پاشازاده: هنوز پاداش جام جهانی ۹۸ را نگرفته‌ایم
کد خبر: ۱۹۷۱۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 November 29    -    ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
مهدی پاشازاده گفت: هیچ عجله‌ای برای سرمربیگری در استقلال ندارم و مطئنم که این اتفاق خواهد افتاد.

مهدی پاشازاده گفت: هیچ عجله ای برای سرمربیگری در استقلال ندارم و مطئنم که این اتفاق خواهد افتاد.

صعود تیم ملی ایران به جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه همچنان محل بحث و خاطره‌گویی است. یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم ملی در آن روزها مهدی پاشازاده بود که خاطرت جالبی دارد. به ویژه خاطره عجیبش از پاداش عجیبی که به ملی پوشان داده شد:

*هر سال همان سوالات تکراری از ما می شود و ما هم همان حرفهای همیشگی را می‌زنیم اما اعتراف می‌کنم که این قضیه و صعود خیلی شیرین بود، هنوز هم فیلم‌های آن بازی را نگاه می‌کنم و دچار هیجان می‌شوم.

*ما دو بار بعد از جام جهانی ۹۸ به این مسابقات راه پیدا کردیم اما هیچکدام لذت صعود ملبورن را نداشت. آن تیم یک نسل طلایی بود و شما هر وقت بخواهید فوتبال ایران را مقایسه کنید با آن سال قیاس می‌کنید. ما برای آن بازی معروف مقابل استرالیا در مبلورن رفته بودیم که کمتر گل بخوریم اما آن اتفاقاتی که آن تماشاگر با تور دروازه ما داشت باعث شد که به ما بر بخورد و جسارتمان را بیشتر کند و همین باعث شد که دو گل به ثمر برسانیم و پیروز میدان شویم.

*بعد از صعود تیم ملی، یک لباسشویی و یک دوربین عکاسی به ما دادند. خیلی‌ها فقط آمدند شعار دادند و عکس گرفتند اما هیچ کاری نکردند حتی آن موقع سازمان تربیت بدنی یک کاغذ به ما داد که حواله یک آپارتمان بود اما شاید جالب باشد که بدانید بعد از ۲۳ سال هنوز آدرس آنجا را به ما نداده‌اند که برویم واحدمان را تحویل بگیریم.

*برای من اتفاقات بسیار خوبی افتاد و بسیاری از مسائل زندگی‌ام تغییر کرد. قبل از آن بازی یا به تیم ملی دعوت نمی‌شدم یا هر وقت هم در اردو حضور داشتم نمی‌گذاشتند بازی کنم. زمان آقای مایلی‌کهن هیچ‌وقت جزو لیست ۲۰ نفره تیم ملی قرار نمی‌گرفتم.

*من از همه آنهایی که الان سرمربی استقلال در برهه‌های مختلف شدند هم قدیمی‌تر هستم؛ هم در مربیگری و هم در دوران بازیگری و حتی این را هم بگویم که کاپیتان خیلی از این نفرات هم بودم و عجله‌ای برای این اتفاق نیستم و مطمئنم که نوبت من هم خواهد شد اما از ته دلم دوست دارم استقلال واقعا موفق باشد و از هواداران این تیم می‌خواهم از حمایت دست برندارند.

*تیم کاملا حفظ شده و می‌توان به آینده این تیم امیدوار بود اما اینکه می‌گویند باید قهرمان شود، فوتبال قابل پیش‌بینی نیست اما این را باید بگویم که استقلال نسبت به خیلی از تیم‌ها از لحاظ نفرات و فنی شایسته‌تر است. هنوز وقت نکردم با محمود فکری صحبت کنم یا یکدیگر را ببینیم. فکری خودش استاد است و از تجربه کافی در استقلال برخوردار است. او حاشیه‌ها را کاملا می‌شناسد و مطمئنم که با آنها مقابله می‌کند.

*این همه فوتبالیست در جهان بودند که فوت کردند اما درگذشت هیچ‌کس به اندازه مارادونا برای فوتبالدوستان ناراحتی نداشت. سه روز عزای عمومی اعلام شد و شاید باورتان نشود من برای فوت او خیلی گریه کردم. هنوز هم که فیلم‌ها را می‌بینم تحت تاثیر قرار می‌گیرم چون به خاطر مارادونا به سمت فوتبال رفتم و حتی به خاطر او شماره ۱۰ را پوشیدم.

خبرورزشی

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
0
1
برو بابا . عجب دوره زمونه ای شده هر کس دایه ی سرمربی گری تیم های بزرگ رو داره .
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار