قیمت سکه و دلار در بازار امروز
کد خبر: ۱۹۷۲۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 November 30    -    ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک‌میلیون و ۴۸ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۴ هزار و ۹۷۰ تومان است.

در بازار داخلی قیمت طلای 18عیار هر گرم یک‌میلیون و 48 هزار تومان، قیمت دلار 24 هزار و 970 تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 10 میلیون و 950 هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم 10 میلیون و 400 هزار تومان است.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 5 میلیون و 650 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 3 میلیون و 900 هزار تومان و سکه گرمی 2 میلیون و 350 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای 18عیار در هر گرم هم یک‌میلیون و 48 هزار تومان، قیمت طلای 24عیار در هر گرم یک‌میلیون 400 هزار تومان و هر مثقال طلا 4 میلیون و 540 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

در بازار ارز هم اکنون قیمت دلار 24 هزار و 970 تومان، یورو 29 هزار و 600 تومان و درهم امارات 6 هزار و 950 تومان اعلام شده است.

در هفته‌های اخیر، تشدید نوسانات ارزی موجب شد تا بازارساز تصمیم جدی برای مدیریت عرضه و تقاضا بگیرد و برهمین اساس علاوه بر افزایش عرضه در بازار با برداشتن سقف فروش در سامانه نیما، از سرگیری فروش ارز سهمیه‌ای و کاهش اختلاف دلار در بازار رسمی و آزاد و البته آزاد شدن فروش ارز پتروشیمی ها در صرافی های مجاز مقدمات کاهش نوسانات قیمتی را در بازار ارز فراهم کرد.

بانک مرکزی همچنین اعلام کرده از روز دوشنبه 21 مهرماه نیز روزانه 50 میلیون دلار اسکناس وارد بازار خواهد کرد ضمن اینکه سقف خرید بانک‌ها و صرافی ها در بازار متشکل ارزی را به 500 هزار دلار افزایش داده است.

فعالان بازار پیش بینی می کنند با ورود 50 میلیون دلار در بازار و افزایش سقف خرید صرافی‌ها در بازار متشکل، قیمت ارز کاهشی شود کمااینکه بعد از اجرای این سیاست طی چند روز قیمت دلار حدود 4 هزار تومان کاهش یافت.

تسنیم

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
0
1
سکه شدیدا سقوط می کند دلار هفته آینده زیر بیست هزار تومنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار