آیا تا به حال چیزی در مورد رابطه جنسی با اجساد شنیده‌اید؟
کد خبر: ۱۹۷۱۵۶
تعداد نظرات: ۳۰ نظر
تاریخ انتشار: 2020 December 03    -    ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
مُرده خواهی، مرده بازی، مرده بارگی یا نکروفیلیا (به انگلیسی:Necrophilia)، نام نوعی عمل غیر متعارفِ جنسی است که در آن، ارضای میل جنسی، از طریق تماس جنسی با جسد مردگان، حاصل می‌شود. گفتنی است این عمل سابقه‌ای طولانی در طول تاریخ دارد و ریشه آن به هزاران سال پیش از میلاد مسیح برمی گردد.

مرده خواهی یا نکروفیلیا، نشانه ها، علل و درمان

مرده خواهی یا نکروفیلیا، نشانه ها، علل و درماناختصاصی «تابناک باتو» ـ آیا تا به حال چیزی در مورد رابطه جنسی با اجساد شنیده‌اید؟ مرده خواهی یا نکروفیلیا یکی از عجیب‌ترین و نادرترین انحرافات جنسی است که فرد مبتلا، با یک جنازه رابطه جنسی برقرار کرده و به این وسیله ارضا می‌شود. مرده خواهی دلایل بسیار متعددی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به اعتماد به نفس پایین، خشونت در کودکی و ناتوانی در ارضای نیاز جنسی اشاره کرد. همچنین نکروفیلیا انواع مختلفی دارد و افراد مبتلا تمایل خود به اجساد را به صورت‌های مختلفی نشان می‌دهند. برای درمان لازم است که شرایط فرد توسط متخصص و روانشناس بررسی گردد و فرد مبتلا نیز به تعهدات درمانی خود پایبند باشد.

مرده خواهی یا نکروفیلیا چیست؟

مُرده خواهی، مرده بازی، مرده بارگی یا نکروفیلیا (به انگلیسی:Necrophilia)، نام نوعی عمل غیر متعارفِ جنسی است که در آن، ارضای میل جنسی، از طریق تماس جنسی با جسد مردگان، حاصل می‌شود. گفتنی است این عمل سابقه‌ای طولانی در طول تاریخ دارد و ریشه آن به هزاران سال پیش از میلاد مسیح برمیگردد.

مرده خواهی، به دو طریق، انجام می‌شود:

- قتل افراد زنده و تماس جنسی بعد از مرگ، که به آن، مرده بازی سادیستی است.

- مرده بازی واقعی یا مطلق:در این نوع از مرده بازی، منحرفان، اجساد مردگان را از گورستان‌ها یا سالن‌های تشریحی یا محلی که جسد در آن، به ودیعت، سپرده شده، ربوده و با آن، عمل جنسی انجام می‌دهند. از یک مرده شوی ایتالیایی نام می‌برند که با بیش از ۱۰۰ جسد زن نزدیکی کرده بود. این مجرمین اغلب بیمار روانی هستند و دارای شخصیت‌های نامتعادل می‌باشند.

مرده خواهی یا نکروفیلیا، نشانه ها، علل و درمان

علل مرده خواهی

علت گرایش مرده خواهان به برقراری رابطه با جسد این می‌باشد که آن‌ها علاقمند به برقراری رابطه جنسی با فردی هستند که مطمئنا آن‌ها را پس نمی‌زند و طرد نمی‌کند و در مقابلشان مقاومت از خود نشان نمی‌دهد. در واقع این مشکل ریشه در عزت نفس و اعتماد به نفس پایین آن‌ها دارد. پیشنهاد می‌کنیم مقاله رابطه جنسی را مطالعه کنید.

علل دقیق این مسئله ریشه در کودکی فرد مرده خواه دارد و از آن جایی که این افراد مبتلا به بیماری‌های روانی دیگری هم هستند نیاز به بررسی عمیق کودکی شان می‌باشد. برخی متخصصان اعتقاد دارند فرد ترس زیادی از جسد یا مردن دارد و سعی می‌کند ترس خود را به یک تمایل تبدیل کند تا بر آن فائق آید. در هر صورت در گذشته‌ی افراد مرده خواه می‌توان سابقه‌ی مورد تحقیر قرار گرفتن، خشونت خانگی، مشکلات خانوادگی، طرد از جانب والدین و… را مشاهده کرد.

برخی اوقات فردی که مرده خواهی دارد و با اجساد رابطه‌ی جنسی برقرار می‌کند، به این علت این کار را انجام می‌دهد که فرصتش برایش پیش آمده و یا اینکه راه دیگری برای ارضای نیاز‌های جنسی خود ندارد. البته این خود مسئله‌ای جدی است که فرد نتواند نیاز جنسی خود را از طرق سالم برطرف کند. حالت دیگری که فرد را به سمت برقراری رابطه با جسد سوق می‌دهد، میل و اشتیاق درونی برای این کار می‌باشد. در این حالت فرد ممکن است شغلی را انتخاب کند که به اجساد دسترسی داشته باشد و یا اینکه فعالانه به جستجوی جسد برآید و جسد را بدزدد یا هر عمل خلاف قانون دیگری را انجام دهد.

دلایل رایج  مرده خواهی یا نکروفیلیا

اعتماد به نفس پائین

برخی از افراد به دلیل اعتماد به نفس پایین خود می‌ترسند که در طول رابطه جنسی پس زده شده و طرد شود. در نتیجه برای جلوگیری از این اتفاق اقدام به برقراری رابطه جنسی با اجساد می‌کنند که امکان پس زدن وجود نداشته باشد.

مشکلات زمان بچگی از دلایل مرده خواهی

بعضی متخصصان متعقدند که تمایل به اجساد ریشه در دوران کودکی دارد. مثلا فردی که از جنازه ترس شدیدی دارد، به صورت ناخودآگاه این روش را برای سرکوب ترس خود انتخاب می‌کند. همچنین تحقیقات نشان داده که افراد مبتلا به نکروفیلیا سابقه مشکلات خانوادگی، خشونت، تحقیر و طرد شدن از سوی والدین را در دوره کودکی خود داشته اند.

ناتوانی در ارضای نیاز جنسی

برخی از افراد نیز به دلیل نداشتن امکانات برای برقراری رابطه جنسی سالم، اقدام به رابطه با اجساد می‌کنند. به عنوان مثال فرد هیچ راهی برای رابطه جنسی ندارد و به علت شغل خاص، تنها امکان رابطه با مرده برایش مهیا است. از طرف دیگر، این مساله که فرد در برقراری رابطه سالم ناتوان است نیز باید مورد بررسی قرار گیرد.

مرده خواهی یا نکروفیلیا، نشانه ها، علل و درمان

میل و اشتیاق درونی

برخی افراد به دلیل میل و اشتیاق درونی خود به برقراری رابطه جنسی با اجساد اقدام می‌کنند. برخی مواقع این اشتیاق به قدری زیاد است که فرد به دنبال شغل‌هایی می‌رود که امکان دسترسی به اجساد را داشته باشد و یا همانطور که گفته شد برای ارضای نیاز خود دست به قتل و سایر اعمال خلافکارانه دیگر می‌زند.

انواع مرده خواهی یا نکروفیلیا

اشخاص مبتلا به نکروفیلیا، تمایل خود به اجساد را به گونه‌های مختلفی نشان می‌دهند. انواع نکروفیلیا به شرح زیر است.

خیال پردازی کردن

در این نوع نکروفیلیا، شدت اختلال ضعیف است و شخص تنها با خیال رابطه با یک جنازه، به اوج لذت جنسی رسیده و ارضا می‌شود. همینطور امکان دارد شخص در طول یک رابطه جنسی عادی، فرد مقابل خویش را مانند یک جنازه تصور کند.

نکروفیلیا با خودارضایی

در این رابطه شخص با جنازه رابطه جنسی ندارد، ولی به تحریک جنازه پرداخته و در عین حال خودارضایی هم می‌کند. در نتیجه فرد بدون رابطه جنسی با جسد، ارضا می‌شود.

لمسی

برخی از این اشخاص با لمس و بازی کردن با مرده خود ارضایی انجام میدهند.

مرده خواهی یا نکروفیلیا، نشانه ها، علل و درمان

بت واره

شخص با خود جنازه رابطه جنسی ندارد، ولی بخشی از آن مانند انگشت، آلت تناسلی و لباس زیر را جدا می‌کند و در رابطه جنسی با استفاده از آن‌ها به ارضا می‌رسد.

مرده خواهی فرصت طلبانه

افرادی هستند که علاقه‌مند به رابطه جنسی با مرده نیستند و تنها در فرصت پیش آمده دست به این کار می‌زنند.

نکروفیلیا مداوم

برای این اشخاص رابطه جنسی با جنازه یک ترجیح جنسی بوده و سبک زندگی شخص است. در واقع شخص هیچ علاقه‌ای به انسان زنده ندارد و بطور مداوم با اجساد رابطه برقرار می‌کند.

نکروفیلیا همراه با قتل

مرده خواهی همراه با قتل:نوع به خصوصی از این افراد هستند که فردی را به قتل می‌رسانند و با آن رابطه جنسی برقرار می‌کنند.

نکروفیلیا منحصر به فرد

در این نوع مرده خواهی، شخص هیچ تمایلی به رابطه جنسی دیگری به جز رابطه با جنازه ندارد. شخص تنها از طریق رابطه با اجساد به اوج لذت جنسی می‌رسد.

نکروفیلیا رومانتیک

بعضی از مرده خواهان هم تمایلی به رابطه جنسی با اجساد دیگر ندارند و تنها با شریک جنسی و همسر مرده‌ی خویش رابطه جنسی برقرار می‌کنند و بگونه‌ای غیر منطقی و بیمار گونه به عشق خود پایبند هستند.

انواع اختلال مرده خواهی (نکروفیلیا) از لحاظ جرم شناسی

نکروفیلیا از لحاظ جرم شناسی به چند صورت انجام می‌شود که شامل موارد زیر هستند.

مخرب

فرد یک انسان زنده را به قتل می‌رساند و یا عضوی از جسد را جدا کرده تا با استفاده از آن به اوج لذت جنسی برسد.

نگهدارنده

فرد به جنازه آسیبی نمی‌رساند و تنها با هدف برقراری رابطه جنسی آن را نگه می‌دارد.

سرد

فرد پس از به قتل رساندن، دو ساعت صبر کرده و سپس اقدام به برقراری رابطه جنسی می‌نماید.

گرم

بلافاصله پس از به قتل رساندن یک انسان و در مدت کمتر از دوساعت رابطه جنسی را انجام می‌دهد.

مرده خواهی یا نکروفیلیا، نشانه ها، علل و درمان

شیوع مرده خواهی

اختلال مرده خواهی یا نکروفیلیا جزء نادرترین اختلالات روانی می‌باشد و تعیین شیوع آن به شکل دقیق امکان پذیر نیست. بسیاری از افراد هستند که در مورد تمایل خود هیچ اقدامی نمی‌کنند بنابراین اختلالشان نمود بیرونی ندارد و همین امر تعیین شیوع را سخت می‌کند. بیشتر کسانی که مبتلا هستند مرد بوده و درصد خیلی کمی زن در این بین وجود دارد.

درمان مرده خواهی یا نکروفیلیا

برای درمان نکروفیلیا هیچ روش قطعی وجود ندارد و همه چیز بستگی به شرایط بیمار و علت ابتلای او دارد. برخی مواقع روانکاوی موثر واقع شده و فرد درمان می‌شود. اما چیزی که بسیار مهم است خواست و اراده فرد برای درمان و تعهد او به پیگیری جلسات مشاوره است. مشاوره جنسی می‌تواند در این زمینه به فرد کمک زیادی کند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
121
70
توي اين مقاله همش ميگيد فرد...بابا بگيد مَرد...همه اين ديوونه بازي ها مال مرداست.اونوقت عوض اينكه اين بيمارن معالجه بشن به زنها ميگيد خودتونو بپوشونيد ....
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
در خانوم ها هم هست چون یک بیماری روانی است و خانم ها هم مثل آقایان روان دارن
ناشناس
| |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
در زنان هم این اختلال روانی وجود دارد. فقط باید یک مقدار مطالعه داشته باشید.
ناشناس
| |
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
اولا که شاید درصد مردان بیشتر باشه ولی در کل چرند می فرمایید
بنده خودم در یک مستند انگلیسی زنی دیدم که شوهرش رو ترغیب و مجبور کرده بود که خواهرش رو شکنجه بدن و بکشن و بخورن
ایشون زن بود
زن
شما با حجاب مخالف هستی با دلایل منطقی مخالفت بکنید، حمله به یک جنس پیروزی برای هیچ طرفی نداره
مردم زن و مرد همه مشکل دارند
اتفاقا زن ها به نظر من بیشتر مشکل دارند
البته نظر شخصی هست مثل نظر شخصی شما
ناشناس
| |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
چرا این روزها بازار مصرف داروها و محصولات کمکی روابط جنسی برای آقایان خریدار زیادی دارد؟به واقع این موضوع باید از طرف وزارت بهداشت مورد بررسی قرارگیرد چرا جوانان و مردان این سرزمین اینقدر نیازمند چنین چیزهایی هستند.
سوباسا
| |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
مقاله بیفایده و غیر ضروری بود
بنظرم نویسنده خیلی رفته بود تو داستان که خود نشان از پلشتی روان نویسنده داشت
چه اصراری به درج این مقاله بود؟
ضمنا این بیماریها ابدا مختص مردها نیست و برخی خانمها هم اختلالات شدید روانی جنسی دارند
ناشناس
| |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
ایشالا خدا اول همه خودت رو شفا بده با این طرز فکر عقب افتاده ات
ناشناس
| |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
چی شد که این حجم از عقده رو نسبت به مردان پیدا کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
نه عزیزم زن ها هم دیوونه بازی دارن منتهی زن ها زیریرکی و یواشکی دیوانه بازی هاشون رو انجام میدن
ناشناس
| |
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
خانم محترم شما قطعا داراي اختلال رواني هستيد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
28
151
به نظرتان کلا چند نفر در کل دنیا به این بیماری مبتلا هستند؟
آیا واقعا ارزش دارد که درباره یک بیماری اینچنینی که شیوع خاصی هم ندارد، اینچنین با آب و تاب مطلب بنویسید؟ به نظرتان در نوشته تان زشتی این کار را هم نشان داده اید؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
موافقم. واقعا این شبهه ایجاد میشه که پشت انتشار چنین مقالاتی قصد و نیتی خاص وجود داره. علی الخصوص که به گناه بودن این کار هیچ اشاره ای نشده و صرفا به عنوان یک اختلال روانی مطرح شده. انگار میخوان این تفکر رو به وجود بیارن که اگر کسی مرتکب این کار شنیع شد، بیمار است نه مجرم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
8
77
صرفا نوعی بیماری روانی ست و منحصر به اقایان هم نمی شود .
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
میشه بگی یه زن چه جوری با یه مرد مرده میتونه رابطه جنسی داشته باشه؟
ناشناس
| |
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
زنها که قبلا آهن پرستی و پول پرستی را ثابت کرده اند. اینم روش.
ناشناس
| |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
ناشناس 01:45
جهت اطلاع بهت میگم زنها در وجود مردها ,بدنبای عاطفه ، عشق ، وفاداری ،محبت هستند وقتی مردها این چیزها یا دروجودشون نیست یا بلد نیستند آنرا به زنها ابراز کنند بنابراین زنها از مرد پول میخواهند تا با آن پول همان چیزهایی را که کیخواند بلکه بدست بیارورند.
ناشناس
| |
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
اگر زن بخواد روششو پیدا میکنه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
2
20
سلام
به نظر من این سایت به پایین ترین سطح خود رسیده
بجای این همه اعمال و مراسم زیبا ونشاط آور که در دنیا وجود دارد با درج این مطالب بسیار زیان باز شده است
پیشنهاد می‌شود سعی کنید مفید باشید
عمین
وگرنه بهتره بکار دیگری بپردازید
پاسخ ها
سوباسا
| |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
نه دیگه خدایی اینطوری هم نیست تابناک سایت خوبیه ولی گاهی مطالب چرت و پرت و زرد هم درج می کنه ما هم خب اعتراض میکنیم
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
2
19
حالم به هم خورد. نتونستم مطلب رو کامل بخونم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
13
6
مطلب جالبی بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
2
21
چرا منتشر میکنید این چیزارو غیر اشاعه سودی ندارد
محمد
|
France
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
1
26
چقدر بد و نفرت آور
به نظرتان چند نفر در دنیااز اول خلقت به این بیماری مبتلا بوده یا هستند که اینگونه به آن پرداخته اید؟
نکند مطلب کم آورده اید/
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
19
10
اتفاقا تو جوامعی که زن ها خودشونو نمیپوشونند . این جرم بیشتره . همینطور که امار جرم و جنایت تو اون جوامع کمتر از جوامع مذهبی نیست
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
جواب بیخود
محسن
|
Germany
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
3
15
شرم ندارید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
3
22
لازم بود یه مقاله به این مفصلی بنویسید اونم با جزییات؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
2
20
مطلب زشت و نادری است و طرح این مطلب در تابناک بسیار نابجا بود.
علی از قم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
1
20
جامعه به اندازه کافی درگیر مشکلات است
این اخبار بد و روانی کننده وضعیت بدتر می کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
3
17
حالا دروس دانشجویی رشته پزشکی قانونی رو چرا میزنید تو سایت؟ اسکلی چیزی هستید؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار