سامانه بارشی جدید سه‌شنبه به کشور می‌رسد
کد خبر: ۱۹۷۲۰۳
تاریخ انتشار: 2020 November 29    -    ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۹
سرکرده گفت: از صبح فردا شدت بارش‌ها کاهش می‌یابد و از سه‌شنبه شب شاهد ورود سامانه بارشی جدید به کشور خواهیم بود.

امیر حسین سرکرده کارشناس هواشناسی با بیان اینکه با حرکت سامانه بارشی به سمت نوار شرقی و شمالی از فردا شاهد کاهش میزان بارش‌ها در نوار غربی کشور خواهیم بود گفت: فردا در سواحل دریای خزر و همچنین در شمال شرق استان‌های گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی بارش باران خواهیم داشت و به صورت پراکنده بارش باران در استان‌های حاشیه زاگرس مرکزی و جنوبی رخ خواهد داد.

این کارشناس هواشناسی بیان کرد: در استان‌هایی مثل لرستان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، بوشهر و شمال شرقی استان خوزستان هم شاهد بارش‌های پراکنده خواهیم بود.

سرکرده با بیان اینکه سامانه بارشی بعدی سه شنبه شب از مرز‌های جنوب غربی وارد کشور می‌شود افزود: از چهارشنبه نیمه غربی کشور دوباره درگیر بارش خواهد شد.

او بیان کرد: عمده فعالیت این سامانه بارشی در استان‌های خوزستان، بوشهر، شمال فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و ایلام خواهد بود.

سرکرده توضیح داد: به تدریج برای اواخر هفته در استان‌های مرکزی و شمال کشور هم شاهد بارش خواهیم بود.

او افزود: در دامنه‌های زاگرس مرکزی و شمالی واقع در غرب و شمال غرب کشور و ارتفاعات البرز مرکزی بارش به صورت برف است و در جنوب غرب و جنوب کشور رگبار و رعد وبرق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی درباره وضعیت آب وهوای تهران هم گفت: آسمان تهران فردا صاف تا نیمه ابری خواهد بود. امشب دمای هوای تهران ۵ درجه است و فردا حداکثر به ۱۲ درجه می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار