چند پیشنهاد خوب برای سِت کردن بوت با شلوار جین
کد خبر: ۱۹۸۱۷۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2020 December 13    -    ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
بوت، یکی از مهمترین آیتم‌های استایل زمستانی مردانه است و یار همیشگی آن محسوب می‌شود که با این دو آیتم در کنار یکدیگر، هم می‌توان استایل کژوآل ساخت، هم کاری و هم اسمارت‌کژوآل؛ بنابراین در این مطلب، ما چند پیشنهاد خوب برای شما سراغ داریم. با ما همراه باشید.

سِت کردن بوت با شلوار جین؛ خیلی سهل و مُمتَنع«تابناک با تو» - بوت، یکی از مهمترین آیتم‌های استایل زمستانی مردانه است و یار همیشگی آن محسوب می‌شود که با این دو آیتم در کنار یکدیگر، هم می‌توان استایل کژوآل ساخت، هم کاری و هم اسمارت‌کژوآل؛ بنابراین در این مطلب، ما چند پیشنهاد خوب برای شما سراغ داریم. با ما همراه باشید.

سِت کردن بوت با شلوار جین؛ خیلی سهل و مُمتَنع

سرتاپا مشکی

شاید فکر کنید که استایل سرتاپا مشکی مردانه، شما را شبیه به کاراکتر‌های فیلم‌های سینمایی «تیم برتون» می‌کند؛ اما از آنجا که این استایل، تنوع زیادی دارد، بسیار مناسب موقعیت‌های اجتماعی مختلف است؛ از کت چرم، شلوار جین مشکی و بوت چرم چلسی مشکی گرفته تا شلوار جین مشکی و یقه اسکی، بوت رسمی و شاید یک اورکت مشکی یا حتی لباس‌های لایه لایه مشکی برای روز‌های سرد زمستانی.

سِت کردن بوت با شلوار جین؛ خیلی سهل و مُمتَنع

پوشش بیزینس کژوآل (کاری راحت)

اداره، جای کار کردن است و معمولا استایلی رسمی می‌طلبد، اما وقتی که شما ساعت‌ها در اداره یا هر محل کار دیگری حضور دارید، نمی‌توانید تمام مدت، لباس رسمی و دست‌وپاگیر خود را تحمل کنید؛ اینجاست که پوشش بیزینس‌کژوآل به کارتان می‌آید؛ پوششی که نه کاملا رسمی است و نه کاملا کژوآل. بوت چلسی یا دربی بهترین انتخاب است و می‌توانید آن را همراه با شلوار جین تیره‌رنگ بپوشید و یک کت تک شیک و زیبا با توناژ رنگی تیره‌تر با آن ست کنید.

سِت کردن بوت با شلوار جین؛ خیلی سهل و مُمتَنع

استایل ساده و مینیمال

معمولا وقتی صحبت از پوشش مردانه می‌شود، عبارت هرچه ساده‌تر، شیکتر و بهتر خود را نمایان می‌کند؛ بنابراین اضافات را کنار بگذارید و ساده بپوشید؛ یک تیشرت ساده باکیفیت و جنس خوب، سوییشرت یا بلوز بافتنی (جامپر) یقه‌گرد، شلوار جین مشکی و بوت. اگر به سراغ چنین استایلی می‌روید، از پوشیدن لباس‌هایی با طرح لوگوی بزرگ و استفاده از اکسسوری زیاد بپرهیزید ودرعوض تمیز و شیک بپوشید. بوت چرم یا جیر مشکی، بهترین اتخاب برای استایل مینیمالیستی است، اما از امتحان کردن رنگ‌ها و طرح‌های دیگر نهراسید. برای مثال، بوت بیابانی جیر به رنگ بژ، طرحی کلاسیک دارد و تقریبا با هرچیزی ست می‌شود.

سِت کردن بوت با شلوار جین؛ خیلی سهل و مُمتَنع

شلوار جین سفید

معمولا در دنیای مد می‌گویند که «هرچه شلوار جین، روشن‌تر باشد، رنگ بوت هم باید روشن‌تر باشد»، اما وقتی که شلوار جین سفید می‌پوشید، این قانون دیگر کاربردی ندارد. در این صورت، شما می‌توانید در استایلتان تضاد زیبایی ایجاد کنید و بدرخشید؛ بنابراین بهتر است که بوت و نیز لباس‌های بالاتنه‌تان را به رنگ تیره انتخاب کنید تا علاوه بر تضاد، تعادل را نیز حفظ کنید؛ مثلا برای پوشش اسمارت‌کژوآل می‌توانید یقه‌اسکی و پیراهن رویی آن را تیره انتخاب کنید و برای پوشش کژوآل‌تر، تیشرت و کت بامبر بپوشید.

سِت کردن بوت با شلوار جین؛ خیلی سهل و مُمتَنع

پوششی شیک و کژوآل

به‌نظر می‌آید که مناسب‌ترین جا برای پوشیدن بوت و شلوار جین با یکدیگر، تعطیلات آخر هفته و گردش است. وقتی که در این دو روز برروی برگ‌های پارک قدم می‌زنید یا با دوستانتان برای صرف شام بیرون می‌روید، بهترین انتخاب، همین است (البته بعد از ریشه‌کن شدن کرونا). یک تیشرت یا پولوشرت ساده به‌همراه شلوار جین تنگ و بوتی کژوآل و همینطور کتی سبک، انتخاب‌های خوبی است.

سِت کردن بوت با شلوار جین؛ خیلی سهل و مُمتَنع

آیا پاچه شلوار را درون بوت بگذارم یا خیر؟

بهتر است بدانید که تنها در یک صورت می‌توانید این کار را انجام بدهید؛ آن هم وقتی که شلوار راسته گشاد و بوت ارتشی پوشیده‌اید؛ در غیر این‌صورت، یا شلوار کوتاه‌تری بپوشید که مماس با بوت قرار بگیرد یا پاچه شلوار را با روش‌های درست تا بزنید.

منبع: چی بپوشیم

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
2
0
حوصله داری والله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
0
0
حوصله داری والله
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار