خاکسپاری دردسرساز برای خانواده سلطنتی سوئد
کد خبر: ۱۹۷۵۳۰
تاریخ انتشار: 2020 December 04    -    ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
پس از اینکه تعدادی از شاهزادگان در اروپا از جمله شاهزاده چارلز و پسرش شاهزاده ویلیام به ویروس کرونا آلوده شدند و ظرف چند روز از آن بهبود یافتند، آخرین مبتلا از خانواده های سلطنتی اروپا، شاهزاده کارل فیلیپ از سوئد و همسرش پرنسس سوفیا هستند.

یک دورهمی خطرناک در خانواده سلطنتی سوئد

یک دورهمی خطرناک در خانواده سلطنتی سوئداختصاصی «تابناک با تو»؛ پس از اینکه تعدادی از شاهزادگان در اروپا از جمله شاهزاده چارلز و پسرش شاهزاده ویلیام به ویروس کرونا آلوده شدند و ظرف چند روز از آن بهبود یافتند، آخرین مبتلا از خانواده های سلطنتی اروپا، شاهزاده کارل فیلیپ از سوئد و همسرش پرنسس سوفیا هستند، که علائم خفیف آنفولانزا را از روز چهارشنبه پس از شرکت در  یک مراسم خاکسپاری سلطنتی  احساس کردند، و آنها مورد آزمایش قرار گرفتند و تست کرونای آنها مثبت اعلام شد.

پنجشنبه، کاخ سلطنتی سوئد رسماً اعلام کرد که شاهزاده 41 ساله سوئد کارل فیلیپ و همسرش  پرنسس سوفیا  پس از مثبت بودن آزمایش کرونا ویروس کرونا تحت قرنطینه قرار گرفتند، البته کرونای آنها خفیف است.

یک دورهمی خطرناک در خانواده سلطنتی سوئد

به گزارش آژانس خبری آلمان، پزشک خانواده سلطنتی پیگیری و تحقیق در مورد زنجیره عفونت را آغاز کرده و قرار است آزمایش کرونا برای پادشاه «کارل شانزدهم گوستاو» و ملکه «سیلویا»، ولیعهد ویکتوریا و همسرش شاهزاده دانیل نیز انجام شود.

خاکسپاری دردسرساز، کرونا را منتشر کرد

«مارگاریتا تورگرن»، سخنگوی کاخ  به روزنامه «اکسپرسن» گفت که خانواده سلطنتی جمعه گذشته برای شرکت در مراسم خاکسپاری والتر سامرلات، برادر بزرگ ملکه سیلویا گرد آمدند: شاهزاده الکساندر چهار ساله و شاهزاده گابریل سه ساله بعد از شرکت در مراسم تاکنون هیچ علامتی از خود نشان ندادند و مشخص نیست به کرونا مبتلا شده‌اند یا خیر.

یک دورهمی خطرناک در خانواده سلطنتی سوئد

نکته قابل توجه این است که شاهزاده کارل فیلیپ 41 ساله، اولویت چهارم در داشتن حق سلطنت است. وی در سال 2015 با پرنسس سوفیا هیلکوویست، 35 ساله ازدواج کرد و آنها دارای دو فرزند به نام های الکساندر و گابریل هستند.

گفتنی است پزشکان از زمان انتشار کرونا از مردم خواسته‌اند ماسک بزنند، فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند و در تجمعات انسانی شرکت نکنند. ماجرای کرونا گرفتن کارل فیلیپ و همسرش به ما میگوید فرقی نمیکند یک عضو خانواده سلطنتی باشید یا کارمند یک اداره در سوئد، کرونا در کمین همه است. 

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار