عالیجناب روبرتو باجو در مراسم تشییع پائولو روسی +عکس
کد خبر: ۱۹۸۳۸۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2020 December 13    -    ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
پائولو روسی، اسطوره فوتبال ایتالیا و یوونتوس، چند روز پیش درگذشت و مراسم تشییع او روز گذشته در ایتالیا برگزار شد.

 پائولو روسی، اسطوره فوتبال ایتالیا و یوونتوس، چند روز پیش درگذشت و مراسم تشییع او روز گذشته در ایتالیا برگزار شد. پائولو روسی در تیم ملی ایتالیا دوران نسبتا درخشانی داشته است و از اسطوره‌های لاجوردی پوشان محسوب می‌شود. او بین سال‌های 1977 تا 1986 به تیم ملی ایتالیا دعوت می‌شد و در این مدت در 48 بازی ملی 20 گل به ثمر رساند.

این بازیکن در دو مقطع در تیم یوونتوس توپ زده است. یک بار بین سال های 1973 تا 1975 و مقطع دوم که طولانی تر و در واقع دوران اصلی حضور او در جمع بیانکونری‌ها به حساب می‌آید بین سال‌های 1981 تا 1985 است که در این مدت او با 83 بازی در پیراهن یووه، 24 گل به ثمر رساند. البته روسی پس از این دوران راهی میلان شد.

عالیجناب روبرتو باجو در مراسم تشییع پائولو روسی +عکس

اکنون در مراسم تشییع او که روز گذشته برگزار شد، برخی از هم‌تیمی های او و سران باشگاه یوونتوس و میلان حضور داشتند و نکته‌ای که در این مراسم به چشم آمد، اشک ریختن روبرتو باجو، اسطوره‌ی فوتبال ایتالیا بود که نشان می‌دهد سوگِ این اتفاق بر دلش نشسته است. درگذشت دیگو آرماندو مارادونا غم سنگینی را بر جامعه‌ی فوتبال دوستان در سراسر جهان وارد کرد اما اکنون فوتبال ایتالیا و باشگاه یوونتوس به همراه هواداران قدیمی‌اش دچار سوگ شده‌اند چرا که پائولو روسی، اسطوره‌ی آن‌ها در گذشته است.

برترین‌ها

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی شمالی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
0
1
روبرتو باجو مثل همیشه باوقار و دوست داشتنی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
0
0
الان اسطوره ها کله های قارچی و تیغ خورده دارن و بدنشان تابلو اعلانات شده.
چه چیزی از اسطوره های الان به یادگار خواهد ماند؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار