نحوه فعالیت آموزشگاه‌های رانندگی از شنبه
کد خبر: ۱۹۷۵۴۳
تاریخ انتشار: 2020 December 03    -    ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
رییس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور ناجا شرایط و نحوه فعالیت آموزشگاه‌های رانندگی در شنبه هفته آینده را تشریح کرد.

 

رییس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور ناجا شرایط و نحوه فعالیت آموزشگاه‌های رانندگی در شنبه هفته آینده را تشریح کرد.

سرهنگ احمد کرمی اسد درباره نحوه فعالیت آموزشگاه‌های رانندگی در سراسر کشور از روز شنبه گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا ، آموزشگاه های تعلیم رانندگی در گروه ۳ مشاغل قرار دارد و تمامی محدودیت هایی که مشمول گروه ۳ مشاغل باشد ، در حوزه آموزشگاه های رانندگی هم اعمال خواهد شد.

وی افزود: بر همین اساس در شهرها و استانهایی که در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند ، فعالیت های آموزشگاه های رانندگی شامل برگزاری کلاس های آموزشی و آزمون نظری که مستلزم تجمع افراداست، ممنوع بوده و این موضوع از طریق پلیس راهور استان‌های سراسر کشور و اداره آموزشگاه های مرکز صدور گواهینامه بصورت محسوس و نامحسوس مورد نظارت و بازدید قرار می گیرد.

رییس مرکز صدور گواهینامه گفت: در بحث آموزش و آزمون های عملی به دلیل حضور یک نفر آزمون گیرنده و یک نفر آزمون دهنده داخل خودرو ، با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی شامل استفاده از ماسک ، دستکش و شیلد جداکننده بلامانع است.

بر اساس اعلام معاونت اجتماعی پلیس راهور ناجا، کرمی اسد گفت: تاکید بر این است در محل آموزشگاه های رانندگی و یا محل برگزاری آزمون های عملی ، از تجمع افراد و هنرجویان جلوگیری شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار