زندگی و مرگ سلبریتی‌ای که هرگز وجود خارجی نداشت!
کد خبر: ۱۹۷۳۰۷
تاریخ انتشار: 2020 December 05    -    ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
الهام‌بخش خلق سیلویا یک دختر برزیلی آمریکا ۱۹ ساله به نام لیل میگوئلا بود. این دختر در سال ۲۰۱۶ یک دفعه از اینستاگرام سر درآورد و ناگهان بیش از یک میلیون فالوور پیدا کرد. شرکت‌های مدلینگ فوری او را پسندیدند و او مدل کالیون کلین و پرادا شد و بعد آن به دنیای موسیقی رفت. به همین سرعت و شتابی که برایتان تعریف کردم!

زندگی و مرگ اینفلوئنسر موفق اینستاگرام، سیلیویا – سلبریتی‌ای که هرگز وجود خارجی نداشت!

زندگی و مرگ اینفلوئنسر موفق اینستاگرام، سیلیویا – سلبریتی‌ای که هرگز وجود خارجی نداشت!«تابناک با تو» - الهام‌بخش خلق سیلویا یک دختر برزیلی آمریکا ۱۹ ساله به نام لیل میگوئلا بود. این دختر در سال ۲۰۱۶ یک دفعه از اینستاگرام سر درآورد و ناگهان بیش از یک میلیون فالوور پیدا کرد.

شرکت‌های مدلینگ فوری او را پسندیدند و او مدل کالیون کلین و پرادا شد و بعد آن به دنیای موسیقی رفت.

به همین سرعت و شتابی که برایتان تعریف کردم!

دنیا امروز همین است. از استثناها صرف‌نظر کنید، همه که دیوید اتنبرو نمی‌شوند. درست است که او چند ساعته، یک میلیون فالوور پیدا کرد. اما او پیش از این، دهه‌ها در دنیای کلاسیک و سنتی، خودش را برند کرده بود. والا بعید به نظر می‌رسد که یک پیرمرد با یک ویدئوی کوتاه، یک دفعه آنقدر محبوب شود.

بله! آدم‌های زبل و باهوش وقتی موفقیت لیل میگوئلا را دیدند با خودشان گفتند که پیرامونشان که دختری با همان تاثیر جادویی که نیست. تازه اگر یک آدم خوش‌چهره را هم پیدا کنند، معلوم نیست که موفق بشود، پس چرا خودشان با کمک فناوری یک شخصیت مجازی اینستاگرامی درست نکنند.

به همین خاطر در می ۲۰۲۰، سیلیویا را در ۳۰ سالگی وضع حمل کردند! ببخشید! منظورم این است که شخصیت مجازی او را با نرم‌افزار‌های متنوع ویرایش عکس و ۳D و بعد کلی تحقیق درست کردند.

هدف اولیه این بود که یک موجود رؤیایی برای تبلیغ برندها درست کنند. در ظاهر او شبیه آدم‌های دورگه‌ای بود که خیلی زیبا و خوش‌هیکل می‌شوند. او را با Daz 3D و ZBrush درست کردند و طراحان خبره نشستند و برایش استایل و لباس و اکسسوری تعریف کردند.

آدم‌های پشت سر سیلیوا با پرهیز از تئوری و لفاظی، الگوریتم‌هایی را دنبال کردند که از یک نفر اینفلوئنسر درست می‌کند و همان‌ها را به خورد سیلیویا دادند.

اما چیز عجیب در مورد سیلویا، دوره زندگی کوتاهش بود. خالقانش تصمیم گرفتند که فرایند پیر شدن را در او خیلی سریع کنند و بعد حتی او را بمیرانند!

اوه! وقتی شما کسی را خلق می‌کنید، خیلی دوست دارید که همه شئونات زندگی او دست شما باشد و روی همه چیزش کنترل داشته باشید. یک بار که توانستید خلق کنید، دوباره هم می‌توانید و تعهدی به سرنوشت مخلوق اول ندارید!

زندگی و مرگ اینفلوئنسر موفق اینستاگرام، سیلیویا – سلبریتی‌ای که هرگز وجود خارجی نداشت!

زندگی و مرگ اینفلوئنسر موفق اینستاگرام، سیلیویا – سلبریتی‌ای که هرگز وجود خارجی نداشت!

منبع: یک پزشک

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار