۸ مدل غذای خوشمزه و مجلسی با سوسیس
کد خبر: ۱۹۷۳۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 December 03    -    ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
سوسیس یک محصول بسیار محبوب برای میلیون ها نفر است. خوشمزه هستند و تهیه آنها بسیار آسان است. اما فقط جوشاندن آنها در آب و طرز تهیه سرخ کردن در روغن بسیار عادی و ابتدایی است. پس از همه ، شما می خواهید نه تنها خوشمزه ، بلکه با تزیین زیبا نیز بخورید و غذای طراحی شده از نظر زیبایی از نظر ظاهری بسیار اشتها آورتر می شود.

سوسیس یک غذای مجلسی میشه اگه به این ۸ مدل درست بشه

سوسیس یک غذای مجلسی میشه اگه به این ۸ مدل درست بشه«تابناک با تو» - سوسیس یک محصول بسیار محبوب برای میلیون ها نفر است. خوشمزه هستند و تهیه آنها بسیار آسان است. اما فقط جوشاندن آنها در آب و طرز تهیه سرخ کردن در روغن بسیار عادی و ابتدایی است. پس از همه ، شما می خواهید نه تنها خوشمزه ، بلکه با تزیین زیبا نیز بخورید و غذای طراحی شده از نظر زیبایی از نظر ظاهری بسیار اشتها آورتر می شود. ما در بررسی مجموعه ای از ایده های اصلی را برای کسانی که می خواهند خانواده و دوستان خود را شگفت زده و خوشحال کنند جمع آوری کرده ایم.

۱. ششلیک سوسیس

سوسیس یک غذای مجلسی میشه اگه به این ۸ مدل درست بشه

سوسیس در خمیر یک میان وعده با نوشیدنی ساده و سرگرم کننده برای مهمانی های عصرانه است .

می توانید روی سیخ سوسیس "کباب" درست کنید. آسان است و جالب به نظر می رسد. یک ورق خمیر را پهن کرده و این لایه را به مستطیل هایی با طول یکسان برش داده می شود و سوسیس رادر خمیر بپیچانید.روی ورق پخت که با کاغذ روغنی پوشانده شده پخش کنید. خمیر را با زرده تخم مرغ و بوسله برس آشپزخانه آغشته کرده و در فر بپزید تا نرم شود.

۲. سوسیس به شکل گل

سوسیس یک غذای مجلسی میشه اگه به این ۸ مدل درست بشه

نان به شکل گل زیبا و اشتها آور به نظر می رسد.

یک نان ، تزئین شده به شکل یک گل ، پرشده از سوسیس بسیار زیبا به نظر می رسد. خمیر پیتزا را حلقه حلقه کرده و به صورت مستطیل درآورید ، سوسیس ها را درون آنها بپیچید و لبه ها را خوب بچسبانید. سوسیس های بدست آمده را به قطعاتی به همان اندازه برش داده و برای پوشاندن کف خمیر برش بزنید. سپس با اتصال خمیرهای پر شده با سوسیس بهم چسباندن انتهای آن ، یک گل تشکیل می شود. هر قطعه را برگردانید تا سوسیس قابل مشاهده باشد ، و "گلبرگ" تشکیل شود. خمیر را با زرده تخم مرغ آغشته کرده و در فر بپزید تا نرم شود.

۳. سوسیس به شکل گل بابونه

سوسیس یک غذای مجلسی میشه اگه به این ۸ مدل درست بشه

"گل بابونه" از سوسیس برای صبحانه ، صبح شما را شارژ می کند.

اگر دارای تخیل قوی باشید ، یک صبحانه بی اهمیت تخم مرغ و سوسیس تبدیل به یک غذای بسیار زیبا می شود. سوسیس را در تمام طول برش بزنید بدون ای که جدا شوند به طوری که شکل "آکاردئون" تشکیل شود و به صورت حلقه ای تا شود. برای راحتی برش ، می توانید ابتدا آن را روی یک سیخ چوبی کباب خرد کنید. سپس کار با چاقو راحت تر خواهد بود - سیخ به شما اجازه نمی دهد سوسیس را کاملا برش دهید. بعد ، خمیر را پهن کرده ، حلقه هایی با قطر همان حلقه سوسیس را برش داده و آنها را کنار هم قرار دهید. سوسیس در خمیر پیچیده می شود ، لبه های دایره را با سیخ بلند می کند و آن را بین برش ها خم می کند. وسط آن را پنیر رنده شده بپاشید ، زرده تخم مرغ قرار داده و در فر بپزید.

"بابونه" را می توان بدون قرار دادن خمیر ، فقط با قرار دادن سوسیس در یک ماهیتابه تهیه کرد. لبه های "آکاردئون" با یک خلال دندان متصل می شوند ، یک تخم مرغ را در داخل شکسته و سرخ کنید. می توانید به جای زرده تخم مرغ ، زرده و سفیده را هم بزنید و روی آن را با پیازچه بپاشید.

مشاوره مفید: برای روش های خلاقانه سرو ، شما باید سوسیس بلند را انتخاب کنید. آنها به خوبی حلقه می شوند و کار با آنها راحت است. خمیر را می توان به صورت آماده از فروشگاه برای پیتزا خریداری کرد.


۴. املت سوسیس

سوسیس یک غذای مجلسی میشه اگه به این ۸ مدل درست بشه

سرو زیبای املت که با سوسیس قاب گرفته است ، غذا را بیش از پیش اشتها برانگیز می کند.

سوسیس همچنین به شما در تزئین املت صبحانه کمک خواهد کرد. چند سوسیس از طول به دو قسمت مساوی بریده می شوند و در ظرف چرب شده به شکل مربع پخش می شوند. فلفل دلمه ای و سوسیس دیگری را به صورت مکعب های کوچک برش داده و در مرکز شکل می ریزیم. دو عدد تخم مرغ با سه قاشق غذاخوری پنیر سفت رنده شده مخلوط کرده ، نمک و فلفل برای مزه اضافه می شود. این مخلوط در وسط مربع ریخته می شود ، سپس در ظرف را با درپوش می پوشانیم و با حرارت کم می پزیم.

برای ارائه اصلی یک املت ، سوسیس ها می توانند نه تنها به شکل یک مربع ، بلکه به عنوان مثال به صورت یک ستاره نیز گذاشته شوند. برای شکل دادن سوسیس ها از طول نصف می شوند ، اما کاملاً بریده نمی شوند و انتهای آن با خلال دندان متصل می شوند.

۵. مینی نان با سوسیس

سوسیس یک غذای مجلسی میشه اگه به این ۸ مدل درست بشه

مینی نان با سوسیس هم کودک و هم بزرگسال را راضی خواهد کرد.

خوردن نان با سوسیس دشوار است ، اما اگر آن را به شکل کاپ کیک درست کنید ، یک غذای پیش پا افتاده به یک غذای شیک تبدیل می شود. خمیر پیتزا را به نان همبرگری کوچک جدا کرده و وسط آن را با لیوان خالی کنید. سوسیس ها به قطعاتی به همان اندازه برش داده شوند ، هر قطعه را داخل خمیر گذاشته و در قالب های مافین های کوچک بچینید. خمیر را با زرده تخم مرغ چرب کنید و نان ها را برای پخت داخل فر بگذارید تا زمانی که نرم شوند.

۶. سوسیس مارپیچ

سوسیس یک غذای مجلسی میشه اگه به این ۸ مدل درست بشه

سوسیس مارپیچ غیر معمول به نظر می رسد اما انجام آن بسیار آسان است.

تهیه مارپیچ ساده است . سوسیس را از سیخ چوبی کباب رد می کنند و یک برش مارپیچ را با چاقو روی سوسیس می دهند و آن را به دور محور می چرخانند و سپس کمی در امتداد سیخ کش می دهند. یک نوار خمیر را لوله کنید و در قسمت برش خورده آن را به دور سوسیس بپیچید. مارپیچ های تشکیل شده را روی سینی چرب شده فر از قبل گرم شده بچینید تا پخته شوند.

۷. مینی هات داگ با سوسیس

سوسیس یک غذای مجلسی میشه اگه به این ۸ مدل درست بشه

سوسیس مینی هات داگ های اصلی ساخته شده از سوسیس باعث لذت بیشتر مهمانی می شود.

برای مهمانی ها با دوستان ، معمولاً پیتزا سفارش داده می شود. ساده و خوشمزه است اما تکرار آن هر بار خسته کننده است. اما شما می توانید با تهیه یک میان وعده سوسیس دوستان خود را با این ایده خلاقانه متحیر کنید. بسیار ساده تهیه می شود. خمیر پیتزا به صورت مستطیل برش خورده و سوسیس در آنها پیچیده می شود. سپس هر سوسیس از این دست به چهار قسمت مساوی بریده می شود و در دو ردیف در ظرف پخت چیده می شود. در این حالت نیازی به پر شدن کامل ظرف نیست. قطعات در امتداد دو طرف قرار می گیرند و بخشهای خالی را تشکیل می دهند و پارتیشن ها را می گذارند. قالب را در فر قرار داده و می پزیم تا زمانی که مینی هات داگ ها پخته شوند. بعد از خنک شدن ، داخل با سس گوجه فرنگی ، چیپس و سس های مختلف پر می شوند.

۸. سوسیس شکل هشت پا

سوسیس یک غذای مجلسی میشه اگه به این ۸ مدل درست بشه

"هشت پا" روی سیخ بسیار خوشمزه و چشمگیر به نظر می رسد.

گزینه دیگر برای میان وعده های بامزه همراه با نوشیدنی برای مهمانی با دوستان ، سوسیس های هشت پا است. آرد (مخلوطی از آرد برنج - ۱۴۰ گرم و معمولی - ۷۰ گرم) ، کره (۱۰ گرم) ، آب گرم (۱۰۰ میلی لیتر) ، نمک و بیکینگ پودر در یک کاسه ترکیب شده و خمیر را ورز می دهیم. سوسیس ها را به دو نیم تقسیم می کنند و هر نیمه را به شش قطعه برش می دهند. انتهای این قطعات را در سیخ کباب چوبی فرو کنید. بعد ، یک تکه پنیر زده شود. سپس پنیر و سوسیس را در خمیر می پیچند تا انتهای برشکه پا های هشت پا را تشکیل می دهد ، درآرد سوخاری می زنیم و سرخ می گنیم . چشم های "هشت پا" از تکه های زیتون ساخته شده است.

سوسیس یک غذای مجلسی میشه اگه به این ۸ مدل درست بشه

"هشت پا" های خنده دار ساخته شده از سوسیس ، طعم و مزه ای را به سرگرمی جشن اضافه می کند.

همچنین یک نوع "هشت پا" - بدون سیخ چوبی وجود دارد. نیمه سوسیس با فرو بردن انتهای بریده نشده در خمیر ، کاملاً سرخ می شوند. در صورت تمایل می توانید با سس مایونز روی برش های زیتون یا پروتئین تخم مرغ آب پز شده چشم ها را درست کنید.

منبع: سیارک

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
0
2
سوسیس با کیفیت که در ایران اصلا موجود نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار