وحشت زن روستایی با دیدن کروکدیل در خانه +عکس
کد خبر: ۱۹۸۳۸۷
تاریخ انتشار: 2020 December 13    -    ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
ورود شب هنگام و غافلگیرانه یک کروکدیل غول پیکر به داخل خانه ای در هند موجب وحشت ساکنان آن شد.

 ورود غیرمنتظره یک کروکدیل به خانه‌ای روستایی در ایالت کرالا در هند موجب ترس و وحشت صاحبخانه شد. زن صاحبخانه پس از برخاستن از خواب این حیوان را در داخل خانه مشاهده کرد. بنا به گفته شوهر این زن، همسرش کروکدیل را در حالی که کنار مبل روی زمین دراز کشیده بود رویت کرد.

در این حادثه که در منطقه «تهریشور» رخ داد این حیوان توسط ماموران جنگلبانی و با کمک افراد محلی به رودخانه «چالاکودی» بازگردانده شد. ویدئویی که توسط یکی از ماموران جنگلبانی تهیه شده حضور این حیوان در داخل خانه را نشان می‌دهد. در صحنه‌ای دیگر از این ویدئو ماموران جنگلبانی در حال انتقال این حیوان به رودخانه دیده می‌شوند.

صاحبخانه که هویتش مشخص نشده در این باره گفت: «همسرم نخستین کسی بود که این کروکدیل را دید. من با صدای فریاد او خودم را رساندم. این کروکودیل بسیار بزرگ بود و من نمی‌دانم چطور وارد خانه ام شد. خوشبختانه این حیوان به اعضای خانواده ام آسیبی وارد نکرد. بلافاصله با ماموران جنگلبانی تماس گرفتیم و از آن‌ها برای شکار این حیوان کمک خواستیم.»

بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند عملیات شکار و انتقال این کروکدیل به رودخانه حدود ۳ ساعت به طول انجامید. ماموران جنگلبانی با تجهیزات ویژه این کروکدیل را شکار و به رودخانه بازگرداندند.

وحشت زن روستایی با دیدن کروکدیل در خانه +عکس

باشگاه خبرنگاران جوان

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار