آشنایی با ۸ رقیب احتمالی پرسپولیس در فینال آسیا + سند
کد خبر: ۱۹۷۶۶۶
تاریخ انتشار: 2020 December 05    -    ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
8 رقیب احتمالی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا : بیجینگ گوان چین ، اف سی توکیو ژاپن ، اولسان هیوندای کره جنوبی ، ملبورن ویکتوری استرالیا ، ویسل کوبه ژاپن ، شانگهای SIPG چین ، یوکوهاما مارینوس ژاپن ، سوون سامسونگ کره جنوبی

آشنایی با ۸ رقیب احتمالی پرسپولیس در فینال آسیا + سند

با پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق، ۸ تیم راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی مشخص شدند تا یکی از آن ها رقیب احتمالی پرسپولیس در فینال باشد؛ تیم های بیجینگ گوان چین ، اف سی توکیو ژاپن ، اولسان هیوندای کره جنوبی ، ملبورن ویکتوری استرالیا ، ویسل کوبه ژاپن ، شانگهای SIPG چین ، یوکوهاما مارینوس ژاپن و سوون سامسونگ کره جنوبی.

با پایان دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ، تکلیف تیم های صعود کننده مشخص شد.

دور پایانی مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا میان تیم های منطقه شرق، امروز انجام شد و تکلیف ۸ تیم راه یافته به مرحله بعدی مشخص شد. هشت تیمی که برای حضور در فینال و بازی در مقابل پرسپولیس تلاش می کنند.

گروه E

در این گروه، تیم بیجینگ گوان با عملکردی خیره کننده ظاهر شد. آنها توانستند در ۵ دیدار ابتدایی خود به پیروزی برسند و تنها در دیدار پایانی که با تیم دوم خود به میدان رفته بودند، مقابل چیانگ ری یونایتد تاییلند به نتیجه تساوی یک – یک رسید تا با ۱۶ امتیاز به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعد شود. آنها در سوپر لیگ چین به مقام سوم رسیدند و یکی از تیم های مدعی حضور در فینال محسوب می شوند. بیجینگ گوان در مرحله بعدی، باید به مصاف اف سی توکیو ژاپن برود.

ملبورن ویکتوری دیگر تیم این گروه بود که روز گذشت با پیروزی در آخرین دیدار خود در مقابل اف سی سئول، توانست مجوز حضور در مرحله یک هشتم نهایی را کسب کند. ملبورن ویکتوری در فصل گذشته لیگ استرالیا، در رده دهم از لیگ یازده تیمی قرار گرفت. آنها در مرحله یک هشتم نهایی با تیم قدرتمند اولسان هیوندای روبرو خواهند شد.

آشنایی با ۸ رقیب احتمالی پرسپولیس در فینال آسیا + سند

گروه F

اولسان هیوندای نیز در این گروه عملکردی شبیه به بیجینگ گوان داشت. آنها ۵ بازی را بردند و در یک دیدار نیز به تساوی رسیدند. اولسان هیوندای در شرایطی که در لیگ کره جنوبی و در هر دو جام ممکن تا پای قهرمانی رفته بود، در نهایت هم کی لیگ و هم جام حذفی را به چونبوک موتورز واگذار کرد. اولسان هیوندای در شرایطی باید به مصاف ملبورن ویکتوری برود که پیش بینی می شود از میان این تیم یا بیجینگ گوان، یک تیم حریف پرسپولیس در بازی فینال شود.

اف سی توکیو دیگر تیم این گروه بود که راهی مرحله بعد شد. آنها در لیگ ژاپن ششم هستند و ۲۴ امتیاز با صدر فاصله دارند. آنها در روز پایانی با پیروزی برابر پرث گلوری و شکست شانگهای گرینلند چین مقابل اولسان، توانستند به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک هشتم نهایی شوند. اف سی توکیو باید به مصاف بیجینگ گوان کره جنوبی برود.

آشنایی با ۸ رقیب احتمالی پرسپولیس در فینال آسیا + سند

گروه G

بازی های این گروه به دلیل انصراف جواهردار التعظیم مالزی با حضور ۳ تیم برگزار شد. ویسل کوبه که در ۴ دیدار فقط ۶ امتیاز به دست آورد، به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعدی شد. سوون سامسونگ نیز با توجه به پیروزی امروزش در برابر یاران آندرس اینیستا، همچون گوانگژو ۵ امتیازی شد ولی به دلیل تفاضل گل بهتر به عنوان تیم دوم به مرحله بعد راه یافت.

وضعیت امتیازی تیم ها و نتایج کسب شده نشان می دهد که تیم های این گروه از قدرت بالایی برخوردار نیستند. ویسل کوبه در لیگ ژاپن در رده دوازدهم از جدول ۱۸ تیمی قرار دارد و سوون سامسونگ نیز در لیگ کره راهی مرحله پلی آف بقا و سقوط شد که در آنجا جان سالم به در برد و در کی لیگ ماندگار شد. ویسل کوبه باید در مرحله بعد به مصاف شانگهای SIPG برود و سامسونگ نیز با یوکوهاما مارینوس دیدار می کند.

آشنایی با ۸ رقیب احتمالی پرسپولیس در فینال آسیا + سند

گروه H

در این گروه یوکوهاما مارینوس تیم برتر گروه بود. آنها که در رده نهم جی لیگ ژاپن قرار دارند، با ۱۳ امتیاز به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعدی شدند. شانگهای SIPG که در سوپر لیگ چین چهارم شد، به عنوان تیم دوم به مرحله بعد راه یافت.

درگیری های هالک با ویتور پریرا سرمربی شانگهای باعث شده آنها دچار بحران شوند و ۲ بازی انتهایی خود در لیگ قهرمانان را واگذار کنند. در مرحله بعد یوکوهاما باید با سامسونگ دیدار کند و شانگهای نیز پذیرای ویسل کوبه خواهد بود.

برنامه دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را ملاحظه می کنید. در نهایت، از میان این ۸ تیم، یک تیم راهی دیدار فینال شده تا حریف پرسپولیس در بازی پایانی مشخص شود.

آشنایی با ۸ رقیب احتمالی پرسپولیس در فینال آسیا + سند

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار