پوتین دستور آغاز واکسیناسیون کرونا را صادر کرد
کد خبر: ۱۹۷۴۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 December 02    -    ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه روز چهارشنبه به مقامات این کشور دستور داد تا روند واکسیناسیون گسترده در برابر بیماری همه گیر «کووید ۱۹» را از هفته آینده در این کشور آغاز کنند.

به نقل از رسانه فارسی زبان؛ ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه روز چهارشنبه به مقامات این کشور دستور داد تا روند واکسیناسیون گسترده در برابر بیماری همه گیر «کووید ۱۹» را از هفته آینده در این کشور آغاز کنند.

به گفته رئیس جمهوری روسیه دو میلیون نمونه از واکسن پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا طی چند روز آینده در این کشور تولید خواهد شد. مقامات روسیه ماه گذشته اعلام کردند که بنا به نتایج اولیه آزمایش های انجام شده واکسن «اسپوتینیک وی» در پیشگیری از ابتلا به بیماری «کووید ۱۹» ۹۲ درصد کارایی داشته است.

پوتین دستور آغاز واکسیناسیون کرونا را صادر کرد

واکسیناسیون گسترده در روسیه قرار است داوطلبانه و بدون اجبار صورت گیرد. دستور ولادیمیر پوتین برای آغاز کارزار واکسیناسیون از هفته آینده در حالی صادر شد که آخرین آمار روزانه قربانیان شیوع ویروس کرونا در روسیه از مرگ ۵۸۹ نفر حکایت دارد.

برترین ها

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
0
0
برای ترغیب مردم میبایستی که بطور نمادین خود عالیجناب پوتین باید اول از همه میزاشت واکسن کووید19 (اسپوتنیک وی) را بخودش تزریق کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار