را از آن خود کند. به تازگی نیز اطلاعاتی از این شرکت در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می دهد شرکت اوپو به دنبال استفاده از مفهوم تازه ای در صنعت گوشی های هوشمند است که می تواند دنیای این گوشی ها را متحول کند. اوپو در حال آزمایش یک گوشی قابل تا شدن است و قصد دارد با عرضه این گوشی بار دیگر نام خود را در میان شرکت های سازنده موبایل سر زبان ها اندازد.
در حال حاضر شرکت اوپو با یک شرکت ژاپنی به نام nendo فعالیت داشته و قصد دارد در این گوشی از مکانیزم یک گوشی با لولای سه گانه استفاده کند. طبق اطلاعات موجود این گوشی قرار است slide-phone نام داشته باشد اما در حال حاضر صرفا الگوی آن روی کاغذ مشاهده شده است و هیچ اطلاعاتی درباره اینکه اوپو چه زمانی برای ساخت آن وارد عمل خواهد شد وجود ندارد.
نحوه عملکرد نمایشگر گوشی slide-phone در شرایط مختلف
لولای سه گانه استفاده شده در این گوشی به آن امکان تا شدن در سه مرحله را می دهد که در صورت بسته بودن هر سه صفحه، کاربر می تواند به تماس های خود پاسخ دهد و یا اعلان های گوشی اش را بررسی کند. هنگام باز شدن لولا دوم، کاربر می تواند از گوشی برا یعکس برداری سلفی یا مواردی که به نمایشگر کمی بزرگتر احتیاج دارند استفاده کند.
باز شدن آخرین لولا نیز به کاربر امکان استفاده از یک گوشی بسیار بزرگ برای اجرای بازی های رایانه ای یا سایر عملکردهای محتاج به صفحه نمایش بزرگ را می دهد.

جام جم آنلاین

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار