درآمد عجیب دیجی کالا از سئو در دوران کرونا
کد خبر: ۱۹۷۲۳۳
تاریخ انتشار: 2020 November 30    -    ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲

درآمد عجیب دیجی کالا از سئو در دوران کرونا

آموزش سئو از آن دسته آموزش هایی است که در دوران کرونا، با استقبال ویژه ای روبرو شده است. اما چرا؟ کرونا برای هر کسی مشکلات روحی و روانی زیادی ایجاد کرده است. کسب و کارهای زیادی ورشکسته شده اند. اما برخی کسب و کارها نه تنها ورشکسته نشدند، بلکه درآمد 5 سال گذشته خود را در یک سال بدست آورند.

دیجی کالا، اسنپ، دیوار، نیوسئو و ... با حضور پررنگ خودشان در در دنیای اینترنت؛ بیشتر از گذشته درآمدهای نجومی را از آن خود کرده اند.

حال در اینجا سوالاتی، ذهن ما را درگیر می کند:

چرا آموزش سئو با استقبال ویژه ای روبرو شده است؟

آیا رکود اقتصادی این روزها، بر روی سئو اثرگذار است؟

سئو چیست و چرا بهترین راه درآمدزایی در دنیای اینترنت است؟

چگونه با تکنیک های آموزش سئو افزایش درآمدهای 100 برابری، امکان پذیر می شود؟

ما اینجاییم که به این سوالات شما پاسخ دهیم و روش های فوق العاده کسب درآمد با تکنیک های سئو را به شما آموزش دهیم.

سئو چیست و چرا بهترین راه درآمدزایی در کسب و کار اینترنتی است؟

بسیاری از مدیران کسب و کارهای مختلف هنوز نتوانسته اند به وسیله وب سایت خود، درآمدهای چند 100 میلیونی به دست بیاورند. مشکل این مدیران ندانستن تکنیک ها و راهکارها درآمدزایی از سایت است.

وب سایت شما زمانی به درآمد می رسد که جلو چشم مخاطبان و کاربران هدف خود، قرار بگیرید. سئو سایت به شما کمک می کند که بتوانید بازدید وب سایت خود را بیش از 50 برابر کنید تا بتوانید به چشم کاربران خود آمده و فروش های چند 10 برابری  را به سادگی و  برای همیشه عملی کنید.

همین مهم باعث شده است که مدیران کسب و کارها و شرکت های مختلف، مشتری ویژه دوره آموزش سئو باشند. نگاهی به گذشته، حال و آینده برندهایی مانند دیجی کالا، نمناک، بیتوته، علی بابا و ... تنها دلیل مدیران برای شرکت در دوره جامع آموزش سئو بوده است.

سئو تنها راه حضور موفقیت آمیز وب سایت ها در گوگل و دنیای بی انتهای اینترنت است.

درآمد عجیب دیجی کالا از سئو در دوران کرونا

حال می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم:

آیا رکود اقتصادی ایران، بر روی سئو سایت ها، اثرگذار بوده است؟

بله، صددر صد. البته اثرگذاری مثبت نه منفی. مدیران وب سایت هایی که در گذشته سایت خود را بر اساس اصول سئو، بهینه سازی کرده بودند و در این مدت محتواهایی بر اساس نیاز کاربران خود، تولید کردند، توانستند با شروع بیماری کرونا و حضورش در بین مردم، استفاده کرده و شرایط زندگی ایده آل تر را در خانه برای کاربران ایجاد کردند. البته آیا همه کسب و کارهای اینترنتی در دوران کرونا به درآمدهای چند 10 برابر نسبت به گذشته رسیده اند یا خیر؟

می خواهم در قالب مثال برای شما توضیح دهم:

این روزها فروشگاه های اینترنتی به درآمدهای فراتر از انتظار خود رسیده اند، اما آیا همه آن ها به درآمد رسیده اند یا فقط تعداد محدودی؟ خب قطعا افرادی که تکنیک های آموزش سئو را بر روی وب سایت خود، پیاده سازی کردند، توانستند با یک جستجوی کاربر، به لینک های اول نتایج برسند. این روزها نیز فقط فروشگاه های اینترنتی که جز لینک های اول نتایج بودند، توانستند به درآمدهای فرازمینی، برسند، نه همه فروشگاه های اینترنتی.

ارزشمندترین روش های کسب درآمد با آموزش سئو

زمانی که شما به اصول و تکنیک هایی که در آموزش سئو گفته می شود، تسلط کافی پیدا کنید، می توانید در هر زمینه ای که علاقه دارید، فعالیت کرده و درآمد کسب کنید. اما آیا به سادگی و با شرکت در یک دوره جامع آموزش سئو می توان به درآمدهای بیش از 10 میلیون رسید؟

ما 3 روش فوق العاده کسب درآمد با دانش سئو سایت را به شما توضیح می دهیم:

کار در شرکت های بزرگ کسب و کارهای اینترنتی

یک فرصت عالی برای شروع کار با دانش سئو، حضور در شرکت های بزرگ کسب و کارهای اینترنتی برای کسب تجربه و البته کسب درآمدهای میلیونی است. بسیاری از مدیران کسب و کارهای چون خودشان فرصت یادگیری و شرکت در دوره آموزش سئو را ندارند، استقبال ویژه ای افرادی که در این دوره ها، شرکت کرده اند، میکنند.

کسب درآمدهای دلاری با دانش سئو

تکنیک هایی که در آموزش سئو می آموزید، به قدری ارزشمند است که وب سایت های خارجی و کسب و کارهایی خارجی زیادی به دنبال کارشناسان سئو با قیمت مناسب هستند. به دلیل ارزش کم پول ما در کشورهای خارجی کسب درآمد در آن کشورها برای ما فوق العاده ارزشمند و پربازده خواهد بود و از آن طرف برای شرکت های خارجی، نیز به صرفه.

نیوسئو مرجع آموزش سئو در ایران، در این رابطه نکاتی را گفته است:

((شما می توانید کارشناس خبره سئو شوید و در هر شهری در ایران درآمد دلاری داشته باشید. با توجه به اینکه سئو را می توانید در منزل انجام دهید، کافی است با فردی خارج از کشور ارتباط بگیرید تا به سادگی برای شما پروژه سئو بگیرد و درآمد دلاری داشته باشید! واقعا به همین سادگی است و هم اکنون هم نیوسئو و هم بسیاری از دانشجویان ما درآمد دلاری مطلوبی دارند.

جدا از این مسئله، با توجه به اینکه سئو جزو معدود مشاغل بین المللی ایرانی در جهان است و در هر کشوری خواهان دارد، کافی است شما هم همانند برخی از دوستانتان که در دوره های آموزش سئو نیوسئو شرکت کرده اند، سئو را یاد بگیرید و به طور عملی و تجربی سایت هایی را در نتایج برتر گوگل قرار دهید و پس از آن با خیالی راحت مهاجرت کنید!

دقت داشته باشید که برای استخدام در هر کشوری، از شما در این موضوع خاص هیچ مدرکی نخواهند خواست و فقط رزومه اهمیت دارد که به سادگی در دوره آموزش جامع نیوسئو همه نکات ایجاد یک رزومه فوق العاده را یاد میگیرد.))

درآمد عجیب دیجی کالا از سئو در دوران کرونا

درآمد عجیب مشاور سئو

امیر قمصری همیشه گفته است: حتما نیازی نیست که خودتان بر روی وب سایت های مختلف فعالیت داشته باشید، شما به سادگی می توانید با ارائه مشاوره به مدیران کسب و کارها و دادن راهکارهای شگفت انگیز کسب درآمدی، برای آن ها، مبالغی بسیاری را از آن ها دریافت کنید. کافیست مشاوره سئو را در گوگل جستجو کنید تا متوجه شوید که چه هزینه های هنگفتی را برای یک جلسه یک ساعته و بررسی یک روزه سایت، دریافت می کنند. آیا بهتر نیست که دست به کار شوید و سریعا یک دوره جامع آموزش سئو عالی را برای خود، پیدا کنید.

آیا یادگیری سئو، کار ساده ای است؟

هر کار دشواری زمانی که به آینده درخشان آن، بیاندیشید، دیگر دشواری برای شما نخواهد داشت. چون حداقل می دانید که تلاش های شما قرار است که به نتیجه طوفانی و برق آسا برسد، نتیجه ای که درآمد شما را تا 50 برابر افزایش می دهد. یادگیری سئو نیز همانند دیگر آموزش ها، دشوار است اما به قدری می تواند برای شما ارزشمند و کارساز باشد، که دیگر دشواری آن، به چشم، نمی آید.

امیر قمصری نتیجه 18 سال فعالیت اینترنتی خود در 80% روش های کسب درآمد از اینترنت را در مجموعه آموزش سئو نیوسئو که نامش آسمان خراش است جمع کرده و به بهترین روش آموزشی دنیا آن را تدریس می کند. یادتان باشد که آموزش غیرحضوری سئو در دوران کرونا گرینه بسیار بهتری است.

اکنون بهتر است که بزرگترین تصمیم زندگی خود را گرفته و یک دوره آموزش سئو را انتخاب کنید و برای چیزی تلاش کنید که مطمئنا ثمره ارزشمندی دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار