فال روزانه ۹۹/۰۹/۱۲
کد خبر: ۱۹۷۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 December 02    -    ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید با فرصت‌های زیادی برای تفریح و خوش‌گذرانی روبرو خواهید شد، اما به نفع شما است که زیاده‌روی را کنار بگذارید و بیش‌از‌حد سرتان را به تفریح و سرگرمی بند نکنید. دی ماه امسال سایه همای سعادت روی سر شما می‌افتد و در این ماه پول چشمگیری به دست‌تان می‌رسد، تمام این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید. دوستان و آشنایان در بهمن ماه امسال لحظه‌ای شما را به حال خودتان واگذار نمی‌کنند و از همیشه بیشتر کمک حال‌تان خواهند بود. در ماه‌های اسفند امسال یا فروردین سال آینده ایده‌ای بکر به ذهن‌تان خطور می‌کند. این ایده را جدی بگیرید و دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید. تابستان سالی که از راه می‌رسد فصل حساسی در زندگی شما است و تابستان سال آینده بیشتر از همیشه کار کنید و مطمئن باشید زحمت‌هایی که می‌کشید به بار خواهد نشست. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید و در این سال به گونه‌ای زندگی کنید تا به چراغ راهی برای سال‌های آینده عمر شما تبدیل شود.

فـال روزانـه - Daily Omen

از شخصیت جذابی که دارید نهایت استفاده را ببرید. مهمان ناخوانده‌ای به دیدارتان می‌آید و قسمتی از زمان خود را به پذیرایی از این مهمان اختصاص خواهید داد. دست یاری به سمت دوستی که نیازمند کمک شما است دراز کنید. احتمال ایجاد سوءتفاهمی میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد. یکی از همکاران در محل‌کار یا همسایه‌ها برای شما نقشه‌های شومی کشیده و به نفع شما است که امروز بیشتر از همیشه حواس‌تان را جمع کنید. کار مهمی که آغاز کرده‌اید را به هر قیمتی که شده به پایان برسانید. دوستی قدیمی به شما سر می‌زند و خاطره‌های خوش گذشته را در کنار وی زنده خواهید کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز بیشتر از همیشه مواظب باشید، چرا که احتمال زیادی وجود دارد که ضرر هنگفتی را متقبل شوید. از اعضای خانواده حمایت کنید و مواظب کوچک‌تر‌ها باشید. صداقت بیشتری در رفتار و گفتار به خرج دهید. انسان هنرمندی هستید و امروز فرصت‌های مناسبی برای هنرنمایی پیدا می‌کنید. دید کاملی از توانایی‌ها و نقاط ضعف خود ندارید و این وضعیت جلوی پیشرفت شما را گرفته است. همسر یا عشق‌زندگی‌تان از اینکه شما در کنارش هستید احساس خوشبختی می‌کند، امروز این احساس را با شما در میان خواهد گذاشت و لحظه‌های عاشقانه‌ای را در کنار هم تجربه می‌کنید. قدر لحظه‌های عمرخود را بدانید و از زندگی لذت ببرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

تصمیم اشتباهی در گذشته گرفته‌اید و امروز با عواقب این تصمیم روبرو خواهید شد. پولی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود و بهتر است قسمتی از این پول را برای روز مبادا پس‌انداز کنید. رسیدگی به مشکلات اعضای خانواده را در اولویت کار‌های خود قرار دهید. امروز به غیر از عشق و محبت چیز دیگری از همسر یا عشق‌زندگی‌تان نخواهید دید. میان اعضای خانواده مشاجره‌ای ایجاد خواهد شد و برای حل این مشاجره باید پادرمیانی کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

اعضای خانواده برنامه‌های خاصی برای شما تدارک دیده‌اند و روز خوبی انتظار‌تان را می‌کشد. فرصت مناسبی پیدا می‌کنید تا دست اهل منزل را بگیرید و آن‌ها را برای شام بیرون دعوت کنید و در کنار یکدیگر حسابی خوش بگذرانید. چند وقتی است که برای درخواست وام ثبت‌نام کرده‌اید، اما تاکنون خبری از این وام به دست شما نرسیده و به لحاظ مالی تحت فشار قرار دارید. این وضعیت امروز به پایان می‌رسد و بخت با شما یار خواهد بود، چرا که قرعه این وام به نام‌تان می‌افتد و مشکلات مالی شما خاتمه می‌یابد. علاقه‌ای بی‌پایان به کسب علم و دانش و مهارت‌های جدید دارید، این علاقه امروز به کمک شما می‌آید و در کنار افزایش مهارت، دوستان جدیدی نیز پیدا خواهید کرد. امروز با فردی ملاقات می‌کنید که مدت‌ها پیش میان شما و این فرد دلخوری وجود داشته است، این دلخوری را فراموش کنید و با این فرد از در دوستی وارد شوید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز کار ناشایستی انجام می‌دهد و آبروی شما را به خطر می‌اندازد.

فـال روزانـه - Daily Omen

سفری تفریحی در پیش دارید و در این سفر به همراه خانواده و اطرافیان به شما حسابی خوش خواهد گذشت. از کار‌های خلاف و ناپسند دوری کنید. با دوستانی که مدت‌ها است خبری از آن‌ها نداشتید تجدید دیدار کنید. با دعوتی غیرمنتظره روبرو خواهید شد. قدر زحمت‌های همسر یا عشق‌زندگی‌تان را بدانید و به ایشان ثابت نمایید که از بودن در کنار وی لذت می‌برید.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز حساسی را آغاز کرده‌اید و اگر حواس‌تان را بیشتر از همیشه جمع نکنید، ضرر هنگفتی را تجربه خواهید کرد. در نتیجه تا می‌توانید مواظب باشید و روز را بدون هرگونه ضرر و زیان به پایان برسانید. به مهمانی یا مراسم مهمی دعوت هستید و در این مراسم زمینه آشنایی شما با فرد سرشناسی مهیا می‌شود. عشق و محبت خود را به زبان بیاورید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که دوستش دارید. اعضای خانواده در منزل یا همکاران در محل‌کار امروز به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌های‌تان را می‌دانند. علاقه‌ای به تنهایی و خلوت دارید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا حسابی با خودتان خلوت کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

بخت با شما یار است و روزی همراه با شادی و نشاط انتظار شما را می‌کشد، این شرایط را مغتنم بدانید و با تفریح و خنده، نگران‌های‌تان را فراموش کنید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کردید، پولی به دست‌تان می‌رسد. این پول نگرانی‌های مالی شما را خاتمه می‌دهد و زمینه ثبات مالی‌تان را در آینده فراهم خواهد کرد. یکی از اعضای خانواده که به احتمال زیاد خواهرتان است امروز از در کمک و یاری وارد می‌شود و برای حل مشکلات به شما کمک می‌کند. تسلط بیشتری بر اعصاب خود داشته باشید و زود از کوره در نروید. مشکلاتی در محل‌کار یا منزل در پیش‌روی شما قرار می‌گیرد، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که به تنهایی از عهده حل این مشکلات بر خواهید آمد. مواظب رفتار و گفتار خود باشید و حرفی نزنید که بعدا از این حرف پشیمان شوید. در کنار انجام کار‌های روزانه فرصتی پیدا می‌کنید تا کمی در خیابان قدم بزنید و به آینده فکر کنید. نهایت استفاده را از این فرصت ببرید و برای پیشرفت و موفقیت بیشتر نقشه بکشید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز خرج سنگینی روی دست‌تان خواهد گذاشت.

فـال روزانـه - Daily Omen

با انرژی و نشاط از رختخواب بلند شده‌اید و این انرژی را تا انتهای روز حفظ خواهید کرد. روزی سرشار از لحظه‌های خوش را آغاز کرده‌اید و معامله‌های پرسودی را در پیش دارید. کار‌های امروز راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید انجام می‌شود. فرصتی پیدا می‌کنید تا استعداد‌های درخشان خود را به اطرافیان اثبات نمایید. فرصتی پیدا می‌کنید تا عشق و محبت خالصانه خود را به همسر یا عشق‌زندگی‌تان اثبات نمایید.

فـال روزانـه - Daily Omen

انرژی و نشاط خود را از دست داده‌اید و احساس خستگی و کوفتگی می‌کنید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که انرژی خود را به دلیل بیماری از دست نداده‌اید و حجم زیاد کار‌ها و روزمرگی‌های زندگی حسابی شما را خسته کرده‌است، در نتیجه امروز فرصتی را به استراحت اختصاص دهید و انرژی لازم برای روز‌های آینده را بدست آورید. نگرانی‌های مالی‌تان به پایان می‌رسد و امروز پولی به دست شما خواهد رسید. محبت میان خود و عشق‌زندگی‌تان را تقویت کنید و بیشتر به فکر گرم‌کردن کانون خانواده باشید. روز خوبی برای پیشرفت در کار و تحصیل انتظار شما را می‌کشد. تلاش بیشتری به خرج دهید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با موفقیت ندارید. فرصتی برای گسترش دامنه کار و فعالیت‌های شما فراهم می‌شود. اطرافیان شما را به‌عنوان فرد مسئولیت پذیری می‌شناسند که از هر فرصتی برای کمک به دیگران بهره می‌گیرد. به همین دلیل امروز یکی از آشنایان که گرفتار مشکلی است، از شما درخواست کمک می‌کند. دست رد به سینه این فرد نزنید و هر کاری که از دست‌تان برمی‌آید را برای حل مشکل ایشان انجام دهید. هزینه‌های زندگی شما از چیزی که انتظارش را دارید تجاوز می‌کند.

فـال روزانـه - Daily Omen

با نگرانی‌های زیادی در زندگی روبرو هستید و شبی نیست که خواب راحتی داشته باشید، قبل از اینکه ادامه این وضعیت کار شما را به بستر بیماری بیاندازد، امروز به خودتان مرخصی بدهید و با یکی از اعضای خانواده یا دوستان صمیمی که رابطه خوبی با ایشان دارید، گفتگو کنید و بار نگرانی‌های‌تان را زمین بگذارید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و پولی به دست‌تان می‌رسد، به صلاح شما است که قسمتی از این پول را برای آینده کنار بگذارید. مشاجره‌ای که میان اعضای منزل صورت گرفته را ختم به خیر کنید. خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و یاد ایام قدیم افتا‌ده‌اید، از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و روز را با خوشی و شادکامی ادامه دهید. تجربه‌های زیادی در زندگی دارید، این تجربه‌ها را از اطرافیان دریغ نکنید و هر کاری که از دست‌تان برمی‌آید برای کمک به دیگران انجام دهید. احتمال ایجاد سوء‌تفاهمی میان شما و یکی از همکاران یا همسایه‌ها وجود دارد. پدر یا مادر یا سایر اعضای خانواده احترام زیادی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان می‌گذارند و امروز به شما و عشق‌زندگی‌تان ثابت می‌کنند که جای خاصی در دل آن‌ها دارد.

فـال روزانـه - Daily Omen

اجازه ندهید کار بیش‌ازحد شما را از پا در بیاورد. امروز مشکلات مالی میان شما و عشق‌زندگی‌تان دلخوری ایجاد خواهد کرد، اصلا درست نیست که به این دلخوری دامن بزنید و در اولین فرصت به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که ارزش ایشان برای شما بیشتر از هر چیزی در دنیا است. قصد انجام کار‌های مذهبی یا انسان‌دوستانه را دارید، امروز بهترین فرصت برای انجام کار‌های خیر است و با انجام این کار‌ها به لحاظ فکری به آرامش برسید. فردی امروز از شما تقاضایی دارد، اما از انجام آن ناتوان هستید. مشکلی در محل کار یا منزل سد راه شما شده و این وضعیت زمینه ناراحتی‌تان را فراهم کرده است. در نتیجه امروز اصلا حوصله کسی را ندارید و ممکن است که با چیز‌های کوچک و پیش‌پاافتاده دعوا راه بیاندازید. در چنین شرایطی بیشتر از همیشه مواظب رفتار خود باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که کسی از شما دلخور نشود. فرصتی پیدا می‌کنید تا با همسر یا عشق‌زندگی‌تان صحبت‌های عاشقانه‌ای را در میان بگذارید.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز را با ورزش و تحرک آغاز کنید و بیشتر از همیشه به فکر سلامتی‌تان باشید. قصد خرید طلا و جواهر یا کالای گران‌قیمتی را دارید، اما برای خرید شک کرده‌اید و نگران هستید که از این خرید ضرر کنید. هیچ جایی برای نگرانی وجود ندارد و امروز باخیال جمع خریدی که مد نظرتان است را انجام دهید و مطمئن باشید از این خرید، سود خوبی عاید شما خواهد شد. اهل حضور در جمع نیستید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، اما این رویکرد زمینه گوشه‌گیری و منزوی‌شدن شما را به دنبال دارد. در نتیجه امروز به خودتان قول بدهید که حضور بیشتری در جمع پیدا کنید و دامنه رفتار‌های اجتماعی‌تان را گسترش دهید. شرایطی برای عاشقی در پیش دارید و عشقی جگر‌سوز را تجربه خواهید کرد. فراموش کرده‌اید که وقت طلا است و اهمیتی به گذر زمان نمی‌دهید، این وضعیت شما را از رقبا عقب انداخته و جلوی پیشرفت شما را گرفته‌است. امروز زمان مناسبی است که فکری به حال این شرایط بردارید و با مدیریت‌زمان و برنامه‌ریزی، قدر لحظه‌های با ارزش زندگی خود را بدانید و به بهترین استفاده را از عمر خود ببرید.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
0
0
چرا اطلاعات اشتیاه می گذارید برای مرداد ماهی ها نوشته شده سفر تفریحی در پیش دارید .
آخه کدام سفر تفریحی تو این وضعیت کرونایی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار